Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Als je een stofje hebt wil ik het best wel maken ;)

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nelta! leuke filmpjes!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whaha, vraag het aan de zwangere hier ... hihi... ;):p
    Ik vind het knap hoe ze het allemaal klaar spelen! Applaus voor de zwangere dames onder ons!

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Gup tja zou het ook even niet meer weten... snap er niks van op dit moment. Je kunt de cliënten ook geen uren opleggen.

@ Donder idd druk ja. De jongens zijn 10, 8 en 6 jaar dus best groot ook...

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Navond allemaal!

Hier een zeer druk dagje gehad. Vanmorgen begon manlief meteen met het leeghalen van de kamer en de verf erop te smeren. Klein ongelukje gebeurd. De emmer verf viel om, oopsie hihi. Mja, hij mocht het ook zelf opruimen whaha.

Na het verven zijn we richting ikea gegaan. Zooi kopen. Kast gekocht, lampjes, ditjes en datjes, wandplankjes enz. enz.

Half 6 waren we thuis. Ik meteen eten gaan koken. Mannetje boven kast in elkaar aan het zetten. Snel gegeten, Dinand voor de 2e keer een schone luier gegeven, die had 2 poepbroeken achter elkaar en de 3e zit er ook aan te komen. Toen hoorde ik gevloek, gescheld en getier van boven komen. Bedje wilde niet in elkaar. Mja vrouwenlogica is soms zo raar nog niet...hij wilde alleen niet luisteren. Nouja, zoek het dan zelf uit! Komt hij naar me toe: schat, die optie van jou was toch wel goed eigenlijk! Zie je nou wel, je moet gewoon wat vaker naar me luisteren hihi.

Nouja, hij is nu nog aan het vogelen boven, wat weet ik niet, maar laat hem zijn gang maar lekker gaan hihi.

Kga er hier maar weer 1 een schone broek geven en dan op bed gooien.

Strakjes Dinand zijn bedje een lik verf geven, kan dat ding morgen in elkaar en hopelijk kan Dinand dan morgen over naar de andere kamer.

Zal proberen strakjes een beetje bij te lezen, hoop dat ik niet al te moe ben, anders lees ik morgen wat bij!

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thank God heb ik een lift in de flat... woon zelf ook 4 hoog :p en ik zou dan al die trappen op moet lopen, hoogzwanger met 2 kids onder me armen... gaat niet lukken denk

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nelta, hoe bevalt manlief eigenlijk zijn nieuwe baan?
    En ik zag dat het huis in de verkoop gaat? Al een nieuw stekje gevonden?
    Oh en... ik heb nog geen stofje... sniff.

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahahaha! Zow meis dan zou ik je niet benijden idd. hihi.

Oh ja! Wanneer en zo is die verassing van je vriend?!? Of is het al geweest en heb ik het gemist?!?
    VERTEL!!!

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hé bel! klinkt alsof jij een drukke maar ook gezellige dag hebt gehad!
    En... volgens mij doen alle mannen zó (mega kam!hihi !) Eigenwijs als de pest en uiteindelijk heeft de vrouw gelijk... Wanneer leren ze het NOU?!?
    hihi
    :D:D:D

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Druk, maar wel leuk.

We hebben nog geen nieuw huis, willen eerst dit verkopen.
    We gaan proberen om het mei te koop te zetten; moeten nog ff een beetje ruimen, wat opknappen enz.
    Maar ja er staan denk wel 100 van dit soort flatjes in de wijk te koop.
    (bij ons in de flat iig als 3 van de 24; waarvan 1 laag geprijsd).

We willen waarschijnlijk naar Ridderkerk ('t Zand) of Capelle (Facsinatio), maar daar zijn we nog niet helemaal over uit ;)

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    We waren vanmiddag naar de verjaardag van mn schoonmoeder en Stijn heeft zich daar helemaal volgegeten. Hij heeft dus goed geluisterd naar de arts van het cb :).
    Gelukkig wel vooral gezonde dingen. Hij eet zelfs hele cherry tomaatjes op. Had niet verwacht dat hij dat weg zou krijgen.

Oh ja, mn schoonzusje en zwager gaan volgens mij binnenkort voor nr 3. Ze maakte een paar opmerkingen daarover. Dat wordt dan echt een babyboom hier. Nu namelijk ook al 2 zwangere schoonzusjes.

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

hihihihi!!

De verassing is iets waar ik voor mee moet, en dat kon helaas nog niet plaats vinden moet dus even geduld hebben... :cool:

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

@lila: wat een goed nieuws. Kijken hoe ze op de dingen gaat reageren... ! Succes!

@nelta: wat een leuke filmpjes van Stijn!

@donder: hoe is het met manlief?

@super m: klinkt als een leuk/druk gezinnetje! Veel plezier...

Maaruh, zwanger/hoogzwanger, moet je ons iets vertellen? :p

@ninja: fijn dat et beter gaat met jullie relatie. Eerst dat maar weer helemaal stabiel voor aan een 2e beginnen... komt goed meis!

@bloempje: die van jouw draait vast ook nog wel bij:D

@hier: leuke/drukke dag op mijn werk gehad. Evaluatie gesprek gehad en was allemaal prima. Wel wat leerpuntjes, maar dat is alleen maar goed. Verder niks op aan te merken, ik mag nog ff blijven;)

Etienne was heel lief/vrolijk geweest op het kdv en hebben thuis nog ff lekker gedanst, hij lach helemaal in een deuk hoe ik door het huis heen danste hihi... zo schattig!

Wilde niet gelijk slapen, maar heeft het nu opgegeven denk ik:cool:

Morgen lekker een dagje shoppen met beste vriendin in Zwolle, ff 1,5 uur met de trein. Ach, ik vermaak me wel!

Fijne avond/nacht allemaal!

XxX

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hihih grapjas! Nee ik ben (nog) niet zwanger!! ;)

15. mammamia

Al wel weer aan het klussen dan?

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Super M, whaha! MAar... weet je het echt nog niet?!? Wanneer dan wel? hihi

@ Mammamia, lekker gedanst! Leuk!

@ manlief heeft vandaag de hele dag met zijn dochter doorgebracht bij zijn ouders en met zijn zus. En hij is gesloopt thuis gekomen. Ze hebben zich prima vermaakt. En van alles bekeken en gedaan. En het was leuk maar vermoeiend. hihi. Verder is hij nog overspannen. En dat gaat nog even duren zijn we bang.

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    whahaha! Gekkie! ze moeten toch oefenen! hihi. ;):cool:;):D

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee ook nog niet... oefenen wel :)!!

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

:) heb iig al bewezen dat ik weet hoe het moet

20. mammamia

@donder: lekker druk dagje voor manlief dus:D
    en hoest met die kleine dondersteen van je?:p

@super m: jah bewezen heb je je zeker:p ga eerst nog maar ff oefenen dan, we horen het wel;)

Deel Deze Pagina