Net mijn begeleider gesproken en als mensen dusen niet aan het aantal uren komt waar ze recht op hebben, dan geeft het bedrijf zelf een 9de en eventueel 10de dag om ervoor te zorgen dat ze dan de uren hebben waar ze recht op hebben...
@ nelta wat fijn dat het een milde vorm is. Het komt allemaal wel goed met jullie kleintje!!! Denk trouwens dat jullie weer een kereltje krijgen!!! @ mammamia heftig zeg.... @ Sm lastig dat je nu zo moet haasten. @Ladytijger ik duim zo voor je dat jullie deze maand al in verwachting raken. @ hier vandaag naar een oude schoolvriendin geweest van 11 jaar gelden. Het klikte weer erg goed en het was super gezellig. We hebben effe gewinkeld bij de prenatal.
@ Nelta, gelukkig dat het een milde vorm is. Erg mooie foto zeg!! @ Ninja, leuke kleertjes!!! Prenatal is zo'n "gevaarlijke" winkel. Hier rustig aan. Zit nu op de wachtbank. Was al vergeten hoe ellendig dat wachten is.....zucht....Maar ja zal neit anders kunnen hè?? We wachten nog maar even.
Ninja leuke jas, en onwijs lief setje voor je kleine meisje!! Tja is idd balen dat ik me zo moet haasten... Kan de kids al vanaf 7.30 brengen, maar ja wil ook niet meteen weg... tis de eerste dag dat ze er de hele dag zijn... Hier net ff opgeruimd, gezogen en gedweild en wasje opgehangen. Ruikt weer heerlijk fris hier!! Altijd zo lekker als je de was ophangt... hihih ruikt me hele huis ernaar!! Zo maar ff wat drinken en nog iets eten en dan lekker me bed in! Ben best kapot na zo'n dag, kun je nagaan hoe moe ik morgen ben! Gelukkig is mijn turkse gezin heel lief en hoef ik daar weinig te doen... t andere gezin zal ik meer te doen hebben, denk ik zo! Slaap lekker allemaal alvast. Xxx
Mammamia, ben je net weer wat meer medicijnen gaan slikken dan, dat je nu wat minder happy bent? Maar je was toch ook ziek? Dan zit je ook niet lekker in je vel. Wat heftig van die kennis van je? Maar is hij ook ziek verder, anders doen ze toch niet zomaar euthanasie lijkt me. En ook voor zn vrouw en kinderen Supermummy, leuk Dolfinarium. Ik vond dat als kind echt helemaal super. Mooi dat je nog ff bij dat leuk gezinnetje zin. Normaal krijgen ze ontbijt van jou, maar hier is het gewoon andersom. Luxe hoor. Doet die man dat allemaal of is dat de fam? Vervelend trouwens dat ze vanuit je werk van alles maar voor beslissen. Misschien kan je wel ergens anders solliciteren en dat zij dan jou opleidingskosten overnemen. Dat gebeurt wel vaker. Linneushof is trouwens ook erg leuk. Kunnen we ook heen met het uitje (maar is vooral buiten toch; vroeger wel iig) Ik ben er nog eens een stukje van mn voortand kwijtgeraakt in het spookhuis. Ninja, leuke kleertjes. Hier van het weekend ook ff shoppen. @controles gyn, wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen? Zelfde dingen als bij de vk of nog extra dingen? Krijgen we dan ook nog meer echos? (iemand anders die weegt en bloeddruk meet, is nu bij de vk ook vaak zo en die van ons loopt ook wel eens uit) Morgen iig nog een keer (denk ik dan) naar de vk
Ik liep ook bij de gyn op het einde maar bij mij was het eigenlijk hezelfde als bij de vk(maar heb ook nooit geen gyn gezien in het zh alleen maar de vk) Maar in jouw situatie denk ik wel dat je vaker een echo krijgt enz. En in het zh loopt het altijd uit whaaa of je moet om 9.00 komen
@ Nelta, mooie echo en wat fijn dat t mee blijkt te vallen! @ Bel, mooie foto's @ mammamia, beterschap @ leuke kleertjes gezien hier. @ Ego meisje is een papegaai. Niet normaal meer. En ik hebgrappige stoere gimpjes gekochtvoor onze kleine schat. Zwart wit geblokt van vans.
Ha donder, Vrijdag moeten we om 10 uur in het Sophia zijn. Dus Blijdorp kan wel, maar dan s middags; uurtje of 1 of zo. (als manlief de auto niet nodig heeft nu)
Nelta, wat een mooi kindje. Fijn dat het de minst erge vorm is. Het lijkt me voor het gevoel ook juist heel fijn om de 3D echo gehad te hebben.
Hier ook een klein papagaaitje. Zowel met praten, maar ook met dingen na doen en zo. Echt heel leuk om te zien.
JA!!!!!!!! Ik ben zo blij voor je!!!! wat een super nieuws meid. gefeliciteerd hoever ben je nu? Blijf je met ons meekletsen? leuk om op de hoogte te blijven