@super m: ik krijg facebook meldingen van jouw om spelletjes te doen ofzo, maar ik doe dat nooit... Weltrusten en een goede reis en vakantie! Hier baal ik een beetje, ik had vanavond weer een nare pijn in mijn buik die ik vroeger ook had toen ik nog niet aan de pil was, dan werd ik 3 dagen later ongi. Ik kon bijna niet lopen grrr weet niet of ik wel zo blij ben met het spiraaltje, al ben ik nu al 2 maanden niet ongi geweest...
@goede avond! @ Bel, bijna een meisje die doorslaapt! OEH! (hier v.a. 5 weken... het kan! succes!) @ Knor, succes met de misselijkheid en alle andere zwkwaaltjes! @ Mammamia, bij de mirena kan het idd gebeuren dat je niet ongi wordt. (ik ervaar het wel als prettig. Alleen heb ik mega verpakkingen tampons over... hihi) Maar.... ivm die pijn steken. Voordat ik zwanger was/bevallen heb ik er ook een gehad. En toen had ik niet zo' n last van die steken. Ik merk nu gewoon veel beter wanneer ik ongi zou moeten zijn of een "ei-sprong" heb. Voorheen had ik dat echt nooit. Misschien voelen we (ja, kam...) die steken zo goed omdat we tijdens het zwanger worden en de zwangerschap ons lijf goed hebben leren aanvoelen? En het daarom nu beter voelen? Ik weet het ook niet. Maar aangezien ik niet tot nauwelijks ongi word neem ik het maar op de koop toe. De ene maand is het ook erger dan de andere. Dus... en mischien neemt het af naar loop van tijd. Ik moet nl zeggen dat ik het al even neit meer heb gevoeld. Hoe dan ook succes er mee! @ Hier een meisje die tandjes of kiesjes krijgt en pogingen tot tafels slopen onderneemt. MEGA blauwe plek op d' r voorhoofd... Maandag op het kdv al tegen de tafel gelopen... vrijdag wederom.... en toen ze de tafel nog niet om had gekregen (kan ook niet... hij staat vast) dacht ze ik probeer het maar eens met rennen.... en eh.... ze heeft denk ik nu ook wel hoofdpijn. De ziel. Verder heeft ze vandaag onwijs veel geslapen en mij geholpen met boodschappen doen. Werkelijk. Wat een flirtdoos... hihi. Staat een mega grote (in de hoogte en in de breedte) (niet omduwen anders rolt hij) meneer op leeftijd naast ons in de lift en mevrouw is aan het lachen naar die man. Ik zeg flirt doos tegen haar en die man grijnst begint te blozen. Zo grappig. hihi. Hij zou het maar niet aan zijn vrouw vertellen.. hihi. Ah, toch wel zo' n schattig meisje. p.s. ze luistert trouwens al iets beter!! (nu hoop ik niet dat ik te hard juich...hihi) En welterusten allemaal!
Hier even een update! Fabiënne ligt in het ziekenhuis *huil huil*. Ze begon vannacht opeens minder te drinken. De kraamhulp heeft de fles van 1 uur afgewacht, maar ze dronk maar weer 15 cc. Veel te weinig gezien ze de afgelopen dagen flesjes van 65 cc leeg dronk in 15 min. tijd. Nu zaten we dus 15 minuten met haar en dronk ze maar 15 cc. Gezien we dit bij Dinand ook hebben meegemaakt heeft ze meteen de VK gebeld en die heeft het ziekenhuis gebeld. We mochten meteen langskomen. Vooralsnog denken ze in het ziekenhuis niet dat ook Fabiënne een vernauwde aorta heeft, maar ze wilde haar wel nakijken. Nu heeft ze beginnende spruw dus dat zou een reden kunnen zijn dat ze dus niet wil drinken. In eerste instantie mochten we haar weer mee naar huis nemen, maar nadat een verpleegster ook nog 10 minuten met haar heeft gezeten zei ze: Het lijkt mij verstandiger als ze hier ter observatie blijft. Naja toen kwamen bij mij de waterlanders al! Godsamme (sorry voor de gelovige onder ons!) waarom moet dit nu weer in onze kraamtijd gebeuren?? Gelukkig ligt ze in het ziekenhuis waar ik bevallen ben, dus dat is een 10/15 minuten rijden en dat is dus goed te doen. Maar jeetje wat mis ik me kleine meisje! Ben zelf nu ook bek en bekaf dus ga vanavond niet naar het ziekenhuis toe. Wel bel ik even om te vragen hoe het gaat. Moet voor mezelf ook uitkijken dat ik nu niet mezelf ga wegcijferen en straks weer in een enorm diep dal ga vallen. Het enige voordeel is dat manlief en ik vannacht een beetje kunnen bijtanken en hopen dat we morgen ons kleine meisje weer mee naar huis kunnen nemen. Durf er alleen niet op te hopen! Maargoed, we zullen het zien! Voor nu ga ik Dinand maar eens extra goed knuffelen! Als ik meer nieuws heb, dan horen jullie het wel weer!
Ahh Bellie, wat ontzettend balen meid. Hopelijk is het niets ernstigs en mag ze morgen weer met jullie mee. Dikke knuffel iig.
bell he wat een rot nieuws hoop voor je dat je haar morgen weer lekker mee kunt nemen naar huis, miss idd spruw dat ze daar last van heeft. kan me voorstellen dat je er van baald dat het julie overkomt. pas idd goed op jezelf meid!!!!!! en je buik is al weer plat wou dat ik dat straks ook had
Hai Bell, wilde je feliciteren met je prachtige dochtertje en je veel geluk wensen voor de toekomst. Uiteraard blijft dit staan maar jee, je meissie al in het ziekenhuis, heel veel sterkte meid!
Heel veel sterkte Belliebel, Hoop dat je meisje snel weer mee naar huis mag. Sterkte en een dikke knuffel voor jou gezinnetje.
thnx allemaal! Flesje van 5 uur is goed gegaan. Ze heeft toen 40 cc van de 65 gedronken. Is best redelijk en acceptabel! Gelukkig maar, het stelt me enigszins weer gerust. Het zal dus echt de spruw wezen waar ze dan last van heeft. Ze was wel enorm aan het huilen, ze miste ons (en wij haar)! Mja het enige balen is dat dit weer in mijn kraamtijd is. Merkte het vanmiddag meteen aan me lichaam, dat ritje naar het ziekenhuis. het vloeien was zo goed als over, maar na het ziekenhuis was het toch best wel weer erg. Nu ik een 2 uurtjes rustig op de bank heb gezeten en lekker met Dinand heb zitten kroelen is het gelukkig weer zoals het vanmorgen was! Kga zo maar eens een lekker glaasje wijn voor mezelf inschenken. Hopelijk slaap ik vannacht een beetje goed!
@ bel, allemachtig! Wat een ellende. Je meisje in het ziekenhuis. Schrik me het apenzuur. Maar fijn dat het drinken net al iets beter is gegaan. Wat een opluchting! Heel veel sterkte lieverd! Dikke knuffel voor jullie allemaal! Dat Fabienne maar snel weer thuis mag zijn veilig en wel in jouw/jullie armen!
Ah bel, wat naar nu voor jullie, dikke knuf! Hopelijk mag ze morgen weer naar huis. Probeer wat te rusten, ook al zijn je gedachten nu ff ergens anders. X
bellie wat naar dat jullie dit weer mee moeten maken!!! Hopelijk is er niets aan de hand en mag jullie meisje weer naar huis toe. Sterkte meid!!!
Bel, hoe is het met Fabienne vandaag? Hoop dat ze vandaag weer met julie mee naar huis mag. De makelaar is het weekend niet geweest? Misschien belt ie vandaag wel voor de foto's te maken. Moet nu continue mijn huis piekfijn in orde houden! En daar ben ik niet zo van hihi Nelta, heb je een linkje van jullie huis op funda?
@aaah bellie dat meen je niet! Hoe gaat het nu met Fabiënne en jou? Nog beetje kunnen slapen? en wanneer ben jij bevallen? 2maanden terug ofzo?! @donder lueke foto's! jouw meisje ook zo blij met het zwembad? @hier: wel aardig goeie nacht gehad, alleen vroeg wakker, om 7.10 was het echt gedaan dus toen maar er uit gegaan. Zo ff achter het naaimachien. Heb nog steeds de goeie gordijnen niet en aangezien ze zeer zonnig weer opgeven is het toch wel lekker om iets voor het raam te hebben wat zon buiten houd zodat we vanavond niet gekookt worden binnen. Zaterdag trouwens een kussentje voor daniel gekocht en nu heeft hij al 2 avonden/nachten niet meer gespookt hopelijk is het nu over! Gister wilden we eind gaan lopen, we hebben 3u over 5km gedaan, zo goed kon ik het nog volhouden ik had wel die ondersteunende buikband om maar voor we km verder waren voelde ik het al dat het echt niet meer gaat lukken nu om ver te lopen (en dan waren het nog geeneens de bergen) ach ja, nog ff, dan is het buikie minder zwaar geladen