Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

2. mammamia

@pnir: sterkte voor morgen met K. en hopelijk gaat het daarna stukken beter met haar!

Hoe is het verder met jouw?

3. mammamia

Jah, ik ga ook mijn bedje maar eens opzoeken!

Tot morgen?

Liefs, mammamia

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hey Pnir, sterkte met karishma vandaag.

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Mogguh allemaal. Renske was al om halfzes van de partij *gaap* (maar had wel aan 1 stuk geslapen verder; doorslapen = vroeg op meestal).

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

pnir succes en sterkte vandaag!! Is niet niks om je meisje in operatie kamer achter te laten...

Evenstar lekker op tijd dus! Hihihi doorslapen is hier vanaf 18.30/19.00 - 7.30/8.00 (soms 8.30) hihihi

Hier wel redelijk geslapen, alleen nu wel koppijn... miss toch iets te vast geslapen. Kids liggen nog in bed, heb ze ook nog niet gehoord, verwacht je overigens wel zo. Verder uhhh tja beschikbaar laatste dagje... Heb er dan 9 opzitten ipv 8... omdat ik dagje eerder begonnen ben! Geen spijt van gehad erg leuk en lief gezin, maar ja wel een stuk vermoeiender, zeker toen ik dubbel gezin had en reizen enzo....

Morgen komt me begeleidster thuis voor een maandgesprek, maar alles gaat goed dus verwacht geen gekke dingen ofzo.
    daarna komt klasgenootje erbij want we moeten 2de proeven maken.... moet 19 sept. ingeleverd worden, denk niet dat t gaat lukken. Gaat over zorg in specifieke situaties, dus sectio ontstoken, ontstoken knip dat soort dingen... maar ja dat voorkom je altijd dus kom je zeer weinig tegen.

Nou ik hoop op een lekker zonnetje... tis nu pot dicht van de mist hier.

Mammamia leuk filmpje!! Hij wou de grote ook wel ff doen hihih ;)

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Goedemorgen!!

Ik ga gauw aan het werk..

8. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen

super m wat onzettend leuk dat je leuke man ben tegen gekomen. En het is je ook zeker gegund.

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    even heel snel teruggelezen. Vannacht is het goed gegaan, daniel viel wel pas heel laat in slaap en pas nadat ik naast zn bedje zat. Blijkbaar toch beetje bang dat we weg zouden gaan. Lydia kwam netjes om de 3/3,5u maar had vanaf uur of 4 wel last van buikje. Heb al 4 poepbroeken gehad;) en spugen doet ze ook goed, waarschijnlijk nog door vruchtwater. Oh, en ze heb een scheve neus, zo maf:D waarschijnlijk heeft ze heel lang met dr neus tegen mn bekken aangelegen:D

@bevalling: ja toen het eenmaal echt begon ging het razendsnel! Vooral het laatste uur (na breken vliezen) is me iets te snel gegaan, kan het nog nauwelijks bevatten! Spuit tegen de pijn was ook niet meer nodig geweest:D

@thanks allemaal voor de felicitaties!

lydia gaat in bad dus ben er vandoor. Straks komt fotografe foto's maken voor geboortekaartje!

10. Oh leuk, foto's op je kaartje!! Mogen wij ze ook snel zien?

Fijn dat alles goed gaat met Lydia en Daniel. Geniet er maar lekker van gup.

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #3131 nelta, 22 aug 2011
    Laatst bewerkt: 22 aug 2011
    Goedemorgen,

Pnir, succes vandaag met de operatie. Lijkt me niks om zo’n kleintje achter te laten daar. Mag ze trouwens vanmiddag weer mee of moet ze een nachtje blijven?

Gup, mooi dat de eerste nacht aardig is verlopen. Succes met badderen zo ;). Leuk een foto op je kaartje. Ben benieuw naar het resultaat en meer babyspam :D

Bloempje, succes bij het cb vanmiddag. En leuk een kippenhok; lekker verse eitjes ;)

Donder, al bij de dokter geweest?

@namen, wij zijn er waarschijnlijk uit. Naam past super goed bij Stijn en onze namen, ik twijfel alleen of hij goed bij onze achternaam past.
    Hebben jullie trouwens als je wist wat het werd ook een naam voor het andere geslacht bedacht?

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @goede morgen. Ben net terug. Ding is er uit. Nauwelijks gevoeld. Nu wachten of ik er net zoveel baad bij heb als Lilalief. Hope do.

@ Pnirmal succes

@ Nelta wij hadden geen jongens naam bedacht.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Nelta ik wist van beide het geslacht en had maar alleen de naam voor het geslacht...

@ Donder afwachten maar dan ;)!

@ Hier kids zijn lekker rommel aan t maken... grrrr!! Net ff afgewassen, zo ff wasje in de machine doen en beetje opruimen. Zometeen kids ff naar bed en dan vanmiddag ff boodschapjes doen... en maar bedenken wat we vanavond gaan eten...

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ moet hier ook gaanbedenken wat ik allemaal moet gaan doen.dus dames geniet van jullie dag!
    Doeg doeg!

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mooi dat tie er uit is.

Maar jij wist het ook wel echt 100 procent zeker.
    Hier was het wel duidelijk te zien hoor, maar echt 100% zekerheid heb je natuurlijk op basis van een echo niet.

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Die 2 van mij zitten elkaar kusjes te geven, zo lief!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mijn kleine mannetje, gek op zijn auto ;)

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Schattig,
    Stijn is op maandag altijd bij mn schoonmoeder en toen ging me zwager werken en hij mocht niet weg voordat hij Stijn een zoen had gegeven (maar mn zwager van een jaar of 20 vond dat maar niks :D)

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    wat worden ze al groot he.
    echt jongetjes zijn het nu al.

zaterdag was ik kraamvisite, ventje was een week oud, maar ik kon me gewoon niet meer voorstellen dat Stijn ook zo klein is geweest.

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja erg he?! Hij heeft ook een fisher price garage, elke keer speelt hij er zo leuk mee en echt met auto'tjes...
    Maar natuurlijk zijn de poppen van zijn zus ook erg interessant... eten geven, kusjes geven hihih!

Klein dan he?! Kan t ook nauwelijks geloven dat ze zo klein geweest zijn als ik die pasgeborene in handen heb...

Deel Deze Pagina