Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vertel mij dan maar eens hoe je dat gedaan heb! dan heb ik misschien toch nog beetje strak buikje met de bruiloft van zwager en schoonzus!

ik wacht op het nieuws;)

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Navond allemaal! Sorry dat ik pas zolaat wat van me laat horen!

Hier alles goed. Als alles goed gaat morgen we Fabiënne weer lekker mee naar huis nemen:D. Afgelopen nacht was erg wisselend qua flesjes drinken. De ene keer had ze haar fles leeg, en de andere keer had ze maar 30 cc gedronken. Vanaf vanmorgen gaat het eigenlijk super! Ze drinkt opeens flesjes van 70 cc leeg. Heeft af en toe wel last van krampjes en poept dan als een bezetene en wil verschoond worden. Als ze dan een schone luier heeft is alles weer goed! Wel hebben we gevraagd of ze een echo wilde maken van haar hartje. Meer voor onze geruststelling zodat we zelf kunnen zien dat daar echt niets mis mee is! Als het goed is krijgen we deze morgen en anders word er een aparte afspraak voor gemaakt. Nou ben ik niet bang dat het aan haar hartje ligt hoor. Stiekem vind ik het nu ook wel fijn dat ze in het ziekenhuis ligt met die hitte. Die kleintjes zijn zo snel uitgedroogd. Maargoed, tis dus best positief allemaal en de medicijnen voor de spruw beginnen ook zijn werk te doen.

Met mij gaat het ook wel goed hoor. Hoewel het gister voelde als een enorme domper en ik flink heb zitten janken dat het weer in me kraamtijd moet gebeuren, ben ik nu dus wel blij dat ze haar daar gehouden hebben ter observatie. Manlief had gehoopt dat we haar vandaag weer mee konden nemen, maar ik had er al een hard hoofd in. Me gevoel zei al dat ze vandaag nog niet mee zou mogen. Maargoed, tegelijkertijd besef ik ook heel goed dat ze daar in goede handen is. Ik kan deze 2 dagen mooi 's nachts lekker doorslapen en bijtanken! Is ook wel lekker hihi:p.

Ach die dag meer of minder maakt ook niet heel veel uit! De verpleegsters zijn dol op haar hihi:p. Het is een dotje om te zien en een heerlijk rustig meisje die zich alleen laat horen als ze honger heeft! Dinand was precies zo, dus tot nu toe hebben we het getroffen met haar! Dat ziekenhuisbezoek tussendoor vergeten we dan ook maar snel!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, eeehm, heb het kind eruit geperst en heb het daarna lekker rustig aan gedaan hihi:p. Verder eigenlijk niets bijzonders:p.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bellie, fijn dat alles goed gaat met fabienne!

zo, nu ga ik nog ff een snelle douche nemen en dan mn bed in, ben het echt zat

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Truste gup!

Ik ga hetzelfde doen. Ik plak als een gek!

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorgen!
    8.45 en nog niemand geweest hier? zeldzaam!

Bij jullie ook alweer warm? Daniel liep net al in zn zwembroek, die krijgt hij zelf aan:D

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen wat is het warm pffff.

Hier denk zo een mooie onweersbui hoop dat het daarna afkoelt zou lekker zijn. Heb zelf prima geslapen ondanks dat k vanacht kwam ze had gisteren al weer koorts ze is dus nog steeds ziek of laten we zeggen wanneer is ze nu niet ziek;) begin me toch echt een hekel aan het kdv te krijgen ze pikt echt werkelijk alles op. Ze zou daar heen gaan voor wat rust maar krijg dus het tegen over gestelde er van. Niet dat het aan het kdv ligt het is nu een maal bekent dat kinderen in het begin bij het kdv van alles op pikken ach ja goed voor haar weerstand. Daar bij ook kiezen gekregen dus alles zal wel mee spelen.

Belliebel fijn dat het al beter gaat met Fabienne., En dat ze vandaag mee naar huis mag en je hebt gelijk meis even zelf bij tanken als ze s nachts daar is. Kan je even door tukken.

Fijne dag allemaal en druk met de verhuizing;)

O ja gisteren een zwangerschapstest gedaan( negatief natuurlijk godzijdank) wat ik al vermoede. Ongie is nog niet helemaal weg ben het nu al 8 dagen;) ach ja na verhuizing even goed aan mijn geestelijke gezondheid en lichaamlijke gezondheid werken.;)

8. Hoi hoi! Even snel vanaf mijn werk (heerlijk in de airco hihi)

Sam begint twee woorden bij elkaar te zeggen **trots**

Papa Nee! en Bij mama. heeft hij gezegd.
    Bij mama, zei hij toen hij bij me wilde komen zitten. So cute!! Mijn hart smolt.

@Bell, fijn dat alles goed is met Fabienne!

9. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede middag meiden,

Zo even tijd voor mezelf hoop ik;)
    Want ik ben vandaag begonnen met ook Bram zijn speen in bed af te leren. En dat ging niet zonder veel gebrul toen ik hem net naar bed bracht. Maar Na 10 minuten lijkt het stil boven te zijn.
    Ik hoop en duim dat het ook zo blijft.

Bellie hoe gaat het bij jullie mag Fabienne weer lekker mee naar huis?

Bloempje leuke spam van Sam.
    En wat knap dat hij al 2 woordjes achter elkaar zegt. Daar mag je idd trots op zijn:D

Pnirmal veel klus plezier in je nieuwe huisje

Gup wat knap dat daniël zijn eigen zwembroek kan aan doen.
    Hoe heb je hem dat geleerd :D:(

10. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

zo straks weer een groeiecho daarna na de gyn heen zal me benieuwe.

bell wat een goed nieuws dat ze weer lekker mee naar huis mag!

primall als ze het nu niet oppikt doet ze dat straks wel op de psz, Elise was namelijk de eerste weken ook alleen maar ziek omdat daar zoveel ziektekiemen rondhangen. maar is wel een vervelend iets maar je ontkomt er niet aan lijkt me

gup jou mannetje ook al zo druk met uit en aan kleden, Wesley doet zelf z´n pyama uit en helpt zichzelf ook met aankleden.

hier nog geen teken van onweer of wat dan ook en is echt niet normaal hoe warm het is heb alles dicht zitten zodat de warmte buiten blijft. wanneer het vanavond gaat afkoelen dan zet ik alles wel even tegen elkaar open.

kan niet wachten tot vrijdag komen mijn ouders, eindelijk het wiegje klaarmaken bedjes verschuiven en dan wachten tot de beeb gaat komen.
    ben de zw eigenlijk wel heel erg zat.

tot laters

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    door het te laten slingeren:) lag nog in de stuurhut van gistermiddag...

@ja mir, hier ook druk bezig met aan/uitkleden! Soms makkelijk, maar als je snel wilt zijn...pfff dan duurt dat toch wel heel lang!
    En spannend hej, ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag allemaal!

Ons kleine meisje is weer thuis:D. Ben enorm blij:D:D:D. Ligt heerlijk te tukken nu! Flesjes drinkt ze weer goed leeg, dus ook dat gaat goed. Medicijnen voor de spruw hebben we ook, dus als het goed is gaat alles weer de goede kant op!

Vanmorgen ook de echo gehad, ziet er allemaal prima uit en er is geen vernauwing in de aortaboog te zien. Het enige is dat ze in de aorta zelf maar 2 kleppen heeft i.p.v. 3. Naja dat heeft Dinand ook en je kan er 80 mee worden dus dat is prima! Wel mochten we eventueel voor in de toekomst nog een extra echo laten maken zodat ze dat nogmaals een keer kunnen bekijken. Maar voor nu is het dus prima zo! Van die 2 kleppen zal ze overigens geen last hebben!

Ben dus blij en opgelucht dat ons kleine meisje weer lekker thuis is:D!

13. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    bell wat een geweldig goed nieuws, en nu heerlijk gaan genieten meid van je kraamtijd!!!!!!! lekker laten verwennen!!!

hier vanmiddag de groeiecho gehad ben er van geschrokken baby ligt boven gemiddeld ruim boven gemiddeld werd nu met dit aantal weken al op ruiim 6 pond geschat.
    de gyn had het hele verhaal nog niet nagelezen dus ik weet nog niks meer of het nu een kz of natuurlijke bevalling gaat worden.
    wel moet ik van haar naar neuroloog voor mijn bekken en rug, was beter dat die ook mee ging kijken. oke dan gaan we dat wel doen.
    bloeddruk was goed hartje beeb ook over 2 weekjes weer terug komen tussendoor nog een keer extra bloedprikken voor suiker 2x op een dag.

ben gisteren een verjaardag vergeten heb ik weer kreeg net een sms van schoonzus of ik het vergeten was of dat er iets anders aan de hand was, en die schoonzus is al de gemakkelijkste niet.
    denk dat ik haar terug stuur dat door alle dingen de hier op moment spelen ik niet overal mijn hoofd bij heb, en al genoeg met dit weer aan mezelf heb. en als het koeler is dat ik dan wel langs kom voor hun dochter haar verjaardag.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Bellie, fijn dat jullie meisje weer thuis is. En nu lekker genieten.
    En waar is je buik gebleven?? :eek:

Mir, wow nu al 6 pond. Hoop idd dat ze niet tot het eind laten lopen.

Ladytijger, wow Bram ook al zonder speen. Binnenkort ook maar eens met Stijn beginnen. Hoop eigenlijk wel dat hij van de speen af is voordat de baby er is.

Bloempje, leuk dat Sam twee woorden achter elkaar kan zeggen. Ik zat vanmorgen een of ander kinderprogramma met Stijn te kijken en toen deed hij ineens woefwoef bij de hond en beheh bij een schaapje. Zo schattig.
    En wat een stoere foto bij het zwembad.
    Makelaar inmiddels al geweest? Vervelend als je het nu idd supernetjes moet houden. Ik zal zo een link pb-en.

Donder, beterschap met je mannetje.
    En wat hebben jullie toch een lekker meisje.

Pnirmal, Stijn pikt ook elke verkoudheid mee van het kdv. Gelukkig is hij er niet echt ziek van. Maar het is wel vervelend. Aan de andere kant hebben ze nu een hoop gehad en anders krijgen ze dat straks als ze naar school gaan.

Mammamia, Knor en Donder, lekker bijna vakantie

Wow, het noodweer is hier losgebarsten. Onweer, hagel, heel veel regen. Mn balkondeur is nog open en er liggen nu hagelstenen van meer als een 1cm doorsnee binnen. Durf eigenlijk niet zo goed de deur nu dicht te doen.
    Manlief is nog onderweg. Vandaag naar Munchen geweest. Gelukkig voor het noodweer al geland op Schiphol. Morgen weer naar Londen; dus das weer om 5 uur weg.
    Zelf ben ik morgen lekker vrij, alleen wel vroeg op, want vanaf 8 uur kunnen ze komen voor de geiser, maar ik vermoed dat Stijn dan ook wel wakker is. ’s Avonds eten bij mn schoonouders, ff gezond. Vandaag ook al een magnetron maaltijd, omdat ik niet zoveel zin had om voor mezelf te koken en zeker niet met deze hitte.
    Hmm noodweer lijkt ietsje minder nu…….

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @bellie: fijn dat fabienne weer thuis is en dat echo goed was!

@mir: dat is weer een flinke dan! alleen wel balen dat je nu nog niet meer weet

@wat is het toch gigantisch warm zeg buiten! zelfs met mn buiten in het zwembad was het nog niet om uit te houden! gelukkig binnen wel airco, blijft het nog enigzins koel, maar tis nog warm hier! Weet echt niet hoe ik me moet wenden of keren nu, hopelijk krijgen we morgen ook regen hier! maar vooralsnog ziet dat er niet naar uit.

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Zo de kleine man ligt denk ik nu eindelijk te slapen.
    Een speen afleren is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar goed vandaag heeft hij dus geen speen meer gehad. Heb hem verteld dat de speen nu naar een andere baby is die hem hard nodig heeft. En dat hij een hele grote jongen is. juist vandaag kwam hij ook nog eens een oude speen tegen en die hebben we samen in de prullebak gegooid. Toch wel trots dat hij dat deed ondanks hij zo gehecht is geraakt aan zijn speentje:)

Bellie fijn dat Fabienne nu weer heerlijk thuis is.

Nelta hier word het nu donker en begint het meer te waaien. Het zal hier straks ook wel los barsten.

Mirr dat is idd een flink kindje. Zo te zien heeft hij het erg goed in je buik. En wat fijn dat alles weer goed is.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bellie, fijn dat jullie weer compleet zijn.

Pfff wat warm hier. Afwachten of hier wel wat gaat vallen en wanneer...

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee, mirr las het op hyves over de groeiecho! Dat is nu al een flinke baby, hoewel ze er heel goed naast kunnen zitten hoor!

Nelta, whaha ja weg buik. Maar merk wel nu ik weer wat meer doe me buik aan het einde van de dag wel wat gezwollen is. Als ik dan een nacht geslapen heb dan is de boel weer plat. Ach, het moet allemaal nog wel wat bijtrekken hoor! Buikspieren en alles is nog niet stevig!

Aaah ladytijger, wat worden die kleintjes toch groot he! Goed van hem dat hij zijn eigen speentje heeft weg gegooid!

@ hier: kids liggen beide op 1 oor! Dinand nog wel 2 keer gehoord, maar die was ook zo weer stil! Morgen mag hij beschuit met muisjes trakteren op het KDV. Dinand is overigens echt verzot op beschuit met muisjes hihi:p.

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoop dat dat hier ook zo is ;)
    Mja, ik had nu nog een restant Stijn, dus ik heb weinig hoop dat dat gaat gebeuren.

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Bellie bel wat fijn dat Fabienne thuis is goed nieuws..

Nelta idd maar vervelend blijft het wel dat ze alles mee pikt van het kdv na het badje had ze weer 39.8 best hogekoorts morgen dag drie koorts dan mag ik de ha bellen.:( Dit keer maar eens verstandig niet gelijk gebeld. Al hoe wel ik weer haar oren vermoed wel een zetpil gegeven.

Noodweer viel hier wel mee wel lekker afgekoeld al hoe wel het in huis nog stikkens heet is brrr.

Mir5555 idd een grote baby nu al zes pond dat waren me bijde kinderen met 40+
    En hoop; voor je dat je snel duidelijkheid krijgt of het een ks of gewone bevalling word. Moet zeggen een ks is pittig zeker als je nog 3 kinderen rond hebt lopen de eerste week ben je echt overgeleverd aan de hulp die je kan krijgen en het is geen pretje maar ja dat is mijn ervaring minimaal 2 weken voor dat je wat pijn vrij ben en daar bij mag je zes weken niet tillen na een ks. En dat dan met vier kinderen het is pittig en daar bij moet je minimaal 3 dagen na de bevalling ook nog in het ziekenhuis blijven.

Hier gaat alles verder goed. Alleen warm. En dus een ziek kind.

O ja Arun heeft zomervakantie heerlijkkk;) 6weken lol moet bekennen na een week of 2 denk ik wanneer begint school weer veel te lang die zes weken haha.;)

En leuk bloem dat je kleine man begint te kletsen ;)

Fijne avond verder....

Deel Deze Pagina