Ik ga douchen en me bed in, trek het allemaal even niet meer ! En sorry als ik de sfeer verpest heb... kan het allemaal gewoon even niet meer aan.
maar meis ik snap dat wel. Alleen ben ook ik weer in de zelfde fout terecht gekomen dit keer gaat het gelukkig wel iets anders en is hij er voor de kinderen maar toen arun net geboren was heb ik er ook echt werkelijk alleen voor gestaan. En nu vaak nog. Misschien dat het daarom iets botst en ik snap je pijn zeker. Al is elke situatie anders. Hij is tot nu vaak hier voor de kinderen maar die schouder die zoek ik bij hem na 12 jaar nog en weet ook wel die komt nooit. Daar is hij de man niet naar. En van fouten moet je leren. Ik snap dat je eenzaam bent van binnen echt.
Ach meis toch. Ik zou willen dat ik naar je toe kon gaan en je even een dikke knuffel te geven je hebt niks fout gedaan echt niet. Dikke dikke knuffel en jij red het wel je hebt twee lieve kinderen en je bent gewoon een moordvrouw. Knuffel.
Ik lees over dingen heen sorry maar je bent wel een leuke vrouw en nee je bent niet te dik. Heb je gezien. Heb jij mij gezien Maar zo denk ik vaak ook er is toch geen andere man die mij wil. zijn we nu helemaal gek geworden tuurlijk zijn er voor ons ook mannen die het waard zijn. En jij bent het zeker gewoon waard.
Navond! SM: Dikke knuff meid! Jij komt er wel, en ik weet zeker dat er hier ergens op deze aardkloot een vent voor jou rondloopt, of je die nu of over een tijdje tegenkomt dat maakt niet uit. Probeer eerst weer een beetje de rust te creeëren in je lijf en je leven! Je doet het hartstikke goed, en zoals ik al eerder heb gezegd, je bent een toppertje en heb echt respect voor je hoe je het allemaal alleen doet zo! We horen je echt nooit klagen, dus als je een keer wel klaagt, dan mag dat! Klagen doen we allemaal wel eens! Hier vanmiddag lekker bij vrienden geweest. Dinand heeft zich goed vermaakt. Moest in het begin een beetje loskomen, maar toen hij eenmaal los kwam, was de bom gebarsten hihi. Lekker ventje dat het is. Fabiënne was ook erg lief. Hebben heul slecht patat gegeten. Had voor Dinand een bakje eten bij me, en heeft achteraf ook nog wat patatjes op. Das trouwens net zo'n bodemloze put als ze vader, hij kan blijven eten hihi. Fabiënne trouwens ook, die heeft vanmiddag een fles van 200 op! hihi, vreetzakje.
Knuffel... en ik ken jouw ex natuurlijk niet, maar ik denk niet dat dit te maken heeft met 'zien staan'. Ik denk dat het met een leugenachtige man te maken heeft, die niet ziet wat voor een gouden vrouw hij in handen had. Hij heeft zijn laatste kans verspeeld, heel jammer voor hem en ontzettend verdrietig voor jou en je kindjes. Ik kan me voorstellen dat je ergens ook antwoorden zoekt, en de schuld op je wilt nemen omdat het misschien soms makkelijker is om jezelf de schuld te geven dan de ander van wie je de ware aard niet zou willen zien. Ik heb alleen maar een indruk van de situatie (via hier en via hyve berichtjes af en toe), maar die is vooral dat hij je vertrouwen en liefde echt niet waard is geweest en dat jij veel meer verdient dan dit. Je bent een erg leuke meid (ik herinner mij jou niet als dik, en het doet er trouwens ook niet toe), en je hebt onwijs veel op je bordje, en ondanks dat ben jij vastberaden om het meeste uit je leven te halen. Je gaat daar de vruchten van plukken, dat weet ik heel zeker meis!
Wat zie je erg goed uit Bellie Prachtig gezinnetje. Nu gaan mijn eierstokken nog harder rammelen, dank je wel he!