Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kga denk maar eens richting bed, jullie zijn er niet om mee te kletsen:(

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Landelijk EPD gaat idd niet door, maar wij gaan als ziekenhuis wel onze documentatie elektronisch doen (ipv papieren statussen). Die vrijheid heb je wel als ziekenhuis, als je het maar niet deelt met derde.

Verder ben ik wel blij dat het afgeschaft is. Stel dat ik bij een ander ziekenhuis zou solliciteren, zouden ze zo je medische gegevens in kunnen kijken. En ook de zorgverzekering kan je gegevens inkijken.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

GOedemorgen

Hier weer vroeg gewekt door mijn meisje, die de vogeltjes hoorde fluiten... Jaylinn heeft al papje gedronken en kijkt nu naar dora. Devin slaapt nog... verwacht hem zo wel.
    Vandaag nog lekker 1 dagje vrij, daarna weer week werken. Verder vandaag dus maar ff wassen/vouwen, stofzuigen/dweilen...
    Miss vanmiddag ff naar kinderboerderij ofzo...

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ff spam!

Wat worden ze toch groot!! ;)

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mijn kleine grote meissie

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

En natuurlijk mijn kleine mannetje

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuke foto's SM, ze worden idd groot!

hier waren we laat wakker. Om kwart voor 9 ging ik eens heel zachtjes bij daniel kijken, zit meneer gewoon heel lief en stil met zn knuffels te spelen!

hihi hij had zich net opgesloten in de slaapkamer:D hij had de deur dicht gedaan en kreeg em niet meer open:D Heerlijk knulletje is het toch ok. Op alles wat we zeiden vanochtend was het of nee schudden of schouderophalen:D

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    oeh mn boevekop is vandaag al 14maanden!

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Super m leuke foto.s;)

Hier zitten we even het zandkasteel te kijken en ondertussen te ontbijten.

Al de wasgevouwen en gestofzuigd:$ tjetje pnirmal wat ben je actief haha;)

Denk en of hoop dat me pa zo een bakkie komt doen( meestal op de maandag) maar kan zijn dat het natuurlijk eens niet uit komt jammer dan. Volgende keer beter. ;)

Verder i dont now what to do.

Morgen pysg-verpleeg gaat kijken waar die kinderopvang nu eens blijft ze zegt de gemeente hé? Ik zeg ja. tja. Maar die muts van de gemeente had gezegt je hoord zo snel mogelijk van ons weekje. We zijn ondertussen 3 weken verder.

Ik ben er aantoe wat anders te doen overdag. Heb het geval op een doodpunt te zitten wil verder met me leven. Die cursus doen ect ect.

En buiten dat het lijkt me voor Karishma ook leuk om twee dagen in de week lekker met andere kinderen te spelen en geeft haar en mij afleiding weet wel als ze gaat. Ik het eerst denk me huis een grote schoonmaakbeurt geeft haha of of of of dat ik de halve dag op de bank zit van wat is het STIL ;)

Fijne dag allemaal.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    al goed bezig pnir! en hopelijk is kdv nu snel geregeld!

hier draaien wasmachien en droger, vaat is gedaan en kamertje leeggeruimd zodat wim straks nog ff gaat schuren daar en dan kan ik vanmiddag als daniel op ben ligt plafond verven en de binnenkant van de deur. Werken niet in de meest logische volgorde maar mn ideeën veranderen nog weleens:D

11. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemiddag meiden,

Leuke foto's sm, ze worden idd al groot. Leuk hoor!
    en je verrassing al gehad? Ben benieuwd...

Hier vanochtend naar de tandarts geweest, geen gaatjes joepie. Etienne ff bij mijn schoonouders gebracht en daarna een stuk over de dijk gefietst heerlijk. meneertje was er moe van, ligt nu heerlijk te slapen. kan mama ff wat aan het werk e.d.

Vakantie is geboekt, we gaan een weekje naar de Belgische ardennen, nu al zin in:D

Ojah, niet zwanger! Ben gisteren ongi geworden, wel heel licht hoor. Maar precies een cyclus van 28 dagen, netjes toch...

Vanmiddag nog ff boodschapjes doen en lekker met men mannetje samen zijn. Grote man heeft een cursus van zijn werk in Amstelveen, hopelijk niet al te laat thuis...

Fijne dag allemaal!

XxX

12. mammamia

13. mammamia

met mama:

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hele leuke foto.

Hihih gelukkig heeft die nog niet door een zetje en mama ligt in het water haha.
    ;)

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag dames!

Hier een heerlijk weekend gehad. Weinig online geweest, ga ook niet alles bijlezen. Jullie zijn een stel kletskousen whaha!

Hier zaterdagavond naar een verjaardag van vrienden geweest. Dinand hebben we even bij mijn ouders gedropt. Wel even lekker om hem niet mee te hoeven slepen. Ik slaap nog steeds "klopt af" goed sinds een paar dagen. Merk het ook wel aan alles hoor. Ben gewoon veel uitgeruster en heb minder last van me harde buiken. Gister een pokke eind gelopen, dat merkte ik gisteravond en vanmorgen wel. Me liezen deden toch een partij pijn. Voelde me echt een oud omaatje whaha. Vanmorgen zijn we op de fiets gesprongen, manlief is een weekje vrij (nouja zo goed als, hij moet vanavond en woensdag 3 uurtjes werken). Dinand viel op de terugweg in slaap, zag er zo lief uit. Maar tjee, lijkt me zeer oncomfortabel liggen zo in een fietszitje.

Vanmorgen ook voor controle naar de vk geweest. Kleine meid gaat alles goed mee! Bloeddruk 100/60, eindelijk ietjes hoger dan de vorige keer. Toen was het 90/45. HB was 7.0, ook erg netjes dus. 1 kilo aangekomen, ook dat was erg netjes whaha. Totaal zit er nu 4 kilo aan! En ze ligt nu goed met het hoofdje naar beneden! Mja dat kan altijd nog veranderen! Volgens haar een zwangerschap volgens het boekje!

Voor de rest dus niet veel bijgelezen. Dinand staat te schreeuwen in zijn bedje. Heel lang heeft hij niet geslapen op de fiets, mja kennelijk toch genoeg om nu nog lekker actief te wezen. Ach, laat hem maar even in de hoop dat hij uiteindelijk toch gaat slapen.

Hoest verder met iedereen?

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goh wat een lekker weertje vandaag :)
    Straks even met Bram op de fiets en wat boodschappen in huis halen.

Bellie fijn dat je beter slaapt en dat de kleine babybel het nog steeds geweldig doet.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bellie fijn dat alles goed was! mannetje van de week aan dinand zn kamer klussen toch? en slapen word hier juist steeds beroerder:( ga denk maar voedingskussen kopen want wim zn kussen mag ik niet pakken snachts voor onder mn buikie;):D

mamamia, nette cyclus idd! en geen gaatjes, super! en leuke foto's! je ziet er zomers uit:D

wim is vandaag niet blij met mij:) heb opspelende hormoontjes...alles is per definitie al wim zn fout:D en ik besloot ineens dat al het houtwerk op daniel zn kamertje wit moest, maar kon niet meer schuren omdat plafond en binnenkant van de deur al gelakt waren dus nu heb ik de rest zonder schuren gedaan:) morgen word er behangen als het goed is en dan wil ik het verfwerk klaar hebben alleen over 1 plank zit ik te twijfelen, dus die heb ik nog niet gedaan, eerst maar eens horen wat wim er van zegt;)

straks als daniel wakker is ff naar de winkel, ga maar lopend denk ik deze keer, ff in de zon:)

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Gup, succes met je hormonen ;) (en Wim ook ;);))
    Wat lekker dat Daniel je uit liet slapen.

Bellie, mooi dat jullie weer goedgekeurd zijn door de vk. 28 wkn alweer. Wat gaat het hard zeg.

Mammamia, leuke foto’s. En joepie geen gaatjes :D

Pnirmal, gewoon nog eens bellen. Meestal zijn ze niet zo snel bij de gemeente.

Hier, vandaag lekker gewerkt. Viel gelukkig mee met de drukte. Straks lekker asperges eten en daarna naar naailes. Morgen vol dagje; zwemmen, cb en verjaardag van mn schoonmoeder.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zijn er hier meer die problemen hebben met hyves? ik kan op de homepage komen, inloggen maar niet uitloggen, geen WWW neerzetten, niet reageren op www's, geen krabbels sturen, geen pb's sturen...:mad:

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nee gup, heb geen problemen hier met hyves!

Dinand heeft nog niet echt veel zin om te gaan slapen geloof ik. Mja, laat hem wel ffies huilen! Ben zelf ook wel moe van het fietstochtje van vanmorgen. Mja heb vandaag ook zeeeeeer weinig gedaan verder. Lekker in de zon gezeten en ik heb echt al een heerlijk kleurtje hihi:p. Manlief is er jaloers op:p.

Ah het lijkt erop dat Dinand toch wel van plan is te gaan slapen, hoor hem niet meer! Ga zo wel eens om het hoekje gluren hihi:p. Oh correctie: Ik hoor hem alweer zeuren hihi:p.

Nu eerst een koppie thee!

Deel Deze Pagina