Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tja, bij echte rugweeen werkt het helaas niet echt meer. Ik liet manlief dan tijdens een wee die kruik in mn rug duwen.

Hier trouwens weer goed misselijk. Vanmorgen wel wat geprobeerd te eten, maar dat is er al weer uit. :(. Dan gaat het weer 2 dagen goed en dan is het weer raak. Zucht....
    En mn moeder komt zo om te helpen het huis op te ruimen voor maandag als de makelaar komt, maar ik heb er eigenlijk helemaal geen puf voor. Maar wie weet gaat het zo beter als we bezig zijn.

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd :D
    Gaan jullie nog wat leuks doen?

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Spannend bel!!!

Gup gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijks jubileum. Nog wat gekregen of gaan jullie nog wat doen?

Nelta balen dat je weer moest spugen vandaag en hopelijk komt de schoonmaak zin vandaag nog om de hoek kijken...

Hier weer een heerlijke nacht door kunnen slapen en Etienne is weer vrolijk wakker geworden, staat nu te dansen op Ernst bobbie en de rest haha...

Fijne dag allemaal!

Blijf vandaag een lekker dagje binnen, wordt buiten toch niks...

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    misschien gaan we zo zwemmen, maar wim moet eerst nog naar de kapper, daarna zien we wel. Heb eigenlijk liever dat hij binnen eens aan de slag ga, hij vertikt het gewoon om te doen telkens! Maar ik wil niet gaan varen voor hij gedaan heeft wat hij moet doen van mij;)

vervelend dat je weer zo misselijk ben!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gup, gefeliciteeeeeeeerd:D!

Mammamia: las net je what's app berichtje hihi:p. Zit dus nog steeds thuis:p.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    babykamer als je binnen komt...

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    en vanaf het raam...

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    u ziet, het is nog niet veel, maar ben wel blij dat het verfwerk klaar is! Mn broer komt volgende week de kabels netjes weg werken, vloerbedekking moet nog andere in, dan nog ff schoonmaken en dan kan alles het kamertje in. Het bed word de plaats voor badje, maxicosi etc, grote dingen die niet in de kast passen. Zit er aan te denken om er klamboe boven te hangen zodat het meer uit zicht staat

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou me slijmprop is eruit!

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

:d:d:d

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mooi! weer een stapje verder!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, ben benieuwd of het nu weer wat regelmatiger komt. Ben alleen zo bang dat als we straks boodschappen gaan doen me vliezen breken ofzo hihi:p. Ik zie al die mensen al staren!

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bah bah bah! waarom snapt wim nou niet dat ik het gewoon klaar wil hebben binnen!? Kben morgen potverdorie 32weken! Net weer ruzie over gehad:x Maar het ligt natuurlijk weer aan de hormonen want alle zwangere vrouwen ehbben dat! En als we varen komt er gewoon weinig tot niks van, dat weet ik inmiddels wel! Maar ik moet niet zeuren want het komt allemaal wel goed:(

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bellie, dat laat je je mannetje toch alleen gaan?

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gup, typisch mannen! Hier klaagt manlief ook wel eens dat ik niet zo moet zeuren! Hij krijgt van mij altijd de standaard opmerking: Ik zeur niet, ik zijk, en als ik niet zijk dan zanik ik wel! Moet hij altijd wel om lachen, maar leuk is anders.

Gisteravond ook zoiets. Schat, ben je al een beetje zenuwachtig voor maandag (zei ik tegen hem). Nee hoezo! Naja, als het dit weekend niet doorzet dan ben je misschien maandag of dinsdag wel papa! HUH? Dus ik kijk verbaasd naar hem. Ik heb je toch gezegd dat als het niet doorzet dit weekend ik maandag ingeleid word! Dat heb je niet. Schat dat heb ik wel, dan is dat alleen niet doorgekomen bij je! Dan had je het nog een keer moeten zeggen. Ja hé schat, ik heb het je verteld en als je verder nergens naar vraagt kan ik er weinig aan veranderen! Toen had hij opeens toch wel zoiets van: oops!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja denk dat ik dat ook gewoon lekker doe. Zoveel hebben we niet nodig, dus desnoods gaat hij hier naar de supermarkt om de hoek!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zo is het meis blijf maar lekker thuis.

Gup mannen die kun je niet veranderen. En twee jaar getrouwd gefeli.

Mamamia e dansen op ernst bobby en de rest haha leuk.

K was ook pas om 7 uur wakker ze heeft uit geslapen haha. Daarna ik even terug naar me bedje. 9.30. me pa komt zo en dan wat dingen doen en regelen.

Iemand vergeten sorry.

En bellie spannend spannend. Leef wederom met je mee. als je me mobiel nog heb ik zet graag leuk nieuws hier neer,. En o ja ik heb jou kaartje ook nog.

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Spannend bel!

Gup, van harte! En hopelijk gaat W nu wat meer klussen :(

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier kreeg die de opmerking terug: als je weet dat zwangere vrouwen daar last van hebben waarom doe je dan niks?! je zit het gewoon uit te lokken dat ik kwaad word!

ow dat niet luisteren als je iets verteld is ook zo bagger irritant:x

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pnir, hier is alles prima. Alleen zelf erg verkouden, heb last van hooikoorts en allergie. Net maar een allerfre genomen, hopelijk helpt die vandaag.

En met de kinderen alles goed. M heeft twee tandjes erbij en zette van de week een paar losse stapjes (was zelf niet thuis helaas, boniman wel). Met J is ook alles goed. Ze wil nu alleen filmpje kijken op de mobiel dus ben zo weer weg :D :D

Deel Deze Pagina