Zo hier net ff naar winkelcentrum geweest. En ff wat dingen gescoord voor vakantie en kids. Voor in t vliegtuig wat boekjes, kleurtjes, kleurboekjes. Wat shirtjes en korte broekjes, slippers voor Jaylinn en drinkbekers van nuby. Devin ligt ff lekker een tukje te doen, zometeen Jaylinn ophalen, dan nog ff naar de markt wat groente en fruit halen. En morgen gaan we even met t gezin shoppen hihihih!! De allerlaatste dingen voor de vakantie. Dan zijn we er klaar voor !!
hier is het gillen als hij eraf moet Maar ik verwacht dat hij straks niet meer wil... hopelijk is je voet snel beter! @bloem: kan wel snappen dat je manlief niet wil als je een hormonster word. Hier komt om die reden nr 3 voorlopig ook nog niet @SM: leuke foto's, staat dr goed! @hier: net de vk gebelt of ik morgenmiddag voor controle kan komen. En jawel, het is weer eens buiten het spreekuur om Ga ik een keer niet in het weekend, is het nog geen spreekuur. Maar omdat we voor 3/4weken naar duitsland gaan mag ik toch langskomen Vind het toch wel fijn gevoel dat er weer ff gecontroleerd word voor we in duitsland zijn. Ik ga dr 1 op bed gooien, hij is niet te genieten dus hij gaat maar eens ff slapen.
hier ook 1 niet te genieten ander komt net een uurtje uit bed maar denk dat ik ze er beide toch maar even weer inleg. ben zo moe echt niet normaal kan mijn ogen niet meer open houden. ga denk ik maar even op bed liggen of zo. ben benieuwd hoe het met bell gaat en de kleine meid.
oorzaak piepen is hier gevonden: meneer heeft 38,3 zo, olie hebben we weer ff genoeg. Moeten alleen vannacht laden ipv straks hadden we vannacht ook wel langer kunnen slapen
Werd net gebeld door Arke. Blijkt ons aparthotel overboekt te zijn... Nu bieden hun ons alternatief aan die luxer is, meerder zwembaden heeft en ook nog eens glijbaantje en speeltuintje... en de kosten nemen hun op zich... toch netjes!! Dus maar gedaan, nadat we eerst ff gekeken hebben hihihi!! Zo kids in bed en ik lig ff relaxed op de bank... zometeen ff opruimen... druk druk druk dus zo voor de vakantie!
Jaa zeker... dit aparthotel waar we nu heen gaan is duurder, dus hun betalen... geen problemen mee Geluk bij ongeluk hihihi.... nu is het aftellen geblazen!
Bij de juli mama's had ze berichtje geplaatst. Ze is nog in het zkh en mag waarschijnlijk morgen naar huis. Verder gaat goed met haar en Fabienne
Hier alles goed hoor dames! Mag inderdaad morgen naar huis toe! Fabienne doet het super en is tot nog toe erg tevreden! Heb een foto op hyves gezet! Morgen meer spam
Bellie echt een heel mooi meisje. En fijn dat je morgen naar huis mag. Suppermummy lekker joh dat je nu vakantie heb. En idd Een geluk bij een ongeluk dat je nu naar een luxer hotel mag Verder nu nog 1 nachtje werken. Hopelijk slapen ze nu wel de bewoners en plassen ze niet allemaal op de grond of in bed. Heb afgelopen nacht 11 bedden van onder tot boven moet verschonen. En denk ik wel 8 keer een slaapkamer moeten dweilen.:x En dan is op een gegeven moment je geduld wel een stuk minder. Dus op hoop van zegen nu een nacht zonder al dat nattigheid