Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

En ook hier staat mijn telefoon aan :D( ook vannacht ;) )

2. Mijn weeen waren ook super onregelmatig, en dat konden dus geen echte weeen zijn zei de vk. Maar zat wel op 2 cm ontsluiten toen de vk kwam.

3. Ik denk iig dat er een klein meisje aan zit te komen!

Zit nu trouwens alle afleveringen van babyboom te kijken via uitzending gemist. Leuk zeg!

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

Je houdt ons wel in spanning bel;) succes!

Boni, klinkt als en gezellige dag. Mag ik vragen waar je die mooie banner gemaakt hebt, die op je profiel staat?

5. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    bell duim voor je dat het door gaat zetten

hier net weer naar het ziekenhuis geweest word echt knettergek van de jeuk, gelukkig heeft het niet met de zwangerschap te maken waardes van bloed zijn gelukkig goed, kan er ook niet wat anders voor krijgen zalf ect.
    ze kwam met een voorstel wanneer ik aankomende nacht ook niet kan slapen van de jeuk dat ik een nachtje daar kom slapen, dan krijg ik een prik met jeukstillende medicijnen en slaapspul erin zodat ik heerlijk kan slapen. en er weer een week tegen aankan.
    Dit zou ook daarna mogen ivm mijn bekkenpijn zodat we toch aan die 37 weken gaan komen zonder dat ik het niet meer trek.
    vind het wel een goed plan zo stelt me gerust.

bonni leuk fietsen met je meiden en knap dat ze op haar eigen fietsje mee ging.

gup uhm mannen uhm uhm die snappen niet hoe een zwangere vrouw zich voelt volgens mij, hier ook zo af en toe een exemplaar zitten. Oh en dan zijn wij vrouwen toch zo met die hormoonmonsters, als hun geen aanleiding geven ontploffen die hormonen ook niet toch??

ik ga even onder de lauwe doche kijken of de jeuk dan wat minder wil worden en dan toch maar weer smeren met menthol gelll

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Banner heb ik zelf gemaakt. Een paar foto's gephotofunia'd en in photoshop als banner in elkaar geknutseld..

Mir, ik hoop dat je wat beter slaapt, maar fijn dat het zkh met je meedenkt!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben benieuwd hoelang het duurt voor we weer wat van bellie horen!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja kga naar bed. Tot morgen!

9. Allemaal een fijne vaderdag morgen!

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jullie ook een fijne vaderdag! Welterusten x

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Daar was ik weer:D!

Heb 2 cm ontsluiting! Nouja, weet ik iig dat dat rommelen niet voor niets is! Vind het prima hoor, hoef ik komende maandag (als het morgen niet doorzet) niet eerst aan zo'n ballon katheter, maar kunnen ze meteen mijn vliezen breken. Mja ze kon het weer lastig voelen, want dat hoofdje zit zo immens laag en diep in mijn bekken! Ze moest behoorlijk duwen. Ze vroeg wat ik wilde, blijven of naar huis. Nou laat mij dan maar lekker naar huis gaan bij me kleine mannetje zijn! Die was wakker geworden door het onweer! Hij vond het niet eng ofzo, juist reuze interessant. Thuis in je eigen bedje slaap je toch veel lekkerder!

Dus hopelijk morgen, en anders zeker de komende dagen vanaf mijn kant babynieuws hihi:p.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik duik meteen lekker me bedje in! Truste voor jullie allemaal!

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Bellie heel veel suc6 meid met de bevalling als het nu door gaat zetten.

OOOO wat spannend weer haha.

@ hier net thuis van het werk na 10 uur werken beginnen die klote bekken alweer zeer te doen.

De misselijkheid is al 3 dagen weg heb lekker kunnen eten en drinken znder te spugen maar ja nu maak ik me weer zorgen of het allemaal nog wel goed zit poehhh zeg haha

ik heb het bekent gemaakt ook op me werk en iedereen reageert super leuk.

Ik heb lekker spullentjes van het werk meegenomen voor het ontbijt voor morgen.

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen meiden.

Bellie fijn dat er weer een cm bij is gekomen. Nu nog 8 te gaan. Hopelijk heb je vannacht goed geslapen en kan je vandaag aan de bak samen met de kleine meid hihi;)

Ninja fijn dat de misselijkheid afneemt. En volgens mij blijft die onzekerheid of het wel of niet goed zit tot het moment dat je het gaat voelen ( kan ik mij zo nog herinneren) maar goed het zal vast goed zitten bij je hoor. Dikke knuf.

Zo hier weer richting het werk tot vanmiddag/ avond

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Bellie, joepie weer een cm erbij. Mooi dat ze maandag (als het nog nodig is) gelijk je vliezen kunnen breken. Bij mij werden de weeën erna gelijk een stuk heftiger. Stijn lag ook al heel diep ingedaald en en had toen een krasje op zn hoofd van het vliezen breken (en een plekje van de ctg en van vacuum), maar dat was zo weer genezen.

Pnirmal, vervelend dat de waterpokken ontstoken zijn, had ze ze opengekrabbeld?

Boni, wat goed dat ze al zelf kan fietsen.
    Wij gaan trouwens eerst ons huis proberen te verkopen en dan pas wat anders. Mocht het te lang gaan duren, dan ga we wel alvast wat anders kopen. Want we groeien hier een beetje uit ;). Maar ik hoop dat we met eventueel wat toeleggen op de prijs er hopelijk voor bevalling vanaf zijn.

Ninja, balen dat je last hebt van je bekken. Hier was trouwens de misselijkheid rond 9 weken minder, maar nu ineens weer terug helaas.

Ladytijger, werkse vandaag.

Mir, vervelend die jeuk. Ik heb wel eens last van zonneallergie, dus weet een beetje hoe het voelt. Stijn had toen van de huiduitslag ook mega veel jeuk en die kreeg Fenistil in het ziekenhuis.

Hier lekker geslapen vannacht. Sliep al om kwart over 9 en nu net pas wakker. Heerlijk.
    Ben nu ff een ontbijtje voor manlief aan het maken en als Stijn zo wakker is kan hij dat geven.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mogguh!
    en bellie, al je meisje aan het knuffelen?:D

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik ben ook benieuwd haha.

Hier het ontbijt op bed al opgegeten en kadootjes uitgedeeld. Nu zo in bad, aankleden en op naar opa.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh dames!

Kind zit nog steeds waar ze zit hihi! Heb vannacht amper geslapen. Op een gegeven moment hoorde ik wat knappen, toen dacht ik, zouden het me vliezen zijn, maar nee, geen idee wat het geweest is!

Behoorlijk last van weeën gehad, en nu nog, maar weer geen regelmaat erin! Zou toch wel erg leuk zijn als ze vandaag om het hoekje zou komen kijken. Is toch wel een erg leuk vaderdagcadeautje!

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zou idd een leuk cadeautje zijn. :D
    Jammer dat er nog steeds geen regelmaat inzit. Hopen dat ze nog steeds wat doen; gisteren toch ook een cm erbij.

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ze heeft niet veel haast he bellie! ze luisterd wel goed naar dr opa en oma:D die waren vandaag toch ook nog weg?

Deel Deze Pagina