Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Hoi, ff terug lezen

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb 1 ding waar ik me een beetje aan stoor ivm de meetings.

Ik ben al 3x meegeweest en heb steeds ruim 1/1,5 uur moeten rijden(benzine is voor mij ook niet goedkoop) ik vind dat niet zo erg want ik heb het er wel voor over. Maar ik stoor me wel aan de mensen die steeds roepen graag niet te ver weg bla bla en vervolgens het laatste moment afhaken. Want als we afspreken gaan er altijd een hele hoop mee en als de dag dichterbij komt dan zijn er maar een paar over.

Datum moet ik nog effe na kijken in de agenda laat het wel weten

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Pnir zie t niet meer als een probleem, eerder als een uitdaging!! Gezien er weinig verandert hihih, want alles alleen deed ik al!

@ Mammamia leuk is dat he?! Hij word ook al zo'n grote vent!!

@ Hier net harry potter part 2 gezien, wel spannend!! Wist wel ong. want heb t boek gelezen...
    Net ff bij de kids gespiekt, en toch maar ff dekentjes over ze heen gedaan. Jaylinn had dr lampje aan ,dus die ook meteen uit gedaan.

@ Bloem dat zou heel goed kunnen ;) Hahaha grappig is dat!! Jaylinn komt soms ook met uitspraken dat je denkt jeetje waar komt dat vandaan!

Woensdag gaan de kids de hele dag naar kdv... best spannend! Hoewel ik dan ook aan t werk ben, dus er weinig van mee krijg, tenzij ik kort dagje werk... Ach komt vast goed, ze hadden t woensdag ook naar hun zin, dus denk dat wel goed komt!

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Uhhhh sorry ninja, maar ben het helemaal met je eens ;)! Ik heb t ook niet breed, en er zijn idd maar weinig over naar mate de datum dichterbij komt, om wat voor reden dan ook haken altijd mensen af. Ookal zeggen ze wel mee te gaan...

Maakt mij niet zoveel uit waar, als t natuurlijk geen fortuin kost om de dag door te brengen ;) Aangezien ik 2 draakjes heb...

5. Ninja, ik ben ook voor een meeting in het gezellige zuiden ;) :D

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Nou bloempje haha. Ik vind het gewoon vervelend dat sommige alleen aan hun zelf denken. dit is niet lullig bedoelt ofzo. Maar het moest er gewoon effe uit haha.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Navond:D

Wie vroeg dat nou van de bijwerkingen en de morning after pil? Nelta geloof ik? Afijn, heb geen last van die pil, ben daar wel blij mee. Het is inderdaad een stoot hormonen wat je in 1 keer inneemt. Ach, vind alles prima, zolang ik maar niet weer zwanger word!

Hier vanavond gebbqt bij mannetje zijn vereniging. Was gezellig. Fabiënne sliep heerlijk in de wagen, en Dinan d had zijn loopwagen van nijn mee. Die heeft een goede 1,5 kilometer gelopen (als het niet meer is). Aan de vereniging zit een atletiek baan. 1 zo'n rondje is 400 meter. Meneer heeft die 3 keer rond gelopen, dacht dat hij daarna wel moe zou zijn, maar nee, hij wilde meer meer MEER. Ben toen de andere kant maar eens opgelopen met hem. Zo'n rondje is wordt ook saai. Maar mijn hemel, wat een uithoudingsvermogen heeft hij zeg! Op het end was hij wel moe en heb ik hem terug een klein stukje gedragen tot hij weer wilde lopen hihi:p.

Ach hopelijk slapen beide kids morgen een beetje uit. Zou wel fijn zijn, kan wel wat slaap gebruiken:p!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ teruglezen is lastig op n telefoon...

@ Uitje, mkt mij niet uit waar. Apeldoorn? Utrecht? Zwolle? Heerlen of Maastricht? Maar dan moet het echt int wkeind.
    15 Okt avond niet vieren we km verj dag... 35. Ai wat gaat dat hard naar.... De ik durf t niet te zeggen. Snif...

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja dames, ik ga Fabiënne de fles geven en me bed opzoeken. Ik ben moe, niet normaal!

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ben ook érg benieuwd, zowel als naar jouw sz als Donder..

Hier op het forum zitten ook enkele dames met dit soort ervaringen.
    Ik gun het niemand, maar het doet me wel goed te weten dat ik niet de enige ben!

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Pfff.. wat onbeschoft om dat zomaar te vragen zeg!!

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Schattig zeg!

Ik krijg de marsepein altijd zo moeilijk uit de bloemetjes als ze zo klein zijn..

Vandaag de taart aangesneden die ik voor mams gemaakt had, vet lekker zeg!!

(chocoladecake, bokkepootjesvulling en banaan)

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
  14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Meeting nr 4

Wanneer
    15 oktober: mammamia, supermummy, Lilalief
    22 oktober: nelta, supermummy, Lilalief
    29 oktober: nelta, mammamia, supermummy, Lilalief
    5 november: bloempje, Lilalief
    12 november: bloempje, mammamia, supermummy, Lilalief
    19 november: nelta, bloempje, mammamia, supermummy, Lilalief
    26 november: nelta, bloempje, mammamia, supermummy, Lilalief
    3 december: nelta (misschien sint vieren bij mn schoonfam), bloempje, supermummy, Lilalief

Waar
    - bij iemand thuis
    - indoorspeeltuin (plopsaland Coevorden was érg leuk!)
    -
    -

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik haak gelijk af voor het uitje.

Ik kan gewoon niet beloven of ik wel of niet speciaal een dag kom dat is geen excuus maar voor mij de waarheid als we er problemen over hebben of gaan krijgen is het voor mij klaar. Even goede vrienden en gezellig om hier gewoon te kletsen het is geen must voor mij om mee te gaan en de als je er problemen mee hebt of het apart vind dat kan. Ook geen probleem.

Hoe gezellig het ook is. Ik kan gewoon niet over voldoende geld beschikken. Heb net een verhuizing achter de rug en ja ik weet dat er meer mensen zijn die het niet breed hebben. Helaas is het leven niet goedkoop tegenwoordig.

Maar wat ik boven ook al schreef even goede vrienden.

En alvast veel plezier wie wel kunnen en voor het juiste plekje dat gevonden kan worden.

Echt als ik genoeg geld had gehad had ik het niet eens hoeven vragen.;)

Want ik ga er voor het gemak maar van uit dat het voor mij bedoeld was;)

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Even quote van me zelf terug pakken.

Hier bij meld ik me gelijk af voor het uitje. En wens de rest veel plezier en zie de foto.s dan wel tegemoet en het volgende uitje dat dan komt. Ik ga alvast sparen voor het uitje dat daarna komt.;)

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Jammer dat je het zo voelt. Maar ook jij hebt natuurlijk recht op je mening en is het goed dat je het zegt.

;)

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #2558 nelta, 14 aug 2011
    Laatst bewerkt: 14 aug 2011
    Meeting nr 4

Wanneer
    15 oktober: mammamia, supermummy, Lilalief
    22 oktober: nelta, supermummy, Lilalief
    29 oktober: nelta, mammamia, supermummy, Lilalief
    5 november: bloempje, Lilalief
    12 november: bloempje, mammamia, supermummy, Lilalief
    19 november: nelta, bloempje, mammamia, supermummy, Lilalief
    26 november: nelta, bloempje, mammamia, supermummy, Lilalief
    3 december: nelta (misschien sint vieren bij mn schoonfam), bloempje, supermummy, Lilalief

Waar
    - bij iemand thuis
    - indoorspeeltuin (plopsaland Coevorden was érg leuk!)
    -http://www.avonturenland.nl/
    -http://www.bestzoo.nl/ (weet alleen niet of dat alleen maar buiten is)
    -http://www.joepie.nl/binnenspelen/lekker_binnenspelen
    -http://www.nonosland.nl/
    -http://www.lolland.nl/
    -http://www.hullie.nl/

Ik vind het prima om het uitje een keer in het zuiden van het land te doen. Heb net al zitten googlen en indoorspeeltuinen zijn er voldoende.
    (persoonlijk heb ik wel de voorkeur voor iets, waarbij we we niet te veel hoeven te lopen)

Hmm linkjes werken niet :(

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Verder hier weer vroeg wakker. Normaal gesproken val ik dan we weer in slaap, maar nu ga je toch een beetje liggen piekeren.
    Daarnaast ook last mn darmen; echt vervelend dan kan ik niet naar de wc en het volgende moment weer diarree. Maar volgens mij had ik dat bij Stijn ook; alleen pas later geloof ik.

Lila, mooi taartje hoor. Ik vind hem goed gelukt.

Supermummy, komt vast goed op het kdv woensdag.

Bellie, wat een vrouw joh bij de kruidvat.

Nog ff over het uitje, het hoeft toch niet duur te zijn. Op deze leeftijd zijn al blij met zandbak, glijbaan en als lekker met elkaar kunnen spelen.

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

#2560 JaDeBo, 14 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2011
    Goedemorgen

@ Lila klinkt iig super lekker!! Ik doe kleine vormpjes ed, altijd even in de vriezer voor paar minuutjes, dan tik je ze er zo uit :)
    Dus plopsa coevorden was erg leuk! Super. Ik wil ook graag met de kids naar plopsa, lijkt me erg leuk! zo ziet het er althans uit! Maar ja... alleen is geen optie...

@ Pnirmal okeee duidelijk!!
    Ik ben alleenstaande moeder, doe een opleiding daarbij dus zit echt onder het minimum. Mij hoor je niet klagen, maar zo ben ik ook niet! En tja... ieder zijn keus of hij/zij wel of niet mee gaat, waar t ook is!

@ Bel jeetje soms zijn er 'vage' mensen op de wereld he?! Gewoon niks van aantrekken.

@ Hier redelijk geslapen, heb nu keelpijn :( Kids zijn ook verkouden dus vermoed dat ik ook een beetje meekrijg... Balen!!
    Devin is lekker aan t spelen (lees: de boel aan t verbouwen) en Jaylinn is bubble guppies aan het kijken.

Straks even paar uurtjes werken... achh ja hoop dat het een minimale zorg is, van 4 uurtjes per dag... kan ik mooi mijn opdrachten voor school afmaken... dan is het klaar!!

@ Nelta uitje hoeft idd ook niet duur te zijn.Enige nadeel is dat we tegen die tijd wel in de herfst zitten...
    Balen meis dat je zo vroeg wakker was en lag te piekeren... over je beebje?! Hoop dat je dinsdag meer duidelijkheid hebt! Knuff

Deel Deze Pagina