Zo eindelijk weer terug. Nu kom ik vandaag niet meer van de bank af . Heel de dag onderweg geweest . Morgen gelukkig wat rustiger. Wel boodschappen doen, klein beetje ruimen en naar de verjaardag van mn schoonzusje. Stijn heeft vandaag trouwens maar 1 slaapje gedaan, maar hij was net helemaal gaar. Hij eet ook al 2 dagen amper avondeten; ik hoop dat de tandjes/kiezen nu snel doorkomen. We zijn al een ruime week bezig nu, ook met zure luiers, weer 3 vandaag . Knor, herkenbaar. Ik kan gelukkig wel eten als ik niet misselijk ben, al smaakte het wel een stuk minder. Hier ook behoorlijk moe, hoorde van de week bij de vk dat mn hb ook wat te laag was, als dat bij 20 wkn nog zo is, moet ik aan de staalpillen. Maar ik probeer nu ook al met voeding op te letten en wat consequenter te zijn met mn vitaminepillen. Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat en als ik wat voor je kan doen laat het maar weten. Bellie, lekker he 1 keer per nacht. Wij hadden ook zon super slaper. Hoop dat de volgende dat ook is. . En wat een super foto. Ninja, leuk het hartje gehoord. Hier van de week bij de vk voor het eerst. Stijn kwam ook gelijk kijken van wat is dat nou (die was druk bezig met de kamer overhoop halen ) Gup, gaat hard he. Veel sneller als bij de eerste voor mn gevoel.
Stoere schoenen bloem!! Wat een boefje he hahaha!! Nelta jij ook al zo moe!! En lekker avondje bank hangen... Hier heeft Devin sinds gister allstars... staan ook so cute!! Kleine boefje! Morgen de koffers nog ff nalopen en dan zijn we er klaar voor!! Wel spannend!
Leuk hoor. Ik moet binnenkort ook nieuwe schoenen voor stijn, want zn schoentjes worden een beetje krap.
bloem leuke foto! zo, daniel ligt op bed. Hopelijk slaapt hij nu weer lekker in, maar verwacht het wel want zijn nog aan het varen en dan slaapt hij meestal goed
Ik heb echt heerlijk geslapen gup! Mja, dat kan ook bijna niet anders, Fabiënne kreeg om 22.30 haar laatste flesje, werd om 3 uur wakker voor een fles en is daarna tot 7 weg gebleven! Heb geen klagen dus.
Dikke knuffel meid! Het is ook best pittig hoor om zwanger te zijn met nog een dreumes in huis. Hier was de misselijkheid ook veel en veel erger als wat ik bij Dinand gehad heb! Het huishouden komt wel weer! Rust lekker uit!
Knorretje vervelend dat je zo moe bent en misselijk hoop dat je snel weer de oude bent. Leuke foto Bloem Vakantie super m leuk geniet er van met je gezinnetje. Nelta ook al heerlijk op de bank geploft Belliebel leuke foto van Fabienne en een lekker slaap kopje heb je hihh. Gup nog 7 weken 50 dagen gaaf meis en lekker dat Daniel lekker slaapt en Wim idd achter zijn vodde aan zitten. Hier vanmiddag naar de ha geweest voor me zelf. Ben op 5 juni ongesteld geweest en werd deze dinsdag weer ongesteld beetje raar! Uitstrijkje gehad en wachten op de uitslag. Ik moest wel lachen zegt die ha ben je misschien zwanger denk echt niet.. Maar moet toch voor de zekerheid een testje doen. Maar ik vermoed geen zwangerschap En zo ja dan zou ik echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erggggggggggggg moeten naaaaaaaaaa denken of ik dat nog wel willlllllllllll.. gevoel miss ja maar verstand echt van nietttttttt.. Fijne avond allemaal
`ben blij dat ik niet zo misselijk ben geweest deze keer, maar voor de rest... hormonen spelen flink op en mn bekken heeft vaak ook weinig zin. Maar komt wel goed! Hoopte dat daniel lekker zou gaan slapen, maar nee hoor, die lag net te gillen in zn bed dus ben er maar ff naast gaan zitten. Nu sliep hij nog niet maar bleef wel rustig liggen. Kga denk een kinderkussen kopen voor hem, valt me op dat hij vaak met zn hoofd op knuffels enzo gaat liggen. Misschien helpt het. @pnir, zijn het niet gewoon je hormonen die op hol zijn? ik had paar jaar terug ook een steeds kortere cyclus totdat ik aan eht eind 7dagen wel 6dagen niet had, toen toch maar naar de dokter en 3maanden pil geslikt om mn hormonen rustig te krijgen. Daarna cyclus tussen 28-35dagen, dat was beter
dan heeft ze het super gedaan! Waar kan ik vast tekenen voor ook zulke nachten?! Nu Fabiënne er is begint het hier nog meer te kriebelen! Begin zelfs nesteldrang te krijgen Heb zelfs de wieg bekleed, terwijl ik het straks er weer af kan halen omdat de bak nog niet vast aan onderstel staat en de stang van het hemeltje nog goed gebogen moet worden, maar het staat zo leuk!
Nou laten we dat maar hopen. Maar ik ben natuurlijk wel een stuk ouder dan jij toen was. Dat kan ook een rol spelen miss wel in de overgang of wat dan ook. Me moeder zij met die verhuizing ect ect misschien van de stress.!! Maandag gaan we alvast daar beginnen. Mijn vader heeft me bijna alles uit handen genomen ook wat betreft de woningbouw er zijn wat dingen niet goed in het huis. Aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant ook miss wel goed kan zelf wel maandag.s donderdags helpen maar voor de rest blijf ik in huis met k want met haar daar te gaan klussen ziet niemand zitten Dus ik mag toe kijken en de rest gaat daar aan de slag is dat niet gek haha. Ach ja dan heb je met een kleintje. En verder geen oppas dus ik moet wel vriend gaat daar wel vol aan de slag dus tja er moet er een op k passen maar zodra het kan neem ik ook een verf kwast bij de hand. Waarom k niet mee kan er gaat geschuurt worden verven behangen laminaat lampen railse nee daar kan je geen dreumus bij gebruiken. Trouwens k is ook met de kiesjes bezig kan denk beter een lek bak onder haar hangen zo aan het kwijlen is ze heel haar shirt nat. Ze is ook weer verkouden aan het worden. Moet zeggen het begint me wat de keel uit te hangen van af haar verjaardag is ze bijna kontstant ziek ziek en nog eens ziek balen. Eerst die buikgriep daarna oren toen weer oren toen oren en zwaarverkouden daarna de waterpokken en nu weer verkouden en volgen zeker weer haar oren grrrr. Arme meisje van me. Ze is zo lief verder. Ze kletst behoorlijk. Als oma binnen komt is het he oma. Gaat uitzich zelf hoofd schouders knie en teen doen kan in eens oor zeggen haha ect ect. STeeds van dat is mama en dat is papa en waar is opa/oma en waar is arun? Zo grappig.
zo, we liggen weer. Nu maar hopen dat de discoboten vannacht niet gaan varen, maar dat zal wel want het is weekend en de eerste kwam net al voorbij
Goedemorgen Hier redelijk vroeg op... Straks nog ff de koffers nalopen en nog even wat zwemluiers halen. Dan lekker rustig dagje en vanavond vroeg naar bed. Om 3.00 uur worden we opgehaald door de taxi !! Hebben er iig super veel zin in!! Gup en waren die boten nog langsgevaren? Pnirmal fijn ander huisje, met allemaal eigen kamertjes! Enn tja soms moet je het een en ander uitbesteden!