Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Lieve supermama! Ik wilde heel veel zeggen maar heb 't even op de sms gezet voor 't geval je niet online komt. X

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Mooie spam Bel! Hoe ist met sz?

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik vind het jammer pnirmal dat je jezelf zo aangevallen voelt dit was niet de bedoeling hoor. Maar ik vind dat je met iedereen rekening moet houden en niet steeds alleen met dezelfde. Mar ik houd er overop! Ik zie wel waar het uitje is en of ik mee kan...

SM dikke knuffel meid!!!

Bellie wat een mooie foto,s!!!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heb sz vandaag niet gesproken. Ga haar morgen eens bellen en vragen hoe het nu gaat nu dat ding eruit is!

Hoop voor haar dat het net zo is als hoe het bij jou gegaan is!

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Echt wel! Heb in ieder geval ook wat in anticonceptie forum geplaatst en daar zijn er meerdere ook met nare ervaringen.

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Lila thnx voor je sms!!

@ Evenstar en de rest bedankt... tis gewoon niet makkelijk om te zien hoe hij is en mij behandelt heeft...

@ Hier nog steeds hoofdpijn... :( ben ook weer lekker verkouden.. blehh! Hopelijk gaat t goed met de kr vrouw en kan ik straks werken, paar uurtjes maar, even afleiding!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @back: groot gelijk dat je dr dan niet meegeeft!

@SM: leuk he! een turks gezin! heb daar ook 1 week bij stage gelopen, maar voor mn gevoel weinig anders gedaan dan gegeten en gediscussieerd (positief).
    En knuff voor jou! je bent WEL een topvrouw, alleen heeft DE man dat nog niet ontdekt!

@bellie: mooie spam!

@hier: en we zijn weer een dagje verder....:( begin wel steeds meer last van mn litteken te krijgen. Heb er al die tijd geen last van gehad maar de laatste 2 dagen....:(
    Ow, timmermannen zijn er. Komen ff kijken voor een boekenkast. Kunnen in de winkel niks vinden wat we mooi vinden en past, dus willen er nu 1 op maat laten maken. Daarna gaan we waarschijnlijk even naar de markt in gorinchem (als het nog de moeite is)

8. Hey gup, jammer dat de nacht je nog geen beebje gebracht heeft. Probeer toch nog maar van die laatste dagen te genieten en wat extra aandacht aan Daniel te geven. Dat zal ie straks toch wat minder krijgen.

Hier gisteren een mindere dag. We zouden naar de dierentuin gaan maar het was slecht weer dus toch maar besloten bij mijn oma op visite te gaan. Slecht plan, mijn tante kwam ook langs met haar hond en greep de onze in zijn nek en slingerde hem in de lucht. (Wij hebben een mini hondje en zij een hele grote).
    Nog geen half uur later zaten we bij de dierenarts daar in de buurt en moest ons kleine vrouwtje onder narcose om gehecht te kunnen worden. Na een uur waren we daar eindelijk weg! Ben wel flink geschrokken, hij had haar wel dood kunnen bijten en dan waren we haar kwijt geweest! Die hond heeft al eerder schapen en kippen dood gebeten grr vals beest.

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bloem, hoe is het nu met je hondje?

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Bloem dat is schrikken zeg? En wat een gevaarlijke hond. Moet die geen muilkorf aan of iets lijkt me veiliger. STraks is het een kind brrr zou er niet aan moeten denken.

Super m meis hoop dat je vandaag wat beter in je vel zit en het spijt me als ik te ver bent gegaan.

gup sterkte ook jij meis het is wel heel erg lang wachten. Maar uit eindelijk word je beloond.

Lieve dames.

Na gisteren ben ik behoorlijk gaan twijvelen. Na wat er hier gebeurt is. Was het te recht was ik te ver gegaan.? Allemaal vragen.

Ik heb verder besloten jullie een maandje te verlaten. Gewoon even wat afstand nemen. Ik blijf wel kijken en kom zeker terug om mee te schrijven.

In elk geval tot de volgende maand en het gaat iedereen goed.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, timmermannen zijn weer weg. Straks even naar de loods voor verdere details enzo. Ze hebben nu alle maten opgenomen. Gaat dus niet lukken om naar de markt te gaan:(

pnir, van mij hoef je niet weg hoor!

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Pff wat schrikken!

Met alle respect, maar ik begrijp niet dat ze dat beest dan nog mee neemt (of dat hij er überhaupt nog is).
    Voor hetzelfde geld grijpt hij je kindje!

Sommige mensen..bleh..
    Wij hadden vroeger buren met een herdershond, die trok mensen van de fiets.
    Ik heb nog een mooi litteken op mijn arm als aandenken aan hem.
    Uiteindelijk heeft de politie bevolen de hond in te laten slapen.
    Ik begrijp niet dat mensen dat zelf niet inzien!?
    Oké, je houdt van je dier, maar hou hem dan binnen of in een hok zodat hij anderen niets aan kan doen..

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb sowiso nooit kunnen snappen dat mensen een hond willen en dan soms ook nog doen alsof het een kind is:) *denkt nu aan schoonmoeder*;) Ben niet echt bang van honden, maar kheb ze liever niet in mn buurt:D

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Bloempje jeetje wat een verhaal. Hoe is het nu met hem

Pnirmal je hoeft toch niet weg te gaan als er eens wat woorden vallen. Jammer wat je bent gewoon welkom

15. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen meiden,

Net van de lappendag terug (markt die eens in het jaar gehouden word) voor bram 2 leuke puzzels gekocht en verder was het veel te druk om ook in de uitverkoop winkels te kijken. En onze logee heeft nog een paar shirtjes gekocht.

Verder vandaag begonnen met de clomid :)

Pnir je hoeft toch het forum niet een maandje te verlaten.

Super m dikke knuf je ex weet gewoon idd niet wat hij nu kwijt is.

Bellie wat heerlijk zo te zien dat je weer goed in je vel zit. Je straalt erover en ook je 2 kids.

Evenstar dan zijn er al 2 met rammelende eierstokken hihi.
    Onder tussen al van je ongi af?

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Bloempje ik zou gewoon aangifte doen van die hond. Nu is het jullie hondje maar straks is het een kindje :eek:

Ik zie in je onderschrift staan dat je vandaag naar de vk moet voor een controle echo. Hopelijk is alles weer goed daar binnen en mag je snel weer zwanger zijn. Dikke knuf en veel sterkte

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gup ik hoef hier ook niks te doen, alleen sanitair schoonmaken en controles mevr en baby. Verder alleen maar kletsen en eten hihih

Vanochtend had meneer ontbijt gemaakt voor mij ook met tosti gekookt eitje tomaatjes/olijven en turkse thee ontzettend lief dus!!
    Zijn heel tevreden en elke weer blij dat ik er ben :)

Ontzettend bedankt allemaal. Soms heb je gewoon even een minder goed dagje. Heb er gister nog over nagdacht en tis idd hij die niet weet wat hij mist. Dat weet ik wel en tegelijker tijd weet ik ook wat ik heb en dat zijn 2 gezonde schatjes!! Daar ga ik van genieten want dat is 1 ding dat niemand van mij afpakt!!

Pnir je hoeft toch niet weg te gaan als er woorden zijn! Iedereen heeft weleens iets over een ander, no hard feelings hier iig. Jij moest jou ding kwijt en ik de mijne en weet maak van je hart geen moordkuil!!

Bel leuke spam!!

Evenstar rommelende eierstokken?? Hihihi straks een heuze babyboom hier

Gupje wanneer moet je weer naar gyn?? Hoop dat ze je gaan helpen en jeje beebje snel in je armen hebt. Krijg je er al beetje genoeg van??

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    SM: moet morgen weer. Ben er nu echt wel klaar mee hoor, tword dat voor knuffelen:D

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Sm maar ik dacht dat jullie ook weer voor een derde zouden gaan?
    Vind het echt rot voor je dat het zo gelopen is weer.

Ik weet zeker dat jij de perfecte man nog wel tegenkomt meis!!

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik kan wel blijven roepen maar de beebs heeft er duidelijk nog geen zin in!!!
    Maar heel lang kan het niet meer duren meis.

Heb je nog een buddy hier om het goede nieuws te vertellen

Deel Deze Pagina