Nou.. ik ben niet de eerste morgen, maar wel de laatste vandaag nog.. dus dacht ach.. laat ik ook eens eentje starten. Veel klets-plezier toegewenst! In dit eerste bericht wil ik even vermelden dat mijn taart staat op te stijven in de koelkast en het er naar uitziet.. uh.. proeft.. dat ie heeeeeeel lekker wordt! Slaap lekker!
Oh enne.. ik had nog wel foto's geplaasd vanavond in het deel 6 van ons klets-avontuur.. dus wie Elena nog wil zien.....
Ik heb je foto's gezien, superleuk En Elena heeft gewoon staartjes, zo cute! Fenne, hele fijne dag vandaag! Lekker je verjaardag vieren met taart en kadootjes, te gek! Hier een ononderbroken nacht, nummer 4 op een rij, hoe heerlijk! Timme werd om half 6 wakker, bij ons in bed nog geslapen tot 7u en even daarna werd Lune ook wakker. Wat ik dan niet snap is dat Jeroen en ik niet gewoon wat eerder naar bed gaan zodat we ook echt lang kunnen slapen maar nee.. we liggen er pas rond twaalven in, tss. Oja, ik ben nu toch echt ongesteld geworden, hoera! Over een paar dagen de nuvaring proberen, ben heel benieuwd.. Vandaag niet veel op de planning. Ja, hapjes koken en invriezen voor Timme en een chococake maken met Lune. Fijne dag iedereen!
Grumph, mopper, mopper, brom, zucht.. * Vrij vertaald vanuit het ochtendhumeriaans: WAT een k** nacht! Volgens mij heb ik alleen van 5 tot 7 geslapen. Sinds Elena ziek is (geweest) wordt ze s nachts wakker. Ook komt ze haar bed uit omdat ze bij ons in bed wil. Hoewel we dat niet doen probeert ze het toch elke keer even. En Suzanne was erg verkouden, kon er maar niet van slapen. Pfffff. Zo nog maar een bak koffie. ik heb februari verkeerd geschreven! Sorry!! Ik ga kijken of ik het kan wijzigigen. Oh enne.. goede morgen.
Maja, super dat je lekker hebt geslapen, ben blij voor je dat het allemaal wat beter gaat. @Nuvaring, de eerste 2 rondes waren bij mij anders als anders en toen had mn lichaam het ritme weer te pakken. De eerste maand ben ik geloof ik de hele maand ongesteld geweest. Maar nu ben ik er weer uitermate tevreden over!
Nieuw topic... Die naam haha febrauari mamma's! Maja, super van je nachten, eindelijk!!! 10 uur naar bed jij! Mom, wat een leuke foto's... Heerlijk dat ze nu wel dr feestje kon vieren! En die taart klinkt lekker... Ben benieuwd! Ik ga nu kamertje van Fenne snel inrichten en daarna aankleden en ziet ze het! Versiering beneden en koopflats vielen alvast in de smaak!
Ik kan het niet wijzigen. Maar ik vind het wel stom, echt sorry. Ik ga wel even kijken of ze het willen wijzigen voor me. < schaam, schaam>, dit zouden mijn familie en vrienden overigens een echte Willeke-actie noemen.
Hier een redelijke k*t nacht gehad. Ik ging uit ellende maar mee naar bed om 20.30 dus ik heb waarschijnlijk wel 8 uur geslapen maar met 3 of 4 onderbrekingen. Maja,wat hebben de kids goed geslapen! Heerlijk!
Oh gelukkig iedereen een k*tnacht! En ik heb ook ruzie met Vin, omdat hij dr vannacht pas om half 4 in ging vindt hij dat ie uit mag slapen. Maar het is MIJN dag! Hij was gister al!
Oehhhhhh dat is gemeen van Vin. 's avonds een vent, 's ochtends een vent hoor, kom op. Nou Ariel, ik zou hem om 10u wakker maken en dan zeggen hasta la vista baby.. nu kruip ik er weer in! Erik slaapt nu en ik mag vanaf 12u even 2 uurtjes pitten. Nu maar hopen dat ik dan kan slapen. Taart ziet er prima uit. Vanmiddag even mooi maken en dan serveren. Ben benieuwd naar de reacties.
Ok, ik heb besloten het van de zonnige kant te bekijken. Tenslotte is het ZONdag. En als het geen zondag was geweest moesten wij gewoon werken en dat was pas erg geweest. Dus ik ben blij dat het zondag is. Oh das mooi.. breekt er nou net een waterig zonnetje door!
goedemorgen moest ff zoeken...en lachen ook om febrauari mis ook 2008 erbij... bale van jullie nachten grrr hier goed
Ja Vin is altijd erg gemeen als het om slapen gaat. En ik kan wel proberen om em dr uit te halen, maar dat heb ik al een paar keer geprobeerd en dan krijg ik de vreselijkste dingen naar me hoofd. En t ging zelfs een keer zo ver dat ie z'n tas kon pakken.
Grrrrrrrrrrrr mannen....! Hier mag ik ook nooit uitslapen. Of hij gaat er eens uit als de meiden al een half uur aan het treiteren zijn en dan ben ik al klaar wakker.
Hihi die is er dus ook heel vaak, dan worden de kinderen om 7 uur wakker. En dan moet ik er uit. en dan komt hij dr om 9 uur is een keer uit. Nou, dan hoeft het voor mij ook niet meer hoor.