Jammie!! Oh ik heb net iets lachwekkends meegemaakt.. Lila slaapt donderdags altijd bij mijn ouders en die laten zo nu en dan eten bezorgen door de pizza-shoarmazaak. Ik had geen zin om te koken net, Frank is voor de derde achtereenvolgende dag/avond/nacht weg en ik heb een kipschotel besteld. De bel gaat, ik doe de deur open, Lila kijkt naar de man met het plastic zakje en zegt: HMMMMM!! ... TATJE!! Ik was totally flabbergasted.. toen we in de woonkamer kwamen wees ze naar de zak en zei weer tatje, tatje.. Ik geloof dat ik mijn ouders maar even vermanend toe moet spreken, haha!
ah schattig lila! hier ook net tatjes op. Had er zin in. Vanmiddag wel warm op maar had nu geen zin in brood
Kan me hier nog echt niet voorstellen hoe dat straks gaat met nog een kleintje erbij. Heb er wel echt veel zin in.
Lila hahaha wat een wijs meisje!! En ja kids zijn goudeerlijk ! Leuke spam gup op hyves ook. Super lief!! Nelta t gaat al snel genoeg... nog even en jij spamt ook lieve baby's!
pfff meisje wil alleen maar op mn borst slapen en daniel vind dat niet leuk Voor de rest wil ze giga veel drinken, maar dat is wel fijn met die stuwing! Ik klap bijna...
Hmm, hoor net dat het dochtertje van net 2 van kennissen van ons een tumor heeft bij het maagje. Ze weten verder nog niet veel, omdat het pas vorige week is ontdekt. Dan stelt een schisis ineens niks meer voor.
Ohhh das schrikken zeg!! Hopelijk zijn ze er optijd bij!! Wat kan het in de wereld toch ineens anders lopen dan je in eerste instantie denkt he?!