Ik ben bezig met opdracht voor school, een proeven van bekwaamheid dus best een grote, belangrijke opdracht. Daar zou ik graag babyfoto's voor gebruiken, maar zou wat 'specialere foto's ' erin willen verwerken. Dus hebben jullie leuke, mooie bijzondere fotos van jullie schatjes en willen jullie me daarbij helpen? Mogen ook handjes/voetjes zijn en julllie hoeven er niet per definitie op... stuur dan maar pb...
zo, behangen is helemaal klaar nu, overal. Nouja, babykamer nog maar daar hebben we nog niks voor. Mn mams gebeld, waarschijnlijk komen ze zaterdag hierheen! nog ff kijken voordat we gaan varen! @donder, ben nog niet hoogzwanger en daniel klimt en loopt over het algemeen zelf @bel, wij vrouwen hebben ook weleens goeie ideeën he als het om klussen ed gaat Ben benieuwd naar het resultaat! @nelta, goed van stijn datie zo goed luisterd @mamamia, mooi dat gesprek goed ging en leuke foto! zag filmpjeslink hier...helaas, mn internet is niet snel genoeg @sm, wat voor soort foto's zoek je vooral? @hier: heb weer megabuikpijn niet leuk! misschien toch maar eens rustiger doen morgen...
Het liefst van pasgeborene, mag ook in weegzak oid zijn hoor, of handjes/voetjes, bhielprikje.gehoortest dat soort dingen! Bv mag ook, hihih of flesje
Zo even een kleine pauze ingelast. Kleine uk protesteert hihi. Die denkt ook: ga nou eens even rustig zitten! Lila, ik begrijp uit andere berichten dat Lila over haar allergie is heen gegroeid! SUPERGEWELDIG. Gup en donder: tja mannen zullen denk ik nooit naar ons gaan luisteren. Wij hebben toch helemaal geen verstand van klussen hihi. Ach, gistere heeft mannetje geprobeerd het straatje voor schoon te spuiten met de hogedruk. Spuiten deed dat ding wel, maar er kwam geen druk achter te staan whaha. Heb krom gelegen van het lachen. na 1,5 uur ploeteren was hij het spuugzat en heeft dat ding aan de kant gegooid whaha. Nou, ik ga nog heel even door, dan hoef ik het morgen niet meer te doen!