Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    nelta: ja veel gezeik maar goed. heb al weer het een en ander kunnen regelen dus ;)

Succes bij de gyn vanmiddag!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja dat is natuurlijk wel zo ja bij jullie. Ik krijg andere vk omdat ze anders 2u kwijt zijn en dat is beetje te gek he

3. Goedemorgen, hier hebben we vanmorgen lekker uitgeslapen tot 9 uur. Heerlijk! Dat is hier echt een uitzondering!

Manneke was alleen nu alweer moe dus die ligt alweer op bed. Nu even mama tijd, kopje koffie met zp en dan straks eens flink poetsen hier. Vanmiddag wil ik met m'n manneke naar de stad wandelen, heb een leuke jas gezien bij de Zara.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben net denk ik de slijmprop verloren:) zal jullie de details besparen maar heb even gekeken op google en ben er vrijwel zeker van dat het de slijmprop was:)

5. YEAH!!!!! Baby op komst!!!!

6. Dan is je ontsluiting denk ik inmiddels meer dan 1,5 cm Gup.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Das mooi :D.
    Heb je nog steeds last van harde buiken?

(moet je trouwens het ziekenhuis bellen als je denkt dat het begonnen is of gewoon er heen gaan?)

8. Volgens mij moest ik de vk bellen en die belde het zkh dat we er aan zouden komen. Alleen wilde deze muts op het laatste moment thuis blijven hihihi

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    niet meer echt harde buiken. Wel een soort spierpijn-gevoel downunder.

bellen bij weeën (1ste kindje uur lang om de 3/4 minuten, 2de kindje uur lang om de 5min); als vliezen breken; bij bloedt of bloederig slijm. Dus we wachten de weeën of de vloedgolf maar af voor we bellen. Verlies slijmprop wil nog niet zeggen dat het snel gaat beginnen, al kan het bij mij nooit lang meer duren:D

bloem, ik hoop het dat de ontsluiting inmiddels ook meer is! dat scheelt weer pijn lijden voor straks:D alles wat enigzins pijnloos van te voren gebeurd is mooi meegenomen!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik wil zo lang mogelijk thuis blijven en het liefst thuis bevallen, maar dat laatste is sowiso geen optie. Hoop dus dat de weeën gewoon beginnen want als vliezen breken zal ik veel eerder naar het ziekenhuis moeten komen!

11. Ja idd gup, ze zeggen 1cm per uur toch?

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vind het echt zo raar! gister zei de gyn na inwendig onderzoek dat hij dacht dat het niet lang meer zou duren voordat het spontaan zou beginnen en had ik nog zoiets van: je zegt maar wat om mij moed in te spreken en nog geen 24u later ben ik mn slijmprop kwijt wat betekend dat er dus echt wel wat gaande is!

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zeggen ze wel ja, dat dat beetje gemiddeld is. Veel langer mag het ook niet duren bij mij. Er moet vooruitgang in blijven zitten anders gaan ze eerder over op ks.

14. Ik heb echt gewoon geen zin om overeind te komen. Ben lui hahah

Moet nog stofzuigen en dweilen bleh

15. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    bloempje: shop ze!

Guppekop: joepie!

16. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ik ga eindelijk stoffen en stofzuigen want ben eindelijk klaar met alles regelen. wordt gek van die drukte.

Guppekop: ik houd je in de gaten hoor!

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    stofzuigen heb ik net maar gedaan:D zo nog even was in het wasmachien gooien, wim heeft liggen bloeden vannacht dus bed is weer vies:( en dan de badkamer nog maar even doen denk. En als ik me zo blijf voelen gaan we denk vanmiddag even naar de kinderboerderij met daniel. Van al dat binnenzitten word ik ook wel erg gaar

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja, ik heb dus geen vk meer. Dus volgens mij bel je dan met de kraamafdeling.

19. Back geef mij ook eens een schop onder m'n kont hahaha

20. Oke ga nu echt wat doen. Gup ik kom straks nog ff kijken hoe het met je gaat. Dag meiden!

Deel Deze Pagina