Zo hier is het huis weer aan kant Allen straks nog ons bed weer op maken maar de molton zit nu nog in de droger. Bram ligt nog even te tukken dus even tijd voor mezelf. Lilalief wat onzettend goed nieuws dat lila over haar allergieën heen is gegroeid. Gefeliciteerd meid. Gup wat een kleine dondersteen is danieel zomaar gaan verven zonder mama,s toestemming Nelta je 2 broekjes zien er goed uit. En dat Stijn nu kleiner is dat gemiddeld zegt toch weinig wie weet krijgt hij straks een groei spurt en haalt hij alles weer in.
zo, daniel zn kamer is behangen, word leuk zo! nu heeft ze de halve gang ook gelijk maar gedaan en de andere helft doet ze vanavond nog tbegint ergens op te lijken nu!
@ Lila wat een goed nieuws!! Echt een opluchting!! Super meis!! @ Gup dat is mij dus ook verteld, maar nu wordt er vanuit kantoor besloten dat het niet kan en moet ik nu die tijden beginnen. Ook kreeg ik vandaag te horen dat we 8 uur zorg per dag moeten geven, als leerling zijnde, dus ook meer dan cliënt eigenlijk zou hebben... beetje vreemd!! @ Hier zo net thuis, kids in bed gelegd. Hebben bij me ouders gegeten en ik maak zo ff wat eten. Nu dus lekker ff rust. Wel lekker gewerkt, leuk en lief gezinnetje. Zijn Marokaans, zeer gastvrij en is 4de kindje geboren, na alle jongens eindelijk een meisje! Ben alleen en krijg dus alleen controle moment, wel lekker!
heh? hoe kun je nou meer uren geven dan ze zouden krijgen? dat kunnen ze toch niet verantwoorden bij zorgverzekeringen enzo? Klinkt gezellig dat gezinnetje! ik heb destijds een turks gezin gehad, vond ik ook superleuk! en leerzaam
@ Lilalief! JOEPIEEEEE!!! Wat heerlijk! Lila over haar allergie heen! TOP! @ Nelta, kan hij nog geen trap op klimmen? Ideaal als ze dat kunnen. Iedere dag gaat het iets sneller.. hihi. En dan moet je er achter aan rennen... hihi.. Nee hoor. grapje! hihi. @ Ninja! Wat ben ik blij om te horen dat je relatie weer de goede kant op gaat! Ga zo door! (hier ook zo'n vent van welles nietes... ivm 2e. Voornl hier niet. helaas..) @ eh... @ Ik ben wezen werken. En het ging goed. Ik heb veel kunnen doen en het gez¨k wat ik verwacht had bleef uit. Gelukkig!
@ Super M, leuk een lekker druk gezinnetje. hihi. En je mag het alleen doen. Cool! @ Gup, oeh! behangen bijna klaar. Gaaf! @ heb net manlief toch zo ver gekregen om toch maar een overgordijn op meisje haar kamer op te hangen. Die de boel een beetje verduisterd. Het rolgordijn heeft te grote kieren rondom. Dus ze heeft een hele lichte kamer en dan duurt het echt bijna 1 uur voor ze in slaap valt. Terwijl ze kapot moe is.
donder, dat probleem heb ik ook nu, geen goed gordijn er hangt alleen vitrage... maar na bijna half uur huilen slaapt hij toch nu!
@ Gup, waarschijnlijk valt hij binnenkort sneller in slaap omdat hij gewend is om in het ligt te slapen? (ik weet het niet hoor... hoop het. hihi. Omdat het hier ook het geval is) @ Nelta, trouwens! GAVE BROEKJES!!! @ Oh ja! Ik ben vandaag gevraagd om mee te zingen met de band van school! COol! Alleen.... durf ik niet zo goed. Ik heb nl totaal geen geoefende stem meer. Maar ik zou het wel leuk vinden denk ik. Oh ! moeilijk man... hihi
Thx allemaal voor de complimenten, van het weekend denk maar weer een broekje maken . Heb zaterdag leuke stof gehaald.
Vraagje, ik heb geen verstand van gordijnen. Maar waar moet ik op letten als ik er een wil kopen voor op de kamer van mijn meisje? Er zit een verwarming onder het raam en verder is er geen verwarming op haar kamer. Is het handig om een gordijn tot op de grond te nemen, gezien het een kinderkamer is? En ook ivm de verwarming? Of zijn er meer hier die lange gordijnen hebben over de verwarming heen?
Nelta, kort broekje in/ met roze en (bloemetjes?) maatje eh.... 86. hihi. Wat moet je er dan voor hebben?
lang is wel mooier vind ik, maar als het voor de verwarming hangt gaat er hoop warmte verloren. Wat mijn ma dan doet: als de gordijnen dicht zijn het op de verwarming leggen ipv laten hangen zodat de warmte toch de kamer ingaat
4 trappen toch? Nou, een trap laten klimmen, 1 tillen, 1 laten klimmen en de laatste rit weer tillen. Maar serieus als je 'm ff laat oefenen duurt het echt niet lang meer een half uur. Dan is ie met 5 minuten boven. Serieus. (ik rugklachten... nu niet meer... snap?) hihi
Deed ik vroeger eigenlijk ook. Bedenk ik mij net. Maar ik was vergeten dat ik ooit gordijnen had gehad. hihi. Maar ik heb ook bijna brand gehad toen Omdat ik het gordijn op een onwijs warme verwarming had gelegd... toen had manlief lamellen opgehangen (vind ik niet zo mooi... nu hebben we beneden eh.... hoe heten die dingen? eh....)
GUP! Kijk dan! Ik was op zoek en vond dit! Maritiem (boten e.d) Ik heb een oranje gezien met ballonnen op dezelfde site ook leuk. hihi
Zo ff een paar filmpjes van Stijntje. (heb mn kabeltje van mn mobiel weer gevonden ) YouTube - First steps YouTube - Fun with the phone YouTube - Reading a book!
Ja idd, ik weet nog wel dat ik toen vrij snel na de bevalling al weer een kleintje wilde, maar ik ben blij dat we dat toen niet hebben gedaan. Geen idee hoe ik dat nu zou moeten doen, stel ik zou hoogzwanger zijn. Mja 7 trappen (4e etage)