Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zit te bedenken wat ik nog meer gedaan wil hebben in huis maar kan niks verzinnen en daar word ik kriebelig van. Hormonen ofzo:D
    begin wel lichte kramp te krijgen nu!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    laat ik ook maar even aan de gang gaan! Daniel loopt ook nog steeds in pyama rond:D

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ook! :D:D

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Supercute!

De winterjas van Sem is ook heel mooi!
    Ik wil Lila's winterjas zelf maken, ze zal die van vorig jaar wel niet meer passen.. :)

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Gefeliciteerd!!!

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ben even aan het twijfelen, Laura van op mijn hyves toch??!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, badkamer is weer schoon, wasmachien draait. Nu maar even was opvouwen. Als wim klaar is met verven gaan we even naar de kinderboerderij.

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Yeahhhh, Gup gaat bevallen, Gup gaat bevallen!!

Toch niet voor niets gedanst zo lang.

Weet je het zeker dat je naar de kiderboerderij gaat nu??

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zoals het er nu voorstaat wel ja:D is maar 5 minuten met de auto dus zijn zo weer terug als het niet gaat. En heb ook geen zin om binnen te blijven zolang er voor de rest nog weinig aan de hand is want het kan nog wel even duren;) En misschien dat het bewegen ook nog handje gaat meehelpen...
    Of is het niet verstandig om te gaan ivm bacterien enzo?:)

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gup word nu wel tijd hihihi!!

Lila :D :D

Back thnx jij ook wijffie!!

Nelta succes bij gyn!!

Hier nu in amsterdam aan t werk. Vanochtend me eigen vk nog gezien. Vond t super leuk dat ik de opleiding ben gaan doen enzo, kreeg zelfs compliment dat ik t zo goed doe :D kids doen t super op kdv, jaylinn gaat steeds op t potje! Super trots ben k dus!!

11. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ja hoor helemaal!

12. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Nelta: gewoon de afdeling bellen inderdaad maar dat telefoonnummer krijg je van de gyn.

Bloempje: *schop* :D

Guppie gaat bevallen, guppie gaat bevallen (niet inde kinderboederij bevallen he!) :D

13. Ben een uur lang aan het stofzuigen geweest! Toch maar kleiner gaan wonen straks! Net de boterhammetjes weer op dus we kunnen naar de stad. Kom vanavond mijn aankopen wel showen!

Guppie veel plezier bij de kinderboerderij en ik hoop dat het doorzet!

Supermummy, leuk die complimentjes.

Back, bedankt voor de schop ik ben alweer weg :D

Lilalief, zelf een jas maken? Super knap zeg dat je dat kunt!!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gezellig tussen de schaapjes en de geitjes:D

bloem: een UUR stofzuigen!:$ dan kan ik alles 3x doen:D

15. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Gup: :D zie het helemaal voor me hahaha

Bloempje: nu heb ik die schop nodig hoor! moet sollicitaties schrijven amar eens een keer geen zin in :S

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo weer terug van de gyn; was niet echt een succes met Stijn. Hij was echt vervelend en kon amper een normaal gesprek voeren daar. Ik heb hem nog maar ff op bed gelegd nu. Vanmorgen ook te vroeg er weer uitgehaald. Geen idee of hij gaat slapen, maar hij zit nu relax in zn bedje te spelen en ik vind het wel ff prima zo.
    Ze heeft nog ff snel met de echo gekeken en dat was allemaal goed. Kleintje lag nu weer dwars ipv met koppie naar beneden zoals gisteren en vrijdag. Over 4 weken weer terug en met 30 weken krijg ik nog een groeiecho en mogelijk nog meer echo's om te kijken hoe de schisis ontwikkelt, maar dat gaan ze nog overleggen.
    Nu vrijdag nog naar de verpleegkundige van het schisisteam en dan stop ik ff met al die ziekenhuisafspraken ;).

Gup, klinkt hoopgevend allemaal. Ik hoop dat je de kleine snel in je handen hebt.

Bloem, een uur stofzuigen wow. Dan kan ik bijna mn hele huishouden doen :D.

Lila, gaaf zelf een jas maken. Ik wil denk nog het een en ander voor de beeb gaan maken.

17. mammamia

mammamia Niet meer actief

Gup: vanavond of morgen gaat het gebeuren, ik voel het!:D

back: sterkte met alles, vervelend zeg dat je ex moeilijk blijft doen. Weet er verder niet het hele fijne van, maar kan me voorstellen dat het enorm lastig is allemaal... Woont hij trouwens nog in Culemborg?

Ik zal je zo wel ff een pbtje sturen met de naam van die kennis, misschien herken je het dan weer?

Nelta: vervelend dat het lastig was bij de gyn met een vervelende Stijn. Je krijgt nu wel veel echo's he, vind je zeker vast niet erg?:p Nou, hopelijk na vrijdag ff klaar met de ziekenhuis bezoeken.

@lilalief: leuk een jasje zelf maken, wat een creatievelingen toch hier op het forum hihi...

@sm: fijn dat alles goed gaat met je kindjes op het kdv. en tuurlijk ben je super trots op ze en wees het ook op jezelf, je doet het allemaal maar!

Ik heb vanmiddag een tijdje fijn met manlief aan de telefoon gekletst, ik had het hem nog niet echt gezegt dat ik niet zo lekker in men velletje zat en hij had het wel door en zei dat hij me zou steunen, zoals hij altijd al doet. Ook wil ik nu ECHT niet meer aankomen en drastisch stoppen met snacks eten. Ik wil het nu echt vol gaan houden, kosten wat kost! Vanochtend al uur gewandeld met vriendin en Etienne in de wagen. Zometeen komt er nog een andere vriendin een kop thee drinken, gezellige dag dus. Mannetje ligt ook alweer 2 uurtjes op bed! Heeft alweer 2 nachten doorgeslapen, was wel doorgelekt vannacht maar heb em niet gehoord... heerlijk! Al gok ik dat het vannacht weer zover is, weet niet... is een gevoel haah... we shall see!

Fijne dag allemaal!

XxX

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja idd, heb nu al 3 keer zoveel echo's gehad dan bij Stijn totaal. :D
    En het gaat vast allemaal goed komen. (lastig he dat stoppen met snoepen. ik probeer zo weinig mogelijk in huis te halen, dan kan ik ook niet in de verleiding komen en anders heeft manlief het meestal al op ;))

19. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    mamamia: hij woont nog in Culemborg ja ;) en heb je pb beantwoord.

Hoeveel wil je nog afvallen als ik vragen mag? ik wil ook gaan lijnen namelijk.

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, terug van de kinderboerderij. Niet veel dieren gezien want daniel wilde liever spelen met al het speelgoed wat er lag, driewielers en loopauto's en van de glijbaan. Dus hebben hem heerlijk uurtje laten spelen terwijl we zelf op een bankje zaten:D
    Ga straks pannekoeken bakken denk ik, heb ik zin in.

@mamamia: komt helemaal goed met jou!

Deel Deze Pagina