Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ach, je kan het altijd proberen. Zwaartekracht heb je iig mee dan :D

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kga fietsen. Zusje vind het niet erg om alleen te blijven dus ga met wim en daniel mee:)

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede middag meiden,

Straks gezellig op kraamvisitte bij mijn vriendin.
    Hopelijk mag ik dan ook even baby knuffelen met de kleine Noa :)

En vanavond komt het nichtje van robbert een paar dagen logeren.
    Ze vraagt er al maanden op en vandaag dus maar gebeld dat ze mag komen. Ze is echt gek op Bram en het is een gezellige pubermeid Van 13 hihi.

Nelta jullie kleintje zal echt niet onder doen voor een baby die " gaaf is" het is uit liefde voorgekomen en je houdt hoe dan ook onvoorwaardelijk van hem of haar. Ik blijf hopen voor jullie dat de echo dinsdag duidelijkheid geeft en dat het mee mag vallen.
    Een hele dikke knuf.

Kom op kleine gup, we dansen ons hier helemaal in het zweet met de weeën dans. Het is tijd dat je mama,'s warme buikje gast verlaten.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, weer terug van fietsen, 7.5km in een halfuur:) alleen nu klapt mn buik bijna

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja zo kan die er ook uit :D,
    maar lijkt me toch niet de handigste manier ;)

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik bedoelde niet letterlijk klagen, maar er is altijd wel wat! Tuurlijk iedereen mag zijn ei kwijt! MAar ja jij hebt wel de hulp om je heen en ik niet! Doe t 24 uur per dag alleen en er is niemand die een arm om mij heen slaat of vraagt hoe het op me werk was bijv, en dat doet nog veel meer pijn!!

Ik hoop dat je de juiste keuze maakt, met of zonder die cursus!! Maar ook hier heb je meerdere keren gezegd dat t een goede vader is en je bent wel samen alleen woon je niet werkelijk samen!!

Sorry maar dat zijn dingen waar ik niet tegen kan! Ik werk me een slag in de ronte voor een schijtloontje, heb soc. dienst in me nek hijgen en zo nog een paar andere dingen... dus makkelijk heb ik t zeker niet! Tis dat ik kids heb anders weet ik niet wat ik gedaan zou hebben

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    He meiden, kop op en laten we het gezellig houden.

Dit was niet mijn bedoeling toen ik het lijstje postte:(

8. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    hoi meiden

SM: als je wilt praten of iets weet je mij te vinden hoop ik he! ik begrijp je echt helemaal meid! en hoe goed Pnirmal het ook bedoeld waarschijnlijk, het is niet et vergelijken inderdaad

Even update van hier en daarom houd ik het ook even kort: meisje is NIET met der vader op vakantie gegaan vrijdag. hij wilde niet zeggen waar hij heen ging dus ik heb der niet afgegeven.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Wat raar dat hij dat niet wilde zeggen, maar wel fijn dat ze nu nog bij jou is.

10. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    wat een leuek pam allemaal en een uitje in het vooruit zicht zie ik voor sommige meiden, leuk hoor.

Rammelende eierstokken: o ja hier zeer zeker ook maar om nog meer redenen even niet haalbaar :D

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    iki vind dat we moeten uitstippelen wat het meest in het midden gelegen is voor iedereen want ik deel je mening.

12. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    pnirmal: beetje jammer dat je je aangesproken voelt

Had trouwens de verkeerde conclusie getrokken met het teruglezen tussen SM en Pnirmal dus sorry

13. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    nelta: het is een rare verwaarwoording :S

Uitje: wij gaan ook graag mee maar ik moet even de datums nakijken 3 december in elk geval niet. Ik ga niet zeggen niet te ver, graag wel rekening houdend met niet te duur.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

We kunnen een indoorspeeltuin doen.
    Dat kost voor de kids een paar euro en voor ons meestal niks.
    Plus ik denk dat ze dat op die leeftijd wel erg leuk vinden.

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Nelta i know!! Maar het zit me nu even tot hier, en moest het even kwijt!!

@ Back thnx meissie!! Enn gelijk heb je!! Zou ik ook niet gedaan hebben

@ Hier wel redelijk lekker gewerkt. Is een turks gezinnetje erg lief. Kreeg meteen baklava en thee, later een tosti van turks brood en toen ook nog soort zoetig brood en turkse thee! Wel lekker!!
    Toen ik vanmiddag contoles mevr. deed bleek ze koorts te hebben... ben benieuwd hoe t afloopt... Ze was erg moe verder geen klachten, meneer moest ff urine naar hap brengen voor zekerheid. Hoop dat alles goed gaat...

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo, ik ga nog ff boekje lezen in mn bed en zo lekker slapen. (hopelijk wat beter dan de afgelopen nachten).
    Morgen weer aan het werk; lekker afleiding en hopelijk is het dan snel dinsdag half 9.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Leesze!! Hoop ook dat je wat beter slaapt!!
    Gelukkig mag je dinsdag al vroeg! Anders zit je ook hele dag te wachten. Sterkte iig!! Knuff

Ik ga me bed in! Heb koppijn, keelpijn denk dat er een verkoudheid aan zit te komen.. bahbahbah!! Morgen weer werken... 4 uurtjes, minimale zorg.

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Je denkt dat ik dat niet begrijpt hoe de situatie is voor jou. Nee eerlijk gezegt niet. Ik heb al die tijd gewoon respect. Hoe je de dingen aan pakt. Als je kinderen hebt word je gelukkig sterker en over win je de meeste problemen en ook ik vind het persoonlijk jammer dat het niet gelukt is met jou en je vriend. Ik ken je alleen van hier en had je ook die arm en schouder gegunt. Zo als elk mens.

Verder laat ik het rusten soms zijn er dingen waar je niet uit komt.

En laat ik nu voor de verandering maar niet gaan klagen over me zelf.
    Daar heb ik al genoeg me lasten mee. ;)

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Weetje na alles na gelezen te hebben he.

Ik zit eerlijk gezegt met tranen in me ogen. Ik wilde niemand aanvallen en of beledigen.

En wil al helemaal niet de situatie van de een of ander gaan vergelijken.

En ja meiden ik weet dat ik regelmatig klaag. En ze zeggen wel eens klagers hebben geen nood misschien is dat hier ook zo. Weet niet. Weet wel ik ben 37 jaar en heb te veel mee gemaakt om te kunnen zeggen ja meis je hebt wel eens reden tot klagen.

Denk dat de meeste hier gewoon door zetters zijn wat de een of ander ook ooit mee heeft gemaakt.

Hier laat ik het bij.

En mag voor iedereen het zonnetje blijven schijnen. ;)

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Weet je soms moet de bom even barsten en miss was dat nu wel zo! Ik heb t ook niet zo bedoeld, maar jij bent dan net degene die het even treft, had net zo goed een ander kunnen zijn!!

Het valt me gewoon even zwaar tegen dat ik er wederom alleen voor sta, dacht echt dat hij zou veranderen en ervoor zou gaan... Ik zie de toekomst ook niet meer zo zonnig in! Op een gegeven moment zoek je de fout bij jezelf en komt de vraag boven of er dan wel een vent is die me ziet staan en neemt zoals ik ben... maar zo voel ik me niet. Ik voel me klote, ben te dik en vast geen leuke vrouw... want mannen kijken toch niet naar me om!!w

Deel Deze Pagina