Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    good morning!

wat een leuke foto's heb ik voorbij zien komen allemaal zeg!

Uitje: heeft iemand het lijstje nog dan zal ik invullen wanneer ik (wij) kunnen.

Zo even dingen regelen en opruimen en zo naar Den Haag voor het HR Reintergratie. Ik had zo in me hoofd 1 sdeptember eindelijk te kunnen gaan werken maar ja...kan nog maar krijg er een hard hoofd in. Net als dat ik het zat wordt thuis te zitten zonder normaal inkomen!

2. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen meiden,

Ik was me gister avond kapot geschrokken.
    Mijn man het het traphekje niet dicht gegaan. Op een gegeven moment dacht ik wat hoor ik nou en liep gelijk naar de trap en toen zag ik Bram naar beneden rollen :( . Volgens mijn man stond hij halverwege de trap. Natuurlijk heel hard huilen arm kind en ik ben best wel aardig uitgevallen naar mijn man. Gelukkig heeft Bram er niks aan over gehouden en heb ik hem een paar keer wakker gemaakt om te kijken hoe hij reageerde. Gelukkig deed hij dat goed.
    Gister was echt een dag om snel te proberen te vergeten.

Super m je hebt groot gelijk dat je het aanbod van de kast heb geweigerd. Lekker hoor als je een prijs afspreekt en het dan gewoon tegen een ander bot wil verkopen.

Bellie, is je verleidings techniek nog gelukt hihi.
    Leuk filmpje van dinand echt al een grote broer:D

Bloempje hoe gaat het met jouw?

Gup gaaf hoor die mooie vlaggen aan jullie schip

Pnir leuke foto's van karishma. Vooral die met de telefoon is erg herkenbaar hihi.

3. Kijk eerst even in de koopjeshoek! ;)

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zal ik doen, thnx voor de tip!!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jeetje meis zul jij geschrokken zijn!! Gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden... en tja op dat moment val je uit tegen je man... hij is op dat moment de verkeerde die voor je staat en dan gebeurt het! Hij begrijpt ook wel dat het je schrikreactie was! Alweer uitgesproken :)?

Ja k ga echt geen 55 euro betalen als ik voor 60 euro zelfde kast nieuw heb. Zoekt ze t maar lekker uit!!

6. Ik kreeg vanmorgen een mailtje dat ik de stoelen in het vliegtuig kon reserveren. Kost een stoel met extra beenruimte gewoon 40 a 50 euro extra! Wat een afzetters zeg. Heb het wel gedaan, een beetje extra ruimte lijkt me wel fijn met die kleine man op schoot voor 10 UUR lang!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Waar gaan jullie naar toe?!
    Jaa is echt duur he?! Belachelijk eigenlijk...

8. Curacao 1 week

9. Hoi Laura, zie dat jij er ook bent. Hoe voel je je?

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Owww lekker zeg!! Heerlijk! Wanneer gaan jullie?
    Is wel lang he? 10 uur vliegen heb je rechtstreekse vlucht?

11. ja dat wel, maar het is wel lang vliegen ja. Maar zeker goed weer! We gaan over niet al te lange tijd. Wil online niet aangeven wanneer we op vakantie gaan ivm inbraak ed.

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Dat zeker!! Volgens mij best mooi land ook! Staat ook op t verlanglijstje!
    Oww logisch, niet eens aangedacht :cool:!

Wel lekker vooruitzicht iig!

Hmmm me begeleider zou komen om 11 uur... is telaat! GRrrrrrr kids liggen in bed, waren al moe. Devin is nog steeds behoorlijk verkouden, arm ventje! Morgen gaan ze weer naar kdv, lekker spelen.

13. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Super mummy het is wel uit gepraat hoor. Mijn man is er ook erg van verschoten. Ik denk dat hij de volgende keer het traphekje niet zal vergeten dicht te doen.

En is je begeleidster er ondertussen al??

Bloempje lekker hoor een week weg.

Wij gaan ook binnenkort naar kusadasi in Turkije.
    Is 3 en een half uur vliegen. Dat lijkt dan wel een peulenschil vergeleken met 10 uur in het vliegtuig.
    Ben erg benieuwd hoe dat met Bram zal gaan want stil zitten is niet zijn hobby.;)

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    om 10u een plasluier gehad:) Voel me wel heel moe, veel met voeden bezig geweest vannacht dus ga lekker mn bed weer in

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag!

Is het bij jullie ook zulk pokkeweer geweest? Hier begint net de zon te schijnen. Zal wel lekker broeierig worden nu!

Tjee ladytijger, jij zult je wel kapot zijn geschrokken! Ik had denk ik ook wel uitgevallen tegen mijn man hoor als dat hier zou gebeuren hihi:p. Gelukkig lijkt hem verder niets te mankeren. Ennuh, verleidingstechniek is gelukt hoor whaha:p.

Oeh bloem, lekker een weekje naar curaçao! Geniet ervan!

Hier liggen beide kids lekker te slapen! Heb vanmorgen Dinand zijn fotoboek van zijn eerste jaar binnen gekregen. Hij is echt super geworden zeg! Manlief gaf me een schouderklopje dat ik dat heel goed gedaan had:D. Ga hem nog maar eens bekijken hihi:p.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier al een tijdje zon:)

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gup, rust maar lekker uit hoor! En wat goed dat Lydia een plasluier gehad heeft:D. Super!

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gup goed dat Lydia geplast heeft, nu lekker genieten uitrusten!! Want ook al voel je je nu goed, kan volgende week ineens anders zijn!

Bel leuk fotoboek!! Waar heb je hem besteld/laten maken? Ik moet ook nog doen voor de kids... hoewel de foto's al wel grotendeels gesorteerd zijn...

Hier vanmiddag gesprek gehad, ging goed. Ze was tevreden, dat is het belangrijkste! Verder nog ff nieuwe opdracht doorgenomen en is wel duidelijk nu... Binnenkort ff aan beginnen.

Met Devin gaat t al een stuk beter, had geen koorts meer wel nog wat hangerig. Jaylinn zit ff tv kijken nu. Straks lekker de kids op tijd naar bed en morgen gaan ze weer lekker naar kdv.

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Heeft één van jullie wel eens een test gedaan van de DA??

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee sorry

Deel Deze Pagina