Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    aaargh! soms wou ik dat ik geen familie had! zwager vaart ook en die kwam hierlangs en had tijd om nachtje te blijven liggen dus wij dachten: gezellig, avondje met zwager en schoonzus. Nou, ze zijn welgeteld een uur geweest. Zwager had teveel gedronken (denken we) en die heeft ALLES af lopen kraken hier, schip was niet goed, woning was nog te kaal die hadden we al gezellig moeten maken etc:mad: of we wel gelukkig zijn zo blablabla!

heb gewoon buikpijn nu van em:( kan goed snappen dat schoonzus halverwege wegging omdat ze het gezeur van dr vent zat was.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Is maar goed dat ze dan zijn weg gegaan gup! Mja leuk is anders! En hallo, je had het wel een beetje gezellig mogen maken?!? Hoelang zijn jullie nou bezig. Plus daarbij, je bent zwanger! Zelfs als je niet zwanger geweest zou zijn had het er nog niet gezellig uit hoeven te zien. Jullie zijn hard bezig om het daar gezellig te maken. Mja dat gaat sowieso niet lukken met zo'n zwager!

Denk er maar niet teveel aan! Tis toch mooi jullie paleisje!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

En zo is het maar net.

En had al een hele tekst getikt en toen ging er wat mis:D

Begin dan maar weer op nieuw haha. Ben de helft vergeten van mijn eigentekst dus!!!

Hier Karishma en Arun liggen heerlijk op bed.

Lekker naar voetbal geweest en was even leuk weer.

Zo maar eens een dvdtje kijken Dynasty echt gaaf die serie. Echt nostalgie ect ect. Wie kent die serie nog van toen???
    Wel anders dan wanneer je hem jaren geleden gezien hebt je vergeet zo veel en dacht dat het dan anders afliep ect ect. Ach ja het is al meer dan 22 jaar geleden of zo dat het op tv was best wel lang hihih.

Nou ik ga weer. En kom zo nu en dan weer even spieken.

;)

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    scheelt dat we weten datie niet nuchter was (drinkt altijd veel, vaker aangeschoten dan nuchter) maar leuk is het niet.

tja, hun kunnen in 1dag behangen enzo en gelijk kamer compleet ingericht hebben;) en ik wil niet teveel spullen hebben staan enzo als er nog geschuurd enzo moet worden want stof gaat dan overal heen! En daarbij, alle spullen die niet noodzakelijk zijn nu staan nog ingepakt in de loods zodat ze schoon blijven en blijven daar stan tot we gaan varen, volgende week waarschijnlijk dus.

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Navond,
    Was ff zoeken. En nee, ik heb niet alles terug gelezen... hoopjes lees voer. hihi.

Ego:
    Meisje kan nu helemaal zelfstandig opstaan en een meter of wat lopen! Zo cool! hihi. Eerst op handen en voeten, kontje naar achter, een handje in de lucht en dan tadaaa. Ze staat. hihi. Echt zo grappig.
    Vandaag bij cb geweest. Mevr is 77 en nog wat lang en ze weegt 10 kg. Helemaal gemiddeld. hihi.
    Met mij? Ach... ben me zorgen aan het maken over van alles en nog wat. Het valt vies tegen thuis. Het is zwaar een man die niet lekker in zijn vel zit. En een meisje wat ik graag met alle liefde en plezier aandacht wil geven. En tja, dan heb ik ook nog mijn werk. En tja... ik maak mij gewoon weer zorgen. En ik hou daar niet van. Dat ik mij druk maak terwijl het misschien niet eens nodig is. Getver de getver. Of toch wel of niet of... wel of arg!
    zo is het nu met mij...

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ gup, raar persoon op bezoek gehad.
    En fijn dat jullie volgende week waarschijnlijk gaan varen. Leuk! En dan heb je ook je spulletjes weer.

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik hang zelfs nu weer op...
    Tot de volgende keer.

p.s. Ladytijger, afvallen? Wat is dat? Nee, lukt niet.
    P.s. Ik een keukenprinses? hihi.... valt nog te bezien. hihi (dit weekeind was het eten weer goed gelukt. hihi)

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dikke knuffel voor jou.

Je hoeft niet alles perfect te doen he.

En wat leuk dat Ylva zo lekker is gaan lopen dat is machtig mooi en wat fijn dat ze zo lekker gegroeit is en een mooi gemiddeld gewichtje heeft.
    En heeft ze gelijk haar BMR gehad? En zo ja hoe ging dat ect ect.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dikke knuffel donder! Krijgt je man wel hulp omdat hij niet lekker in zijn vel zit of niet? Dan bedoel ik een MA.werker ofzo? Mja, ik weet zelf hoe vervelend het is om jezelf niet goed te voelen. Je krijgt vaak te horen dat je moet proberen om positief te blijven, maar das zoveel makkelijker gezegd dan gedaan.

Pnir: dynasty, heb er wel van gehoord, maar das zwaar voor mijn tijd whaha:p.

Gup: groot gelijk heb je dat je spullen in de loods staan! Scheelt jou straks enorm veel stof van de meubels halen. Plus daarbij, tis toch gewoon veel makkelijker dat er weinig tot niets staat! Je kunt overal veel makkelijker bij!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nu is het wel wat gezakt en we weten dat het door de alcohol komt

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vind ik dus ook:D hou toch al niet van schoonmaken dus alleen het noodzakelijke zoals kleren, doeken en keukenspullen hier aan boord:D owja, en een boompje die we kregen van de week:D maakt de kamer wel stuk gezelliger gelijk!

pnir, zegt me helemaal niks, zal wle voor mn tijd zijn als het ook voor bellies tijd is:D

donder dikke knuf vor jou!

12. Hey, ff snel een abbonementje nemen.

We zijn vandaag teruggekomen van ons weekend weg, was super!! Ga nu nog ff snel een was ophangen en dan naar bed.
    Heb wel alles al bijgelezen! Goed he? hihih

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bloem welkom terug!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kga denk mn bed in, ben het zat en heb nog steeds buikpijn

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga ook lekker me bedje in! Ben moe van het fietstochtje van vanmorgen! Tot morgen allemaal!

Ennuh, gup, neem een lekker warm kruikje mee voor je buik!

16. mammamia

mammamia Niet meer actief

@gup: wat een eikel... lekker laten lullen die gast... bah!

@bellie: hoe is het met je? Volgens mij wel goed he? Fijn meid, ben blij voor je! Hoe gaat het met de medicijnen?

@ff reclame: www.duurzamekoopzondag.nl

@hier: bijna elke avond strijd met het eten met Etienne. Hij wil de eerste hapjes nog wel, maar daarna wil hij het zelf doen. Mag ook wel, maar hij kan het nog niet zo goed, dus wordt 1 kliederbende en daar heb ik niet elke dag zin in. Dan houdt hij zijn vorkje vast en ik zijn bordje en dan gaat het wel aardig. Maar zodra ik dat bordje weg haal gaat hij huilen, heel zielig en dan roept hij: die die... het is echt een boefje aan het worden...

Morgen een dagje werken en dan woensdag lekker shoppen met een vriendin in Zwolle. Jammer dat het weer wat minder wordt... ach jah, je kunt niet alles hebben.

Van het weekend lekker naar Belgie, ook zin in!

Nou dames, ik ga mijn bedje maar eens opzoeken, cu later!

XxX

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die ligt dus ok nog in de loods:D

truste!

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Pnir, ja ze heeft haar prikjes gehad. En ze heeft heel even gehuild. Maar dat ging, moet ik zeggen, snel weer over. Maar ze had papa's grote sterke schouders om tegen aan te huilen. hihi.

@ Bel, ja, hij is met hulp bezig. En het is idd heftig. Voor ons allemaal. Omdat mijn velletje ook niet helemaal zo lekker is... snap?
    Ik ben gewoon compleet gesloopt... en ik moet ook nog morgen weer gaan werken. (Thuis blijven is ook geen optie...)

@ Ik ga slapen. Ben er echt aan toe. Knuffels! lieverds!

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Waar waren jullie nou ineens gebleven? :S

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Mammamia, lastig dat Etienne minder eet. Maar ja het hoort er idd bij. Stijn is wat dat betreft nog luie. Gevoerd worden is veel makkelijker ;).

Gup, mooi dat je binnenkort je spulletjes weer hebt en nu is het toch idd helemaal niet handig alles al te hebben staan.

Donder, dikke knuffel

Hier, zo lekker zwemmen, uurtje later naar het cb (hoop dat meneer een beetje wakker is) en vanmiddag naar mn schoonmoeder want die is jarig vandaag.
    Verder nog een beetje proberen te ruimen hier. Gisteren een hele discussie gehad met manlief of we nu wel of niet ons huis te koop moeten zetten.

Oh ja nog ff mn broekjes showen die ik heb genaaid.
    Deze heb ik vorig jaar al gemaakt. Is maatje 80, maar valt nog wat groot.

Deel Deze Pagina