Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemiddag,

Kleine man ligt op bed, dus ff mama-tijd:D Dat betekend: 2 broodjes knakworst eten, wasjes opvouwen, mijn schoonouders ontvangen die een uurtje geleden belden dat ze veilig waren geland op Schiphol vanuit Mexico. Altijd weer fijn om te horen...

Op de achtergrond lekker Mark Knopfler (Dire Straits) aan staan en ik voel me als een vis in het water;)

Fijne dag allemaal!

XxX

Ps. hoe is het ondertussen met onze belliebel?

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo, hier vanmorgen hard aan de slag geweest en het is helemaal spik en span hier. Laat de makelaar maar komen. Manlief is nog ff in de woonkamer bezig, maar die is ook zo klaar. Straks ff bij de ikea eten en gelijk ff wat nieuwe plantjes meenemen.

Bellie, hoe is het nu??

Mammamia, lekker ff mamatijd.

Gup, tja mannen. Volgens mij zijn ze ook allemaal hetzelfde.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tja, hoest nu, zou willen dat het eens goed ging doorzetten!

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Balen zeg. Nog wel harde buiken of helemaal niks meer?

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Bellie hopelijk zetten de weeën straks goed door. Ik heb ook een dag goed gerommeld en de dag daarna kwam Bram.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heet rommelt nog steeds wel, heb hubbie net de deur uitgeschopt, was hem ff helemaal zat! Hijs nu zijn haren knippen bij zijn moeder. Dinand kroop tegelijkertijd mee naar buiten, willen we beide op het zelfde moment Dinand oppakken, geven we elkaar een dikke vette kopstoot! Dan krijg je te horen dat ik moet uitkijken! Ja schat, ga nou maar dooooooei! Ben blij dattie ff weg is! Hormonsters spelen even op denk ik!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi.

@ Bel, succes met de monsters. En het gerommel.

@ Eh...

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Man oh man.
    Ik heb een kop van een vergiet. Sorry hoor.
    Ik wilde gewoon even laten weten dat ik aan jullie denk! DIkke virtuele Knuffel!

@ Gup, MANNEN! ARG! Vandaag hier ook herrie in de tent. GRRR!
    En ik vind het zelfs als niet zwangere vrouw het logisch dat het binnen af moet zijn.
    Wim! Creeër eens zin! Doe wat je vrouw zegt anders heb je vanavond dikke pecht ! (hihi)

@ Eh...

9. Gup, nog gefeliciteerd met je trouwdag!

Bel, spannend zeg dat het nog steeds zo rommelt. Wie weet vanacht..

Hier vandaag heel de ochtend met schoonouders meegeweest om huizen te bezichtigen. Zij willen ook verhuizen.
    's middags spullen voor het vaderdagontbijt morgen gehaald en vanavond zelf frietjes gesneden en gebakken, was erg lekker!

Manlief is weg, dus heb heerlijk het huis voor mezelf. Jammer dat ik bij de appie een zak chips vergeten ben!!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zucht, steun, kreun, wordt er zo moe van! Op het moment dat ik harde buiken(weeën?) heb doen ze wel steeds meer pijn, maar die onregelmatigheid lijkt me niet kloppen! Dan heb ik ze om de 5 minuten, daarna weer om de 10, dan zit er weer 12 tot 15 minuten tussen om vervolgens weer om de 5 te komen. Word er niet veel wijzer van eerlijk gezegd! Weet niet zo goed wat ik moet doen!

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    misschien ff bellen? dan kunnen ze misschien kijken of het wat doet...

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Misschien ff douchen.
    Volgens mij worden echte weeen erger onder de douche. Voorweeen worden minder.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou, we mogen voor de zekerheid even langskomen in het ZH!

Misschien tot straks, en anders horen jullie het wel:p.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo ik ga lekker in naar mn bedje, nog ff boekje lezen en dan op tijd slapen. Merk toch wel dat ik na een dag hard werken, wat last heb van mn buik/banden.

Bellie, succes alvast en ik hoop voor je dat het doorzet.

15. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Bellie spannend hopelijk heb je al meer ontsluiting.
    Ik heb trouwens nooit regelmatige weeën gehad tijdens de bevalling en Bram is er toch echt uit gekomen. Misschien stelt je dat een beetje gerust.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zet em op bellie! ik hoop zeer spoedig op een smsje met babynieuws! ;)

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Succes en ik wacht met spanning opnieuws.

En een hele fijne bevalling toe gewenst alvast. ;)

Hier vanmiddag met k even bij de hap geweest haar waterpokken waren wat onstoken aan het raken nu een abzal je gekregen. Hoop dat ze er wat van opknapt. Het zit voor al in haar gezicht en nekje en haar onderkantje helemaal vuurrood een blaasjes ook daar. Was een vriendelijke hap arts zeldzaam zijn ze.

Me moeder was net hier ik zeg tegen haar jij dacht donderdag toch aan een muggenbult ik zij toch dat het waterpokken waren ze zegt ja je had gelijk haha;)

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gup hoop dat je man snel zin heeft om je verder te helpen met de baby kamer en je hebt geen last van je hormonen je hebt helemaal gelijk dat je het kamertje af wilt hebben. Een schopje onder zijn kontje misschien;)

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oeh, bellie, spannend! Succes...

Pnir, hopelijk helpt de zalf snel!

Nelta, slaap lekker.

Hier vanavond heel klein stukje wezen fietsen, voor het eerst met J op haar eigen fiets (ze gaat wel vaker op haar fiets, maar dan lopen we altijd mee, dit was de eerste keer dat wij ook op de fiets waren en zij ook echt op straat meefietste). Was echt leuk!
    En vanmiddag met zijn allen naar een kleine fair geweest, bij een forelkwekerij/fruittuin/moestuin hier in de buurt. Was ook erg leuk. Je kon er ook zelf frambozen plukken, nou, J was druk aan het proeven haha.

20. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Ja bellie zet hem op. Je kan het meid.
    Alvast een voorspoedige bevalling toegewenst ( ik hoop dat het tot je bevalling leid vanavond)

Deel Deze Pagina