mogguh! hier wel weer redelijk geslapen. Maar toen ik om 5u ff dr uit moest om wim te helpen kon ik bijna niet lopen. Gelukkig trok het wel weer weg en kon ik om 6u weer verder gaan slapen. Dat was lekker zeg was een nieuwe vriend/man aan het uitzoeken, maar alle lieverds waren al bezat daniel ligt nog lekker te slapen dus ik ga maar vast beginnen aan de badkamer. En was in de droger stoppen
Heb meiden, Ik kom me even voor een paar dagen afmelden We gaan namelijk lekker een weekendje weg. Tot over een paar dagen liefs linda
ladytijger veel plezier! zo, badkamer blinkt weer, voor zover je die ouwe zooi nog blinkend kan krijgen Zal toch blij zijn als er over paar jaar nieuwe in komt, maar eerst nieuwe keuken, dat vind ik belangrijker.
De reden dat ik gestopt ben is dat ik op dag 2 al gigantische kloven had. Ik zou moeten gaan afkolven, en dat was iets wat ik totaal niet zag zitten. Bij Dinand heb ik mezelf toen helemaal gegeven en was daarna zo uitgeput dat ik daarna (ook door de ziekenhuisopname van Dinand) volledig ben ingestort. Moest tijdens de zwangerschap (rond de 23 weken) begonnen met anti depressiva. Toen werd er al gezegd, je mag met die med. gewoon BV geven, maar hou jezelf in de gaten en ga er geen uitputtingsslag van maken. Als het niet gaat dan gaat het niet en is het ook gewoon goed om te stoppen. Dinsdag heb ik dus meteen de knoop doorgehakt en ben ik gestopt! Heb er echt wel wat tranen om gelaten, maar nu ik een paar dagen verder ben is het goed zo.
Zo hier eindelijk weer terug. Vanmorgen eerst Stijn bij mn schoonmoeder gebracht en daarna door naar de hypotheekadviseur. Viel me alles mee, wat we nog kunnen lenen ondanks alle nieuwe maatregels. Gelijk ff de fotos bekeken bij de makelaar (zit in het zelfde pand) en die waren ook prima. Morgen staat het op funda. Daarna moest ik Maurits wegbrengen naar zn werk, normaal zo aan te rijden, maar ja alle twee de bruggen tegen, dus toen was hij (uiteindelijk 1 minuut .) te laat voor een afspraak. Maar dan kan hij zo lekker stressy en boos doen in de file. Net of dat zin heeft .. Vervolgens Stijn weer opgehaald en nu net thuis. En zo komt mijn moeder Stijn weer ophalen, want ik moet naar regio-overleg (van orthoptisten uit de regio) en daarna gelijk ff naar de Apple store. Dus een aardig druk programma nog. Ladytijger, lekker een paar daagjes weg. Geniet ervan. Donder, ik zou je vriendin aanraden om het gewoon een keer te laten controleren. En was je nog op tijd . Bellie, het is ook echt een boef. .
Zo, even een beetje bijgelezen van gister en vandaag! Men oh men, die stuwing is echt niet prettig. Gister had ik wel wat verhoging, was rillerig en had het k k kkkkoooud! Maar na een paracetamolletje voelde ik mezelf wat opknappen. Vannacht flink liggen lekken en flink liggen zweten. Heeft wel goed geholpen want voel me vandaag iets fitter en de verhoging heb ik niet meer. Gaat vanzelf wel over! Fabiënne komt 1 keer per nacht. Dus dat is echt heel erg goed te doen! Gisteravond kreeg ze om half 11 haar laatste voeding. Toen kwam ze om 02.45 weer, en daarna heeft ze tot 7 uur geslapen. Wij klagen dus totaal niet hihi.
He Meiden, Sorry dat ik 2 weken ofzo niet hier ben geweest....maar deze zwangerschap hakt er behoorlijk in! Ben natuurlijk ook wel verwend. Bij Aidan had ik 0,0 nergens last van...Dus ik had al wel verwacht dat ik die mazzel niet nog een keer zou hebben.... Maar heb nu het tegenovergestelde! Ben 24uur per dag MISSELIJK!!!....en MOE!!!....Het is niet normaal meer. Ik eet nauwelijks en kan de hele dag wel slapen!!! Maar ja, met Aidan erbij is dat niet te doen. Dus ik spendeer mijn kostbare rustuurtjes (als Aidan op bed lig) in bed en slaap dan! Verder is het huis al 2 weken niet meer gepoetst, ik kan het gewoon niet....Alles is me teveel.... Zo anders als bij Aidan! Gelukkig nog maar 2 dagen werken (hoe ga ik die doorkomen!) en dan vakantie. Heb afgesproken dat Aidan 1 dag naar de opvang blijft gaan tijdens de vakantie...Ik heb echt mijn rust nodig! Verder nog niemand iets verteld over de zwangerschap al heeft een vriendin het al wel geraden maar heb er overheen gelult.... Ik ga mijn ogen weer sluiten!!!....Tot snel!!!
@ Bel ahhhh wat een *smelt* foto!! En wat super dat ze 's nachts maar 1x komt!! @ Knor knuff!! Hoop dat je je snel beter voelt!! @ Hier druk met laatste wasjes, kleren inpakken... kids ff op bed. Zometeen nog ff verslag afmaken van school en nog ff genieten van thuis... hihihi!!
Klinkt als mijn zwangerschap tot nu toe!!! Vreselijk he ik leef echt met je mee die roze wolk is er echt niet zo he. Ik heb ook niet zoveel puf ook omdat ik zo weinig binnen krijg. Hopelijk gaan we ons snel beter voelen.. Ik heb vandaag het hartje gehoord met de angelsound!!! wat geweldig zeg en ik ben nu weer wat zekerder bell wat een mooie meid en wat doet ze het al goed zeg!! 1x per nacht wat een luxe haha.
volgens mij is ukkepuk verder aan het indalen. Heb me toch een steken down under Morgen nog maar 50dagen tot de datum! Dat klinkt veel korter dan nog goeie 7weken... En als ik dan bedenk wat er voor die tijd nog moet gebeuren, dan kan wim nog wel eens hard aan het werk gezet worden