wahaha heeft ze iedereen gesmst? krijg er gewoon helemaal de kriebels van! ik wil ook! en dan graag net zo snel...
wat een snelle bevalling en wat fijn dat je nu vaginaal hebt kunnen bevallen. Ja persen is fijn he haha.... Eindelijk kan je lekker gaan genieten meid!!!
Bellie!!!!!!!!!!!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MET DIT GEWELDIGE NIEUWS EN WAT IS HET SNEL GEGAAN DAN JOH!!! Krijg helemaal kippenvel, geweldig. en echt een hele mooie naam, ook al wist ik hem al Pnir, we kunnen ook met z'n allen een kaart sturen. Dan zet jij al onze namen op de kaart en stuur jij em namens ons naar Bellie op? Ideetje?
pnir, ik wil ook het adres bellie, ook alweer online geweest! en ik wil SPAM!!! zo, nu eerst de kast op babykamer is schoonmaken en dan ga ik de dozen uitpakken! Wat er nu nog moet gebeuren daar geeft niet veel stof dus nu kan het wel. Dan kan ik van lieverlee ook alles gaan wassen
Bellie, gefeliciteerd met jullie kleine meid. En wow wat snel zeg, maar lees ik nu goed dat je 2 uur hebt moeten persen???
zo, vk is ook geregeld voor in de kraamweek Vanochtend een mail gestuurd met uitleg en kreeg net reactie dat het geen probleem is voor hun
Wow bellie nu al hier online geweest Maar idd je hebt het erg snel gedaan Hoe gaat het nu met jouw na zo,n turbo bevalling. Ben erg benieuwd naar jullie kleine meisje en als je eraan toe bent dan wel een foto spammen ( meer mag ook natuurlijk)
Ben helemaal kapot haha. Alles van post en zo al geregeld van gemeenten tot uwv!! Dus dat is een zorg minder hopen we dan Ga nu even naar de stad tot vanmiddag of vanavond.
bellie en man gefeliciteerd met jullie dochter!! en wat snel!! Lekker van genieten K wil ook adres please !!