Ojah, ik schreef toch over die kennis van mij waar ik weleens langs ga en die pas geleden een zelfmoord poging heeft gedaan? Het gaat nog steeds erg slecht met hem en hij smste me zondag dat hij maandag (gisteren dus) met de huisarts ging praten en dat hij het over euthanasie wilde hebben. Zo erg is het dus al Vreselijk voor zijn vrouw en kinderen en de rest van de familie. en ik vind het natuurlijk ook heftig! Ga morgen denk ik ff bij em langs... al weet ik niet goed wat te zeggen... zucht...
@ mammamia ja werk tot zaterdag bij dat lieve gezinnetje! Kreeg vandaag weer ontbijtje hihih en een paar dvdtjes... erg lief dus!! Mijn ouders zeggen dat het mijn keuze is en ze achter me staan wat ik ook beslis. Me pa heeft vorige week wel weer last van zijn hart gehad omdat hij het zich allemaal zo aantrekt wat er mij aangedaan word. Mijn moeder vind het wat moeilijker omdat er kinderen in het spel zijn. Wel zijn zei er ook achter dat hij niet altijd eerlijk is. Zo zou hij mijn ouders wat geld geven voor het oppassen wat ze doen, helaas heeft hij nog nooit iets gegeven terwijl hij dat wel afgesproken had en steeds zegt...
Ja maandag pas weer, maar de gyn denkt dat ik dat toch niet ga halen. Maar is voor het geval dat met 37weken de eerste afspraak gehad. En of het anders is... tja, wegen en bloeddruk doet de persoon die achter het loket zit waar je je meot melden, en de rest van de controle ligt het er erg aan welke gyn je heb. Die van vorige week was geen "mens" om het zo maar te zeggen, maar die ik nu had was echt super! zolang heb ik zelfs bij de vk nooit gezeten. Nadeel vind ik wel dat het altijd uitloop en daar had ik bij de vk geen last van
zo, net even heerlijk liggen slapen, was zo moe na vannacht! En de rest ging fietsen dus had het heerlijk rustig! Zo maar weer voor eten kijken. Heb totaal geen zin in koken, dus misschien gaan we wel weer aan de friet ofzo Voel me beetje lusteloos en het zit weer te rommelen in mn buik. Vanavond maar weer even stuk lopen met daniel, misschien dat de zwaartekracht nog wat gaat doen
Nelta wat een mooie echo foto van jullie kleintje. Ik ben blij voor jullie dat de schisis de minst erge vorm is Mammamia wat onzettend moeilijk moet het voor zijn vrouw en kinderen zijn dat hij zo bewust afscheid van het leven en zijn dierbare wil nemen. Is hij ernstig lichamelijk ziek dat hij euthanasie wil plegen ? Ik vind het knap en erg lief van je dat je hem toch steeds opzoekt om met hem te praten. Super m ik ben zo blij dat je van je gezinnen wel de waardering krijgt die je zo verdiend. Gup 1,5 cm gehad nog 8,5 te gaan. Je bent goed op weg. Ik denk of morgenavond of donderdag ochtend dat het gupje je buik gast verlaten. Mirr hoe gaar het met jouw??? Back jij bent dus ook al zo,n prikbord voor die pokke muggen. Heb je nog at van je ex gehoord nadat je meisje niet mee liet op zijn vakantie ( en terrecht niet mee mocht) Ninja hoe gaat het met jouw? Hopelijk geen bloedverlies meer gehad. En wat onzettend leuk dat Sem ook zijn zusjes haar hartje heeft gehoord.
Ik heb hem ontmoet tijdens mijn opname op de pscyh. afd. na mijn zwangerschap. Hij kwam wat later dan mij binnen en kwam toevallig ook uit Culemborg. Hij reed weleens met ons mee als we op weekend verlof mochten, zodoende ben ik altijd begaand met hem gebleven en hij woont hier maar 5 minuutjes vandaan, kleine moeite toch? Al vind ik het best heel moeilijk hoor, vaak als ik bij hem kom barst hij in tranen uit en weet hij het allemaal niet meer. Een enkele keer is hij weer redelijk bij zinnen en kan je ook over andere dingen praten. Wat hij precies heeft is niet helemaal duidelijk... Hij heeft 2 jaar geleden een brommer ongeluk gehad hier op de dijk en sindsdien is het berg afwaarts met hem gegaan. Hij kwam thuis te zitten van zijn werk en raakte in een depressie. Heeft ontzettend veel medicijnen geprobeerd, is meerdere keren opgenomen en heeft zelfs etc scans/schoks gehad om het allemaal maar weer beter proberen te maken in zijn hoofd/hersenen. Tot op heden heeft niks geholpen en therapie wil hij niet meer. Al met al komt het er op neer dat hij het leven niet meer ziet zitten. Als het zo door gaat pleegt hij hoe dan ook zelfmoord (klinkt heftig als ik het zo neer type, maar het is de waarheid) en daarom wil hij nu denk ik richting euthanasie. Doen hun het niet, dan doet hij het wel... Vreselijk!
@ladytijger: hoe voel jij je nu na je clomid kuur? Wanneer mag je gaan testen? Spannend hoor! Ik ga Etienne maar eens ophalen van het kdv, ik mis dat kereltje en heb toch niks meer te doen. Misschien nog ff met em naar et speeltuintje of ff rondje fietsen richting de stad (daar werkt manlief). Liefs!
pfff werd net weer gebeld door me werk. Heb er een 2de gezinnetje bij gekregen... Meneer wilde wel dat ik daar om 8 uur begon !! Hallo dat bepaal ik zelf!! Anyway moet toch eerst kids naar kdv brengen dus magdaar uiterlijk 8.30 beginnen, 4 uurtjes werken snel naar amsterdam (ong 30 min rijden) dan weer 4 uur werken en dan weer 30 min naar huis en kids ophalen... Pffff word al moe als ik er aan denk. En ook heeft ze maar even beloofd dat ze tot zaterdag halve dag kraamzorg hebben en dan zondag en maandag de hele dag kraamzorg van mij krijgen... Heb zelf niks meer te zeggen geloof ik.... grrrrrr!!
SM: is het niet een mogelijkheid om na de opleiding ergens anders te gaan werken? Je heb gewoon geen inspraak meer daar!
T probleem is dat ik na diplomering 3 jaar voor ze moet blijven werken, anders moet ik opleidingskosten terug betalen... en dat kan ik ook niet bepaald missen.... lastig dus!
Ik ben nu nog met de kuur bezig nog 3 dagen te gaan. Ik hoop dat ik dan tussen de 12 de en 18de dag van mij cyclus een eisprong krijg. Uitgaand van een cyclus van 32 dagen zou ik de 12de september mogen testen. Maar dan zit ik nog in kusadasi dus ik test als ik niet ongesteld ben op mijn verjaardag 14 september want dan zijn we net terug van vakantie. Ik vind het zo spannend nou hopen dat de clomid zijn werk gaat doen.
Mamamia ik vind het niet gek dat je het ook wel moeilijk vind dat het slecht gaat met die kennis. Hopelijk heeft hij een goed gesprek gehad met zijn huisarts.
Even heel snel, druk hier, hele dag weg geweest.. Heel fijn Nelta dat het een milde vorm is; gefeliciteerd!
nelta: goed nieuws zeg en prachtige foto! Mamamia: ik begrijp je Sterkte! SM: met de kraamvrouw nu wel alles goed? en met jouw?
mamamia: sterkte met die kennis. verhaal komt me bekend voor... Ladytigger: nee niets meer vernomen en inderdaad een prikbord grappig gezegd SM: mag dat zo maar zonder jouw kennis?
SM: dat is nog geen excuus van hun kant maar jouw te gebruiken hoor ik ga sporten, spreek jullie morgen weer!
@ Back tja heb ook geen idee meer. De extra dagen moeten in overleg met de vk... En zonder mijn kennis... geen idee!! Ze belde dat ze had moeten beloven dat ze zondag en maandag 2 lange dagen van mij kregen, omdat ze nu maar 4 uur per dag hebben omdat ik nog een gezin heb. Met de kraamvrouw gaat t goed, heeft een blaasontsteking. Met mij... tja wisselend! Zit er aardig door heen even, maar moet het even tijd geven!! @ Lila ff spieken hihih!! Zin in volgende week? Ik wel!! @ Net even kaartje opgehaald en net de kids in bed gelegd. Jaylinn zag lineaushof! Zegt oww mama gaan we daar glijen en spelen? Hihih Dus als iemand van hier zin heeft om keertje naar toe te gaan? Alleen met 2 kids word beetje lastig... hihihi Nu ff opruimen, wasje aanzetten, wasje ophangen en stofzuigen. Morgenochtend kids naar kdv en dan naar nieuwe gezinnetje en vervolgens naar mijn turkse gezinnetje... dan kids ophalen en eten bij opa en oma... pffff word al moe als ik eraan denk!!