Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorgen!
    hier een heerlijke nacht gehad en met niet teveel pijn uit bed gekomen, dus ideaal! Straks nog eens even babydingen wassen.

@SM:leuke foto;s!

@mamamia: rustig aan doen? volgens wim doe ik de hele dag niks, alleen achter de laptop hangen;)

zo, nu daniel eens aankleden en kijken of hij in de box wil. Verwacht het niet want hij wil zn oom helpen met klussen, maar die vind dat niet zo fijn werken:D

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel is vast aan het oefenen met zn beer:D Had zitgedeelte van de wagen gehaald en de bak erop gezet. Bekleding van bak en maxicosi zit in wasmachien nu en daniel speelt met wat blijft staan, dus ook de wagen. Ga hem alleen wel zo weer inklappen, staat in de weg zo. Dr zit alleen schimmel in de bekleding van de maxicosi:( hoop dat ik het eruit krijg

3. Gup, de bekleding eerst even goed laten weken in handwasmiddel/vlekverwijderaar voor je het in de wasmachine doet.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh meiden!

Verwaarloos jullie een beetje!

Hier alles oke! Fabiënne is verkouden (ja nu al, zucht). Heb echt een hell of a night achter de rug. Doordat ze verkouden is krijg ze bijna geen lucht. Had uit het ziekenhuis al neusdruppels meegekregen, maar die mocht ik maar een week gebruiken. Week is voorbij, dus moet nu over op de zoutoplossing. Het spul werkt alleen voor geen meter. manlief heeft vannacht staan stomen met haar in de badkamer. Verder slaapt ze momenteel bar weinig. Lang leve de darmkrampjes. Loop dus met wallen onder mijn ogen die tot op mijn knieën hangen (nee das wel weer een beetje overdreven). Maar ben best moe, dus elk momentje wat ik kan pikken om lekker onderuitgezakt op de bank/bed te gaan liggen, doe ik dan ook!

Vanmorgen de huisarts gebeld voor haar verkoudheid, mogen vanmiddag langskomen. Hopelijk heeft hij er iets voor!

Nog even spam!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Met d'r jurk hihi:p.

6. Wat schattig zeg, dat duimpje!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bellie, lieve foto's! en wat een lange haren zeg!:$ Balen zeg dat ze verkouden is!

bloem heb de bekleding al in het wasmachien zitten:) heb kriebels, tmoet schoon hier. Net de slaapkamer ff gedaan en ga zo de klerenkast opruimen, is een bende

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Bel wat een lieve spam!! Tis echt een poppetje!!

@ Hier druk aan t opruimen, maar schiet al op. Ff alle kleding weer uitgezocht van de kids en het te kleine weggegooid. Dus dan is er weer overzicht... hahaha!! Verder straks nog ff naar me ouders en dan lekker rustig thuis.

@ Gup je kan het idd even met vlekkenspul doen, anders even laten inweken...

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo, hier weer een lekker zwangere actie vandaag.
    Was met Stijn ff buiten wezen spelen vanmorgen. Wilde weer naar binnen; kwam ik er achter dat ik de portieksleutel niet bij me had (de rest wel) en niemand van de buren was thuis. Maurits had geen tijd om heen en weer te rijden. Toen maar mn broertje gebeld en die heeft me ff opgepikt. Zit nu dus bij mn ouders, had alleen niks bij me voor Stijn. Gelukkig ligt hier wel het een en ander en snel nog ff een speentje en rietjes gehaald.

Verder heb ik sinds vandaag geen internet meer thuis. Modem is kapot en binnen 5 werkdagen krijg ik een nieuwe en het digitenne kastje was ook al kapot. Gaat lekker zo.

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bellie, lieve foto's. Vervelend dat Fabienne al verkouden is. Hier hielp cinababy trouwens super tegen krampjes.

Gup, hmm schimmel... Is wel altijd heel rot omdat er nog uit te krijgen, maar ik hoop voor je dat hij zo schoon uit de wasmachine komt.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    verwacht eigenlijk niet dat ik het er nog uit krijg. Wasmachien heeft niks geholpen. Staat nu te weken in emmer water met vlekverwijderaar, morgen nog keer in wasmachien en als het er dan nog niet uit is ga ik maar een nieuwe kopen.

Lekker bezig jij dan:D

hier al lekker wat gedaan vanochtend. Slaapkamer schoongemaakt, klerenkast helemaal opgeruimd, gordijn ingekort, trap gestofzuigd, wasje gedraaid. Straks nog even het plafond op onze kamer, zitten paar vlekken op. Voor de rest weet ik nog niet. Eind van de middag eten brouwen, gebakken aardappels met witlofsalade:)

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede middag allemaal.

Bel vervelend dat Fabienne zo slecht slaapt doordat ze verkouden is.
    Wat zij de huisarts?

Suppermummy wow wat een mooie fruitcreatie. Als je geen fruit lust dan krijgt je volgens mij er even goed nog trek in. :)

Nelta ben je ondertussen alweer thuis? Handige actie van je ;) Gelukkig dat je bij je ouders terecht kon.

Hier vandaag op dag 26 van mijn (ik weet hoelang het gaat duren ) cyclus. Voel me niet echt anders dan normaal ben alleen sneller geprikeld en overdag moe en 's avonds kan ik dan niet slapen:(

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ladytijger thnx!!

Op mijn werk dachten ze ook dat ik zwanger was, omdat ik zo moe ben de laatste tijd... nou volgens mij niet hoor. Al zou ik het niet erg vinden! :) T kriebelt behoorlijk met al die baby/zwangernieuwtjes...

De kids zijn lekker boevig vandaag... echte dondersteentjes. Even mama uitproberen... Ze gaan iig lekker vroeg naar bedje toe... lekker rust :p

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Nou, ben benieuwd hoe de nacht gaat hier. Daniel is vanmiddag niet naar bed gegaan. Heb hem net op bed gelegt, was nu echt op maar dat is niet gek, hij is 11u achter elkaar op geweest. Zn tand en kies zijn ook eindelijk door gelukkig.

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    He,

Wil jullie effe bedanken voor jullie bemoedigende woorden en virtuele knuffels!!!

Hoop vrijdag alsnog goed nieuws te krijgen, laat het jullie weten!!!

Liefs....

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Sterkte knorretje. Zal aan je denken vrijdag.

Hoi hoi meisjes pff wat een ellende he verhuizen ben blij als dat voorbij is nog drie dagen dan is het gedaan.

Trouwens ik heb een topic in de lounge maar vraag het ook even hier. Wie kent er nog iemand die een poes zou willen of mensen die poezen herplaatsen ect ect.

Hoop hier niet de wind van voren te krijgen doe me best om haar te plaatsen vriend wil haar echt niet mee hebben. :( En eerlijk gezegt zie ik het ook niet zitten een kat op een balkon na jaren in een tuin vrij gespeelt te mogen hebben.

Heb niet echt bij gelezen hoop na de verhuizing weer wat meer tijd en puff te hebben.

Vannavond slaap ik voor het eerst op de grond :( de bedden zijn al in het nieuwe huis dus dat word morgen ochtend rugpijn alleen k haar bedje is er nog.;)

Die vind het ook maar gek hoor alles gaat weg uit huis papa mama gestrest haha.;)

Fijne avond allemaal.

17. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede morgen!!

hier al weer een hele tijd wakker ben ontzettend misselijk en benauwd doodmoe en kan niet slapen, zit er echt even helemaal door.

A kwam gisteren weer van haar moeder wat is het toch wat ze had z'n zeer hoofd kreeg geen hap door haar keel en had het ijskoud, Haar moeder was weer eens lekker bezig geweest gisteren middag, A was erg boos op haar geweest dat ze niet snapte waarom haar moeder het goed vond dat ze naar dat huis moest.
    Haar oma daar was nog gweest die snapte er ook helemaal niks van en had ook staan huilen.
    Wij hebben het haar gisteren morgen toch maar zelf verteld omdat haar moeder ht anders gisteren middag wel gedaan zou hebben. Maar wat heb ik het te doen met haar is een verschrikkelijk iets.

ga haar zo maar wakker maken kunnen we rustig ontbijten enz

knorretje heel veel succes vrijdag!!

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Sterkte meis. En ook voor Anne.

Hier net weer wat spullen de andere kant op huis is bijna leeg nu nog de grote meubelen banken ect ect.

We zitten er wel een beetje door heen dat verhuizen ach ja ik krijg er iets moois voor terug en als het af is maak ik een paar mooie fotos van me nieuwe onderkomen.

Nu even verder actief op zoek naar een huisje voor de poes.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou, de nacht is meegevallen. Gisteravond was het nog rommelig. Daniel werd na 3kwartier helemaal bezweet wakker en heeft toen een uur gehuild van ik wil slapen maar ik kan niet. Twas veel te warm op zn kamertje. Vanochtend was hij om iets over 8 wakker, dus best netjes.

pnir: komt goed joh! ff dr doorheen bijten

mir: knuf voor jou en anne!

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier meisje weer naar de PSZ gebracht. Net me moeder opgehaald, zometeen ff mijn slaapkamer en kasten onder handen nemen... word tijd!!
    Verder beetje leren en vanmiddag/vanavond ff wat verf enzo kopen.

Mirr dikke knuff voor jullie in deze moeilijke periode!!

Gup gelukkig viel het wel mee de nacht, devin werd ook helemaal overstuur wakker gisteravond. Na ff bij mama te hebben gelegen kon ik hem weer in zijn bedje leggen.

Deel Deze Pagina