Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    En deze heb ik van het weekend gemaakt.

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier weer vroeg dag. Zometeen Jaylinn naar de PSZ brengen en dan snel door naar me werk. Kreeg gister al een ander gezin door, maar omdat ik daar niet vroeg kan zijn heb ik een andere gekregen. Kreeg daarna wel een mailtje dat ik tussen 8.00/8.30 moet beginnen. Op di en do kan ik dat gewoon niet omdat ik dan zelf me dochter naar school wil brengen... grrrr!! Dus ga het wel even aangeven, want dit zijn belangrijke dingen en iedere collega doet het, maar omdat ik leerling ben mag het niet.

Tot laterzzzz

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Nelta wat een leuke, stoere broekjes!!! Enn veel plezier met zwemmen en succes op het cb! ik moet de 20ste met Devin

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja 8.00 is wel een normale tijd toch?
    Onze kraamhulp was er ook altijd om 8 uur en zelf begin ik ook altijd 8 uur en dan heb ik om half 5 klaar.
    Als je anders 8 uur wil maken ben je weer erg laat thuis en liggen de kids alweer bijna op bed.

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja op zich wel natuurlijk, maar het is altijd in orde en nu maken ze een probleem... daarom eigenlijk. En ik zit gewoon met de oppas, oma kan hier niet altijd zo vroeg zijn en zeker als ik een eind uit de buurt zit red ik dat gewoon niet. De andere dagen begin ik ook tussen 8.00/8.30 alleen di en do niet. In het begin werd mij gewoon verteld dat je met je gezin overlegt hoelaat je er bent enzo. Maar nu gaan hun het voor mij bepalen en zo werkt het niet, er valt over te praten.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Vervelend meis.

Misschien kdv regelen? Heb je iets meer spelling ook met je moeder denk. Of is het moeilijk te regelen?

Sterkte er mee in elk geval.

Nelta leuke broekjes.

Gup fijn dat je gast nu weer wat normaler doet.

Mamamia ja hier ook een mutsje met eten. Word alleen maar erger denk. Ben blij als er elke keer wel iets in gaat.

Donder toch veel plezier vandaag op je werk misschien even wat ontspanning daar?

Hier aan het ontbijt met Karishma, Arun is natuurlijk naar school.

Verder niet veel te melden.
    Misschien straks.

Fijne dag allemaal.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta, leuke broekjes!

SM: tijden zijn toch altijd in overleg van kraamverzorgster met gezin? zo ging het tijdens mijn stage wel althans...bij 1 gezin werkte we van 10 tot 4 omdat dat gezin die tijden wilde!

@hier: daniel heeft geholpen met verven vanochtend...was gister de pot vergeten op te ruimen en de kwast stond er ook nog in! gelukkig was ik er aardig snel bij dus schade is nog beperkt en gelukkig alleen op de muur die toch behangen moet worden. Stoel waar het op stond was voor tijdelijk en gaat toch weg. Alleen de vloerbedekking:( daar ben ik niet zo blij mee:( zal vandaag nog wel foto spammen ervan...
    Daniel gelijk maar in bad gedaan want die was ook wit. Helaas was het verf op terpetinebasis dus moest terpetine gebruiken om em schoon te krijgen:( en ik was blij dat hij zn pyama nog aan had ipv al kleren! pyama vind ik niet zo erg als die niet schoon word...

zo, nu ff CB opzoeken hier en afspraak proberen te maken voor van de week

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    3vrouwen aan de lijn gehad en nou word ik teruggebelt of het mogelijk is

9. Nadeel van het weekendje weg was, dat ik ongie werd afgelopen donderdag...dus geen s.x hihi Hebben we eindelijk eens tijd voor elkaar ...

Maar wel een hele stabiele cyclus, dus dat is positief toch? Ook nog over een 2e gehad, maar mijn man zegt het bij 1 te willen houden, toch weet ik bijna zeker dat hij ook meer kinderen wil, maar het nog even wil afhouden.. Mannen! Ik zou het zelf eigenlijk wel weer vanaf augustus willen proberen.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel zn schilderkunst...

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ach joh, dan is het extra nat:D jakkie, moet er niet aan denken!
    Wel balen, dan maar andere aandacht aan elkaar geven:)

Ben benieuwd of hij in aug wel wil!

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Die Daniel oeps helemaal onder de verf.

Laat wel Wim de kleine wassen met terpetine he lijkt me niet zo gezond voor jou om helemaal in die lucht te zitten ect ect.

Ze worden razend snel die kinderen en hebben een neus er voor.

Voor dingen die niet mogen en/of goed voor hun zijn. Hihih.

Bloem vervelend van je weekendje dat je net je ongie kreeg wel balen als je tijd voor elkaar wilt maken. En hoop dat je man nog over te halen is voor een tweede, Denk dat de meeste mannen niet gelijk happig zijn om nog meer kinderen.
    Mijn vriend heeft ook altijd gezegt wil geen tweede meer. Terwijl we wel sex hadden zondervoorbehoedsmiddelen tja dan kan het als nog gebeuren niet dat wij het nog verwacht hadden na 7/8 jaar geen voorbehoedsmiddelen haha. Toen moest die wel haha. Hij stond als het waren voor het blok en wie is er nog gekker op de kleine meid dan hij. Zijn twee handen op een buik Karishma en papa. Arun is echt meer een moederskindje nog GELUKKIG lekker een knuffel knulletje is het nog soms. Heerlijk.;)

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mooie foto.

Heb je nog eens stuk vloerbedeking over??

Zou er anders een stukje uit halen en een stuk er in plakken. Denk dat het lastig woord om het er uit te krijgen of anders een mooie kast er op plaatsen:)

14. Mooie creaties nelta! Knap gedaan zeg,

15. Ik ook! Laatst hadden we een keer ruzie en toen zei hij heel gemeen: ik had net zitten denken dat we misschien toch maar voor een tweede moeten gaan, maar nu echt niet meer :x. Hoe gemeen, maar hij had er dus wel aan zitten denken ;). Ik weet nu al niet eens meer waar de ruzie om ging. Maar denk dus wel dat hij nog wel bij trekt.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tja, als wim dan nog in de buurt was... die kwam pas binnen toen ik daniel al schoon had;) maar hij heeft wel in het kamertje zo goed als mogelijk opgeruimd:)
    en die terpetinelucht...wie heeft er gister met die verf geverft?...:) en wie had de spullen niet opgeruimd?...:)

en daniel hoefde nog geeneens snel te zijn, want ik lag nog op bed:) wim had daniel uit bed gehaald maar was zelf ff naar buiten;)

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mannen ook haha.

Hij moet wel opletten he Wim.

Je had hem de troep moeten opruimen inclusief Daniel schoonmaken ach ja daar heb je nu niks meer aan haha.

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo we zijn weer terug van zwemmen. Het was druk zeg vandaag. Stijn ligt nu nog ff te slapen, maar over een kwartiertje moeten we alweer naar het cb. Dan maar straks een lange tuk doen. Kan ik gelijk ff ruimen hier in huis.

Gup, Daniel is lekker bezig geweest ;).

Bloempje, mooi dat jullie een leuk weekend hebben gehad en hopelijk trekt je man nog bij. In augustus is Sam al weer een stuk zelfstandiger en dat scheelt misschien ook wel.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    we hebben het geluk dat bij ons in de slaapkamer dezelfde lag:) maar ik wilde daar perse bruin hebben... en volgens wim gaat dat passen in daniels kamertje:) maar als we over poosje meer geld hebben wil ik daar toch andere hebben, deze is vrij ruw:(

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja mar ik had geverfd en de pot open laten staat:)

Deel Deze Pagina