Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die boten niet, maar het wel vreselijk beroerd geslapen, elk uur van de klok gezien zo ongeveer. Kramp in mn been en voet, plassen, pijn in bekken waardoor ik niet goed kon liggen en ukkepuk dacht volgens mij laat ik maar eens verder zakken want had me toch een pijnscheuten telkens! Vanmiddag met daniel maar even naar bed denk.

Dat is vroeg dat je opgehaald word! maar dan heb je wel een lange 1ste vakantiedag;) Alvast heel veel plezier!

2. Super mummy, als ik je hier niet meer zie: Ik wens jullie een hele fijne vakantie!!

Vandaag verder opruimen/poetsen ivm de makelaar die foto's komt maken. En straks na Sam's slaapje de verjaardag van m'n zusje.

Fijne dag allemaal!!

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

@knor: Heel veel sterkte met je misselijk/moeheid. Vervelend voor je en dan heb je ook nog Aidan rond lopen, lijkt mij best zwaar. Maar het is voor het goede doel he;) Succes!

@bel: weer prachtige foto's van jullie meisje en wat doet ze het al goed zo te horen. en hoe voel jij je verder behalve dan je stuwing? Geen paniek gevoelens enzo? Lekker genieten! X

@nelta: leuke foto's van jullie huisje op funda. Succes met de verkoop! en jouw zwangerschap gaat ook al hard, leuk!

@gup: ha, nesteldrang is toegeslagen bij jouw? Sjonge, dat mag in de krant:p

@donder: knuffel!

@super m: heeeeele fijne vakantie in Turkije, geniet ervan en tot snel...!

@ladytijger: fijne dagen samen gewenst! Tot snel...

@bloem: stoere schoenen van Sam zeg, leuk!

@mir en ninja: jullie gaan ook al snel met jullie zwangerschap, voor je het weet is het zover;)

@pnir: succes met de verhuizing, vind het echt super leuk voor je/jullie! Binnenkort foto's he? :D

@hier: Etienne is de laatste dagen niet zichzelf, hangt weer veel aan mijn been en roept mama mama, af en toe een goed moment, maar tis best vermoeiend. Vanochtend getempd en geen koort 37,3 maar heb em wel een zetpil gegeven en op bed gelegd (vast ergens last van, tandjes/kiesjes ofzo). Ligt nu alweer een halfuurtje te slapen, is vast erg moe, al was ie wel pas om kwart voor 8 wakker en sliep hij de hele nacht door. Hopelijk is hij zo wat vrolijker als ie uit bed komt...

Fijne dag allemaal!

XxX

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gm.

Hier gaat het goed. K is wel weer ziek:):( gek word ik er van.

Ach ja zelf ben ik ook niet lekker die vroege ongie en ook weer keelpijn ect ect ect ben hondsmoe ect ect en ik moet nog verhuizen grrr.

Ach ja is er licht aan het einde van de tunnel volhouden dus.;)

Niet klagen maar dragen.
    ;)

Fijne dag allemaal.

5. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

gup jij ook al z'n nacht gehad hier ook weer, ook last bekken last van tintelingen in mijn armen plassen plassen en nog een plassen ben er vannacht wel 7 keer voor uit gweest. vooral als ik op mijn rug lig dan trapt de kleine op mijn blaas echt een rot gevoel dus hup weer naar de wc op de zij liggen wil niet door de pijn in mijn bekken.

Wesley was vannacht ook aan het spoken heel hard huilen dus ik er heen, kom ik bij hem ineens stil en begint hij te lache dacht ja mannetje je gaat maar mooi weer liggen. paar uur later weer het zelfde. Denk dat hier de kiesjes ook in aantoch zijn.

Net boven alles schoon gemaakt en nog een schoon gemaakt ahahhaha (nesteldrang)

mijn moeder heeft de wiegbekleding af en ook de gordijntjes, wil nog even kijken voor een andere lamp op de kamer wat er mooi bij staat.

iedereen een fijne dag!!!

bell wat zul jij weer heerlijk slapen alle kanten opdraaien wat je maar wilt.

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemiddag,

@ Ninja:
    Ohhhh, wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord thuis!!!....Lijkt me zo'n heerlijk gevoel!!!

En hopelijk ga jij je snel wat lekkerder voelen!!!

@ Nelta:
    Thnx...Zal aan je denken als ik hulp nodig heb!!!...

Staalpillen...Ohhh die zijn zo vies!!! Plus je p**p wordt er keihard van...Zo niet prettig!!! Hopelijk heb je ze niet nodig!!! Goed op jezelf letten he!!!

Binnenkort ff Blijdorpen???

@ Belliebel:
    Ohhhh, wat laat Fabienne jullie lekker slapen zeg!!!...Heerlijk...Enjoy!!!

Ennnuhhhh, banner aanpassen??? hihi....

@ Pnirmal:
    Wanneer krijg je de uitslag???

@ Super Mummy:
    Heel veel plezier in Turkije!!! Geniet ervan meid!!!

@ Mammamia:
    Wat vervelend dat Etienne wat "ziekig" is....Lastig he!!!....Knuff!!!

@ Kiesjes:
    Aidan sliep daardoor ook heel onrustig!!!....Veel huilend wakker worden, "naar dromen?!".....

Gelukkig hier er helemaal klaar mee!!! 16 tanden/kiezen in zijn mond. En die laatste 4 schijnen pas tussen 2 en 3 jaar te komen...Dus ff rust?!

@ Uhhh....

Hier een goede nachtrust gehad. Aidan lag al vanaf 7 uur te zingen, en heeft het een uur volgehouden tot ie er genoeg van had en ons begon te roepen!...Vanochtend NIET misselijk wakker geworden!!! Ikke = blij!!!...Meteen de kans aangegrepen en het hele huis gestofd, gezogen en gedweild. Bedden verschoond, badkamer gepoetst en het toilet! Nu met de beentjes omhoog. Aidan slaapt en manlief en ik zitten allebei heel romantisch met de laptop op de bank...Hahahaha!!!

Dadelijk ff naar prenatal...Effe ideetjes opdoen voor orgineel laten weten dat er een brusje komt (zal waarschijnlijk wel zo'n shirt worden....mega-orgineel!!! ahum ahum!!!)....Gisteren op een feestje is het al geraden door iemand....Ik kon ook niet meer ontkennen!!!....Pfff, dus de 1e weet het nu....Nu wordt het wel heel echt!!! hihi....

Anyway...Hebben een nieuw bed gekocht!!! Elektrisch verstelbare boxspring...Ohhh heerlijk, hij komt over 2 weken!!! Wat zal ik lekker slapen!!!, heb er nu al zin in!

Verder dit weekend niks. Volgende week erg drukke week + weekend dus nu ff bijtanken!!!

Fijn weekend allemaal....Hopelijk gaat morgen het zonnetje schijnen!!!

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Supermummy, een hele fijne vakantie toegewenst.

Knor, gezellig ff Blijdorpen een keer.
    Mooi dat je niet misselijk bent vandaag. Hier is het juist weer raak en goed ook. Heb nog niks gedaan vandaag en net eindelijk wat gegeten, ik hoop dat het er nu wel in blijft. Denk dat ik gisteren teveel heb gedaan.
    Hoe lang duurde dat mn de kiesjes bij jullie?
    En relax een nieuw bed.

Bloempje, wanneer komt de makelaar? Wij staan sinds vandaag op funda.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    we gaan naar disney!!!!!! joehoeeeeeee ik ben zo blij haha. er was nu een super aanbieding dus gelijk geboekt we zouden eigenlijk niet gaan maar ja voor dat geld haha....

Ik ben benieuwd hoe sem het vind vast helemaal geweldig.

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Dank jullie we allemaal!! We hebben er heel erg veel zin in!! De dag vliegt ook voorbij... Mijn ouders hebben net de auto meegenomen en Devin's haar nog ff gedaan. Ook nog ff de koffer gecheckt... alles zit erin! :)
    Zometeen lekker eten, kids in bad en vroeg naar bed...

@ Knor hopelijk ben je snel van de misselijkheid af.

@ Pnir beterschap met K

10. mammamia

Goedemiddag,

@knor: fijn dat je vanochtend niet misselijk bent opgestaan en ff je huisje lekker onder handen hebt kunnen nemen. Veel plezier bij de prenatal! Wanneer had je ook alweer je eerste afspraak bij de VK?

@nelta: jij wel misselijk vandaag, bah... sterkte!

@pnir: beterschap met K.

@mir: leuk dat je moeder gordijntjes heeft gemaakt voor het wiegje. Succes met een leuke lamp erbij zoeken.

@hier: Etienne heeft uiteindelijk nog van 10 tot half 12 geslapen en daarna zijn we ff boodschappen wezen doen met men schoonmoeder, wel handig met de auto want het weer zit vandaag niet echt mee...

Daarna heeft ie een poosje heel lief gespeeld en mij geholpen met stofzuigen hihi. Toen begon hij weer in zijn oogjes te wrijven en heb ik hem maar weer op bed gelegd, nu slaapt hij alweer een kwartiertje. Hij zal het vandaag nodig hebben gehad om ff 2x te slapen, prima hoor. Kan mama ff wat dingetjes voor haar zelf doen hihihi...

Morgen vier ik mijn verjaardag en wordt het gelukkig beter weer, dus hopelijk kunnen we lekker in de tuin zitten...

11. mammamia

Jeeej, wat leuk! Wanneer gaan jullie?

12. mammamia

Kga ff babyboom terug kijken, bedenk me net dat ik woensdag alleen de laatste 10 min. heb gezien...

13. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    heb babyboom woensdag wel gezien, maar denk dat ik het voordat ik bevallen ben niet weer ga kijken, maakt toch behoorlijk veel indruk op me, en sommige verhalen zijn ook heel heftig.
    kindje leeftijd die wat onze kindjes hebben ongeveer en die heeft dan niet lang te leven bah bah bah wereld zit soms maar wreed in elkaar.

heb alle was erdoor joehoeeoheoehoeoeh tja voor hoe lang he maar goed ben mooi bij dat is voor mij al heel wat hahahahahhah

is het overal zulk naar weer buiten verveeld behoorlijk gauw vooral voor de kids die het liefste de hele dagen buiten zijn.

heb donderdag een gesprek gehad over Elise die nu sinds april bij revalidatiecentrum loopt, ze vonden haar nu al erg vooruit gaan, en ze brabbeld dan ook eindelijk en zegt soms echt woordjes ben echt zo blij. Na de zomer vakantie gaat ze 2 hele dag erheen en op de vrijdag heeft ze dan zelfs zwemmen met het groepje alvast watervrij maken.

sm heeeeeeel erg veel plezier op vakantie, geniet er heerlijk van.
    zag gisteren met het weer dat je je geen zorgen hoeft te maken was er soms al boven de 35 gr ach met een zee en een zwembad erbij houd je het dan wel lekker uit toch

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    20 tm 23 september!!! Ik heb er z,n zin in wacht alleen nog steeds op de mail grrrr hopelijk komt alles goed heb geboekt bij d-reizen dus wel betrouwbaar.

Normaal gaan we 2x per jaar maar sinds sem er is niet meer geweest en het kriebelde zo erg haha

Ik lees later bij ga nu effe werken

15. mammamia

Duurt altijd ff voor je antwoord terug krijgt.

Wij hadden al een tijdje betaald en kregen toen pas onze vouchers, komt vast goed!

Werk ze!

Babyboom was weer indrukwekkend, wat een toestanden hebben sommige mensen zeg, heftig! Werd er wel een btje emo van...

en heb ook nog heel hard gelachen om dat stel van de vorige uitzendingen die met kinderwagen met pop gingen lopen en dan: trotse vader en trotse opa op hun shirt hadden staan. Wat een types zeg hihihi...

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, net mn bed uit. Heb volgens mij ff in coma gelegen want heb geeneens gemerkt dat daniel huilde en wim hem uit bed haalde. Voel me nu wel iets beterder maar nog niet top. Ben superverkouden en dat slaat op mn hoofd. En heb last van opvliegers:D;) Misschien zo nog ff stad in, schnitzel eten omdat broer er is, anders was ik echt lekker aan boord gebleven.

@babyboom: moet ik ook nog terug kijken, misschien morgen ff doen.

@buiten: hier ook grijs en nat, maar via de marifoon hoorde we dat morgen de MENSEN van de daken vallen:D

@euh... weet niet meer:(

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nee moet zeggen dat ik geen last heb van paniek gevoelens ofzo. Mja, we hebben nu nog de kraamhulp natuurlijk. Wel moet ik zeggen dat ik enorm opzie dat paul dinsdag weer moet gaan werken. Maargoed, komt ook vast wel weer goed. Dinsdag is de kraamhulp er nog, dus das dan wel weer lekker!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, ik slaap heer-lijk gewoon. Geen buik meer die me in de weg zit hihi:p.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Banner: ja moet nog een nieuwe banner maken hihi:p. Maar wil wel een leuke banner hebben:p.

goeiemiddag trouwens!

Hier alles goed. Alleen drukjes met kraamvisite. Fabiënne wordt als een echte meid verwend met allemaal kleren whaha. Heb vanmorgen zo'n enorm schattig jurkje gehad van dirkje. Rood met witte stippen, zal haar vast heel erg leuk staan hihi:p.

Stuwing gaat gelukkig al iets beter! Denk dat ik zo maar eens richting de winkels ga lopen met Dinand. Zit echt de hele week al binnen en ben er echt aan toe om er even uit te gaan.

Fabiënne heeft ons vannacht weer heerlijk laten slapen. 22.00 uur laatste flesje, en toen kwam ze pas om 03.15 uur weer. Ze heeft dus ruim 5 uur achter elkaar geslapen. Nog even en we kunnen al zeggen dat ze doorslaapt hihi:p. Ga het niet te hard zeggen, maar vind het echt een luxe dat we tot nu toe zo'n makkelijk meisje hebben!

Ja, ik ga de gok eens wagen om richting de winkels te his maar 5 minuten lopen, lang genoeg om er toch even uit te zijn hihi:p.

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    succes bellie:D

Deel Deze Pagina