Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja, hij denkt vast dat is een rare pop met geluid!

Heeft hij zijn beer al bij haar in de wieg gelegd? Het was volgens daniel toch de wieg van beer?

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    poepen daarentegen als een volwassen vent:D blijf aan het verschonen;)

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Poepen is ook belangrijk... hihih!!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat niet maar hij wou wel zelf in de wagenbak erbij kruipen:D (heeft ze vannacht in geslapen)

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Die Daniel. :D

Ik ben ook zo benieuwd hoe Stijn straks gaat reageren. Zaterdag vond hij de baby maar eng (op kraamvisite), terwijl de baby super lief lag te slapen en helemaal niet heeft gehuild.

Ik vroeg trouwens net aan hem 'waar is de baby?' Doet hij zn eigen shirt omhoog en gaat naar zn buik zitten kijken :D

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Komt ook vocht mee toch ;)

7. mammamia

mammamia Niet meer actief

Leuke spam van tschip gup en dan idd nog vragen of het een jongen is hahaha. en die opmerking van Wim, hilarisch!!!:D

@sm:wat fijn dat we hier een kraamVERZORGENDE:p online hebben, altijd handig die tips en adviezen.

en al zenuwachtig voor woensdag?

@nelta: lieve foto van Stijn. en leuk dat jullie zo goed als uit de naam voor jullie kindje zijn. Jammer dat we het niet mogen weten hihihi...

@hier: heb gisteren een bbq gehad en weer iets meer dan normaal gegeten, mag ook wel na een hele week niets gesnoept te hebben. Vandaag een balansdag gaat goed op af en toe een hongergevoel na, maar hou het wel vol tot nu toe. Kga woensdag maar eens op de weegschaal staan, ik begon vorige week met 69.5...

Zo, meneertje ligt op bed, roept nog wel af en toe papa mama, maar hopelijk gaat ie zo lief slapen. Hij is de laatste tijd druk bezig met tellen. Na negen zegt hij elke keer tien, maar vandaag kwamen ook al 5,6,7 en negen voorbij. Echt grappig!

Fijne avond allemaal!

X

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    over die versiering buiten: wim vond het eerst onzin, maar ik had toch de 2 vlaggen gekocht want vind dat hartstikke leuk! Maar was onzin enzo. Gaat meneer vanochtend naar de winkel om die slingers nog te halen! Hoezo trotse papa:D

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hihihi leuk toch!!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nelta, boekje met plaatjes ofbv van nijntje met nieuwe baby in de fam. Maakt t uitleggen een stuk makkelijker.:)

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja die heb ik ook.
    Binnenkort krijg ik van iemand wat boekjes over schisis te leen en daarvan wil ook wt plaatjes laten zien

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nou ja, in de vloeibare bv poep zit dan ook het meeste vocht... en in een poepluier zie je de plasjes ook niet altijd meer. Ik zou me er niet zo druk om maken hoor, gewoon lekker voeden op verzoek, zolang ze goed groeit en geen tekenen van uitdroging toont...

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Even Karishma spam van het ziekenhuis van morgen.

Wel bij gelezen!

Super m wat leuk idd het leven kan idd een leuke wending maken en wie weet wat de toekomst nog meer brengt.

Tijger lady meis wat rot dat jeje zo voelt. zo te lezen heb je een heftige periode gehad tijdens die miskramen. Dat met je man. Dikke knuffel.

Gup wat een mooi meisje heb je en wat is de boot mooi versiert.

Nelta Ook een mooi buikje al. en die stijn met zijn dubbele spenen hihih.

Nou hier even dus spammen en voor de rest gaat het goed Karishma ligt net op bed en was op wat dreinen na haar oude zelf weer en at en dronk weer goed. Maar we zijn blij dat het weer achter de rug is het is toch niet niks. brrrr.

Hier ligt ze na de operatie te slapen na eerst 45 min te hebben gehuild en kwaad dat ze was. Uit eindelijk wilde ze een ijsje wel hebben gelukkig.

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Deze foto ook Karishma heeft intressen in het naar de wc gaan en gaat regelmatig zitten. En de wc door trekken soms loopt ze even lekker blood(vlak voor dat ze in bad gaat even zonder luier) en als ze dan plast zegt ze bah en als ze poept in haar luier komt ze naar ons toe bah ik wil een nieuwe luier. Zo grappig.

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Met de telefoon spelen is favo. Lekker kletsen met wie er ook aan de andere kant van de lijn zit dan zit ze dag en doei en hoiii.
    :D

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Vond het ook heel onwerkelijk dat het zo snel ging. Maar je kijkt er neem ik aan wel goed op terug:D?

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jaaaaa babybuik:D:D!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha geweldig!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha *grinnek* humor!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ahh die karishma. Gelukkig dat ze er verder weinig last van heeft! Vind het altijd zo zielig voor die kleintjes!

Deel Deze Pagina