Nee hoor, ik heb op een gegeven moment mijn arts gebeld dat ik me lekker voelde en van 10 mg naar 5 mg wilde gaan en dat gaat eigelijk hartstikke goed, maar toch heb ik het idee dat ik minder lekker in men velletje zit en dingen iets minder snel aan kan dan met meer medicijnen, weet niet wat het is... zal wel met niet lekker zijn en drukte op mijn werk te maken hebben, hou het in de gaten! Komt goed! Die kennis is zwaar depressief, maar is verder niet ernstig ziek. Maar als iemand aangeeft niet meer verder te willen leven en er anders waarschijnlijk zelf wel een einde aan maakt, zullen ze toch wel hoe erg het ook klinkt een soort van akkoord gaan met zijn vraag naar euthanasie. Weet het ook niet precies
Ninja, leuke kleertjes! lijkt me idd wennen om nu meisjes kleren te kopen ipv jongenskleren hihi... Laura: van harte gefeliciteerd en hopelijk nu een mooie plakbeeb voor jullie! Donder: bedankt!
dat klopt helemaal maar dat was bij mijn ex partner...nu nieuwe liefde en een nieuwe start! deze keer de derde maand al raak!
ja ik wist dat jij en je ex uit elkaar waren. Wat een wonder. hopelijk gaat nu alles gewoon goed. Ik gun het je zo een gezond kindje te krijgen
Goedemorgen @ Laura vind het echt super leuk voor je!! @ Hier vroeg op, net al gedoucht... dus zo de kindjes wakker maken, aankleden en naar kdv brengen. Daarna zelf snel naar het gezinnetje die ik er bij gehad heb, dan naar amsterdam, terug naar haarlem om kids op te halen en eten bij opa en oma... Druk druk druk dus! Eerlijk gezegd niet zo heel veel zin... hoop zo dat het gezinnetje meevalt en leuk is... ipv het beeld dat ik nu heb! Devin is vandaag pces 1,5 jaar!! Woehoeeee wat is t eigenlijk snel gegaan zeg!! Sem is ook 1,5 jaar!! Nou tot vanavond ergens... of tussendoor ff spieken via mobiel al ik niks te doen heb!
Goedemorgen, Supermummy, werkse vandaag. Komt vast goed. Ik moet zo (voor het laatst denk ik) naar de vk. Raar hoor. Breng stijn ff bij mn schoonmoeder; heb toch wat meer te bespreken als normaal en dat werkt niet zo heel handig als stijn de hele spreekkamer verbouwt We zijn echt enorm opgelucht na gisteren. Ik ben wel heel benieuwd hoe het er straks in het echt uit ziet, maar wat we nu zagen was echt een heel lief schattig kindje en dat spleetje zit er idd, maar op de foto's vind ik het er niet heel storend uit zien.
Nelta, het is nu al een pracht van een kindje, en wat je zelf zegt, het ziet er idd niet storend uit op de foto! Heel veel succes bij de VK! Gup, ben je al aan het bevallen? @ hier: LEkekr nachtje gehad. Paul had gisteravond per ongeluk de kat opgesloten op dinand zijn kamer, dus die begon hartverscheurend te mauwen dat ze eruit wilde. Ja Dinand wakker! Naja, hij is uiteindelijk lekker gaan slapen. Fabiënne heeft van 23.00 tot 6.00 uur geslapen. Ik stootte gisteravond nog keihard me kleine teen. Als die niet gebroken is, weet ik het ook niet meer! Hij is dik, beetje blauwig en doet vreselijk veel pijn! Mja, aan een gebroken teen kunnen ze niets aan doen, dus we hobbelen lekker verder hihi.
Oh en Laura: Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je over 8 maanden een heel gezond beebje in je armen mag houden.
Ohja, en moet straks naar rotterdam voor me pols. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen, want die rotspalken ben ik allang zat. Is ook niet echt een goede combi met 2 kleine kids! Het is dus of een spuit, of een operatie, maar dan het liefst wel zo snel mogelijk! Loop er al veel te lang mee, maar door mijn zwangerschap konden ze niets doen! We zullen het zien!
goedemorgen allen! SM: knuf en geef het de tijd he Mamamia: het verhaal komt me bekent voor maar ik kan er even geen naam bij plaatsen. Ik ken het verhaal via via namelijk. Ninja: wat een leuke kleertjes en inderdaad wat loontje zegt, prenatal is een gevaarlijke winkel SM: werk ze vandaag! Dondersteen: hier de vans in roze wit Laura: van harte gefeliciteerd! dat je maar lekker mag genieten van een goede zwangerschap! allen 1,5 jarige gefeliciteerd! Nelta: veel succes/plezier!
belliebel: succes vandaag! Hier: ik heb zin om me gillen, iemand in elkaar te slaan en dan in de armen van me vriend te kruipen! Wat heb ik toch een Kl**tz*k van een ex zeg! met andere woorden: ik ben wel weer even bezig vandaag. en ik had nog niets te doen!
@lineaushof: willen wij binnenkort ook heen met daniel. Maar eerst maar even afwachten hoe het straks allemaal gaat @nelta: ik vind de controles bij de gyn niet veel anders dan bij de vk. Althans, als je de goeie treft @laura: gefeliciteerd! wanneer ben je uitgerekend? ow je ben 4weken nu zie ik @bel, suc6 in het ziekenhuis! @hier: nee bellie, nog niet aan het bevallen maar was aan het slapen! Bijna de klok rond wel 1x eruit geweest om te plassen maar was daarna weer heel snel in slaap. Weet nog niet wat ik vandaag ga doen, rustig aan denk want had voor ik uit bed was al een pijnlijke harde buik. Zusje en Daniel liggen nog op bed, hoorde daniel net wel wakker worden dus ze zullen er zo wel uit komen. Denk dat daniel last heeft van onze stress/spanning want hij is al weer paar avonden/nachten wakker geworden. En zodra hij me voelt is hij stil, dus gisteravond maar even mee op de bank genomen en na halfuur, toen de film klaar was weer op bed gelegt. Naast zn bedje zitten is ook niet erg comfortabel nu, dus dan maar even zo En overdag luistert hij heel slecht
1,5 jaar wave voor Devin en Sem!!! Mammamia, komt vast goed. Tuurlijk is het ff wennen aan je nieuwe dosering, maar dat is logisch toch. Bellie, hmm das idd niet zo handig, de poes bij Dinand op de kamer. En je teentje stoten kan idd behoorlijk pijn doen. Succes in Rotterdam zo. Back, vervelend al dat gedoe met je ex. Gup, wow das lekker klokje rond slapen. Laat de die kleine gup nu maar komen zou ik zeggen. Hier weer terug van de vk. Alles was goed, bloeddruk 110/55, 8kg erbij nu , alleen hb zit net op de grens; 6,6 en mag 6,5 zijn. Dus floradix meegekregen, straks maar eens proberen. Ik ga nu idd over naar de gyn en er was vanmiddag al plek voor een intake. Dus maar weer naar het ziekenhuis dan en dan vrijdag nog een keer en dan stop ik er voorlopig mee hoor .
ja nu moet ik toch wel energie genoeg hebben he om het een paar uur vol te houden lekker dat er vanmiddag al plek is! wel raar he, om al afscheid te nemen van je vk voor je bevallen bent