Op terras in de stad. Ik was met een vriendin wat gaan drinken en hij was er met een vriend... Voelde al dat er iemand bleef kijken, dus keek terug. Vervolgens bleven we kijken. Toen kwamen ze bij ons zitten, hebben gezellig zitten kletsen en klikte zo erg... was bijna eng! Dus toen hebben we een afspraak gemaakt om met zijn tweetje te gaan lunchen woensdag vind wel spannend hoor! Had dit totaal niet verwacht...
@ ik wil iedereen trouwens bedanken voor de lieve reacties ivm de allergische reactie. Ikvind het ook suler lief dat er ook gevraagd wordt hoe het nu met haar gaat. Het antw is gelukkig goed. Ze heeft vandaag de stukken er weer vanaf gespeelt. Gister was ze nog niet lekker en ze heeft de afgelopen nachten behoorlijk gespookt. Maar... het gaat nu weer goed.
Donder, wat fijn dat het weer beter gaat met ylva. Houden zo! Hier alles prima hoor, men dipje is weer over en ik kan er weer tegen aan Etienne blijft een nachtje bij opa en oma slapen, wel ff lekker
Is het raar dat ik het eng vind om mijn spiraaltje er morgen uit te laten halen? Ik heb zulke rare gedachte gangen zo nu en dan, althans dat denk ik...
Ik vond t ook heel raar om hem eruit te laten halen... En bij mij zat ie te laag, dus nog in baarmoederhals... Me baarmoeder lag ook naar achter dus was in de eerste instantie al lastig om baarmoedermond goed te krijgen...
Tuurlijk is dat niet raar, maar komt goed toch. Ik hoop dat het ook voor jou gaat helpen! En gelukkig is Ylva weer opgeknapt na de all. reactie, wat irritant van het kdv. Dat zou toch echt niet mogen.
super mummy, wat gaaf zeg! Het is je zo gegund.. Dat geeft je sowieso een boost toch, dat je nog steeds goed in de markt ligt hihihi
Nou het zit zo.... Wat als.... stel dat er iets mis gaat met het vrijen.... dan zou ik zwanger kunnen raken en eh..... aan de ene kant denk ik. Oh.... cool! En aande andere kant denk ik... wil ik dat wel? Wat als het eruit halen toch niet blijkt te helpen om mij van die pijn af te laten komen? Kan ik 2 kids dan we aan? En oh jee enzow.... Suf he? Dat ik mij daar nu druk om maak. Er is nog niet eens iets gebeurt
Donder, ik hou ook niet van dat gefriemel daar beneden brrrr Vorige weer met die inwendige echo ook weer. Zo raar.
Dat ding er letterlijk uit laten vissen vind ik nog te doen. Alleen mijn hoofd is een beetje gek aan t doen.