aargh! daniel wou niet slapen en dacht laat ik zelf het gordijn maar open doen. Nou heeft hij aan 1kant de steun van de muur getrokken:x en het vervelende is nog dat het bedje alleen op die plek past in het kamertje dus zal niet de laatste keer zijn geweest denk:x
hallo hier gisteren avond erg veel buik en lage rugpijn gehad, mijn gevoel zegt dat de beeb ingedaald is kan niet normaal meer lopen geeft een giga drukkend gevoel op de onderkant. ben donderdag 36 weken als het maar blijft zitten tot volgende week met 37 weken mag het van mij komen. kreeg A net een nieuwsbrief mee van school dat ze de 15e een groot feest op school hebben ivm met afsluiting van het schooljaar. en dan moet ze de 12e naar die instelling weet nog niet hoe we het haar moeten zeggen dat het volgende week al is. Denk wanneer ze er zit en wij naar huis gaan dan ze dan echt pas door heeft dat het geen boze droom is maar werkelijkeheid. Heb een mooie echo voorbij zien komen erg fijn dat er alles op en aan zit, nu op na de 20 weken echo!!!!! sm heb je een goede vakantie gehad en ben je lekker uitgerust???
Heb even met knor gesmst. Ze hadden geen vruchtje gevonden en nu krijgt ze vrijdag een inwendige echo. Zelf heeft ze sinds vorige week het gevoel dat het niet goed zit Liefs, mammamia
a neeee het zal toch niet:x:x:x dit vind ik echt erg voor dr met 8 weken moet je echt wel al een vruchtje uitwendig kunnen zien. hopelijk krijgt ze toch goed nieuws vrijdag. ik vind het echt naar voor dr vreselijk
Hoihoi, Knor, echt balen meid. Ik hoop zo dat jullie vrijdag toch nog goed nieuws krijgen. Het zou toch wel kunnen dat je een stuk minder ver bent of niet? In ieder geval een hele dikke knuffel. Mir, bij jou gaat het ook opschieten zeg. Spannend hoor. Gup, jij hebt een kleine sloper . Mammamia, op de ipad is het idd ook niet zo makkelijk reageren. Daarvoor kruip ik het liefst toch gewoon achter de laptop. Ninja, super dat het bij jou goed was. Ik was ook met de 12 weken echo 3 dagen vooruit gezet. Echt super gaaf wat je dan allemaal al kan zien. Ik mag over 5 weken weer voor de 20 weken echo. Leuk filmpje ook trouwens.
Knor neeee toch hopelijk vinden ze vrijdag wel een vruchtje. Heel veel sterkte met het door komen van de dagen en ik duim en hoop dat je vrijdag gewoon een klein mensje ziet zitten. Ninja gelukkig dat jouw echo oed was gegaan. Mooie foto's hoor Mirr ik kan die moeder van Anne wel %#^_\ :x hoe haalt ze het in haar botte hersens om met zo,n smile bij jouw aan de deur te komen. Gup mooie buikfoto. Het is echt al een hele toeter aan het worden Pnirmal hoe gaat het met jouw. Vandaag nog in het huisje bezig geweest?
Hahahah Ik probeer er altijd iets leuks van te maken, en de kraamvrouwen waarderen dat ook. Niet elke collega doet het hoor. Ik vind het ook wel leuk om te doen... is eens iets anders dan geschilde appel en kiwi in een bakje.
:x Nou ja zeg!! Is toch lekker, als je bordje fruit krijgt, als je net geslapen hebt oid... ik doe het meestal na het rustuurtje. Dan ga ik naar boven met een gezellig bordje fruit en een glas sap oid.
Wij hadden ook een of andere vrijgezelle ouwe vrouw. Beetje apart was ze; ze had zeg maar te veel ervaring. Ik vond het allemaal wel prima (had er niet veel last van), maar Maurits was haar aardig zat na een week. Mijn moeder heeft haar ook gehad bij broertje en was ook niet weg van haar.
sm jammer dat je zo ver weg woont anders had ik je wel willen inhuren hahahah elke dag z'n heerlijk bordje fruit hmmm heb hier met wesley helemaal geen fruit gehad idd schiet het hier op ben het ook erg zat doe al weken lang geen oog dicht, zie er zo na uit om weer om mijn buik te kunnen slapen
Lekker is dat het op je buik slapen, hier gaat het ook niet meer. Ik slaap nu op mn zij, maar rol soms nog naar mn buik, alleen vindt mn buik dat niet zo leuk . Ik ben er nu sneller aan gewend als bij Stijn. Toen heb ik echt weken/maanden slecht geslapen daardoor, maar nu gaat het wel aardig.
@knor, knuf voor jou! hopelijk is er vrijdag toch nog wat te zien! @bordje fruit ziet er leuk uit! @ben gesloopt en nee, niet door daniel zijn de stad in geweest. Heb er beetje spijt van, hadden beter naar het overdekt centrum kunnen gaan, daar zitten nog meer winkels dan in heel het stadscentrum bij elkaar! Naja, morgen liggen we hier ook nog, dus dan gaan we daarheen als het beetje meezit en anders ga ik echt wat via internet bestellen. Hebben maandag feestje van mn ouders (25jaar getrouwd) en ik heb niks, maar dan ook niks om aan te trekken! Vanmiddag wel leuk jurkje gezien, 120euro! tja, dat vind ik beetje te gek voor die paar weken. En voor de bruiloft van zwager is het niet handig want zat alleen een rugritssluiting op en ik wil borstvoeding geven dus dat werkt niet. Voor daniel wel broekje en blousje gekocht. En wim beweerd geen nieuw overhemd nodig te hebben en ik vind van wel want hij heeft het afgelopen jaar niks nieuws gekocht, alleen sokken
ook al geen fruit? ik kreeg het wel bij daniel. Wel niet zo spectaculair als SM liet zien, maar kreeg het wel! buikslapen heb ik sowiso hekel aan. Wat ik wel lekker vind is nu met voedingskussen en daar dan half op liggen. Wim vind het wat minder, want die mist zn knuffels