Whihi, nee als het aan schoonouders ligt komt ze pas de 22ste of de 23ste. Ze zijn vandaag en morgen nog in duitsland, geen idee hoelaat ze terug komen, maar denk zelf ergens morgenavond! Maar ben toch niet echt van plan om 3 dagen over mijn bevalling te gaan doen!
Dinand is ook altijd onrustig als hij last heeft van zijn tanden. Dan slaapt hij echt korte periodes en wordt dan huilend wakker!
Pnir, hopelijk is K snel van de jeuk af. Als er iets vervelend is, is het wel jeuk! @ hier: Dinand vanavond bij me ouders gebracht. Das voor ons allemaal een stuk rustiger weg gaan. Dinand kan gewoon tot half 8 lekker slapen, en wij hoeven morgenochtend niet te rennen, vliegen en te haasten! Maar men o men, wat had ik een moeite met het ventje achterlaten. Puur met het idee dat hij straks niet meer alleen is, maar de stoere grote broer van een klein zusje! Het zal vannacht denk toch niet meer spontaan doorzetten, dus dat word hoe dan ook morgen vroeg op om een telefoontje richting het ZH te doen. Zal je net zien dat ze geen plek hebben!
bellie, als ik jeniet meer spreek, veel succes! ennuh...laat je neit teveel opfokken door die hyvesmeid kga mn bed weer in, heb last van mn buik, heel zeurend gevoel. tot morgen!
thnx meiden, dat succes zal ik vast nodig hebben whaha. Nah weet je, ze zal het ongetwijfeld goed bedoelen, maar ze weet nog niet dat ik morgen dus ingeleid word (als het vannacht niet alsnog spontaan doorzet). Dat hou ik lekker zo! Ik laat haar wel even lekker denken dat ik lig te puffen hihi.
Bellie heel veel succes vanacht/morgen en we horen het wel! Voor de rest: weltrusten en morgen misschien een poging tot weer wat langer kletsen XxX
Bellie alvast heel veel succes voor morgen. Ik hoop dat je vannacht goed kan slapen waardoor je morgen met een frisse start kan beginnen aan je bevalling. En mocht je bevallings update 's willen doorgeven mijn telefoon staat aan. Nog een dikke knuf en je kan het lieve belliebel
Thnx dames! Niet goed kunnen slapen, maar toch wel wat gelukkig! Gisteravond nog een vreselijke huilbui gehad, allemaal spanningen die eruit kwamen. Afijn, heb om 6 uur richting het ZH gebeld, en er is plek zat, dus om 07.15 uur mag ik me daar melden! Ik hou jullie op de hoogte! Een dikke smakkerd vanaf hier!
hup bellie hup bellie! fijn dat er plek zat was! @Hier: vannacht aardig geslapen. Ben alleen die buik zooooo zat Niet veel plannen voor vandaag. Boodschppen doen, extra vriezer kopen en voor de rest beetje binnen rommelen
Bellie fijn dat ze jouw vliezen hebben kunnen breken en dat daardoor de weeën goed op gang komen. Nog even volhouden waarschijnlijk heb je nu snel je meisje in je armen ( in ieder geval vandaag)
Belliebel heel veel sterkte en een voorspoedige bevalling toe gewenst. Hou de site vandaag goed in de gaten Dikke knuf!! Voor jou en je gezinnetje