Zo klaar met spammen Het is niet groot maar beter dan wat ik had. Super m lekker zien die cupcake.s er uit. mmmm.
Hallo, hallo, hier weer terug van vakantie. Het was lekker om 2 weken weg te zijn met de caravan. Het is wel even wennen zo'n kleintje mee op vakantie. Het ritme van thuis gaat meer door als dat je met z'n 2en bent natuurlijk. Maar ja het was wel lekker. Nu weer op de wachtbank......en wat duurt het weer. We hebben wel veel kunnen klussen dus dat is mooi. Vanmiddag naar mijn ouders BBQ-en. Er is er een wakker. Ben er weer weg van.
hebben jullie kindjes ook dat als ze wakker worden heel erg kunnen gaan huilen zonder dat er een duidelijke reden is? vanmiddag was daniel ff naar bed geweest en daarna weer heel tijd lopen huilen en niks willen, niet op schoot, niet drinken, niks eten, niet op de grond, gewoon echt helemaal niks is het soms "sprongentijd"?
Pnir, wat een lekker huis heb je nu!! van harte, zal wel lekker zijn al die extra ruimte en K. die rustig kan wennen, eerst nog bij mama. Lekker hoor!! Heb je je poezen wel goed mee kunnen krijgen, die waren geloof ik toch meer in de tuin?
Die blijven in hun vertrouwde omgeving bij de buurvrouw. Ik draag finacieel bij als er iets met de katten is.
Goedemorgen Hier weer vroeg dag. Net even de wraps gemaakt, en alles in de auto gezet. Zo de kindjes even wakker maken en naar opa en oma brengen. Dan zelf naar school. Ben benieuwd wat ze van me cc's vinden!! @ Pnir fijn voor de poes dat ie daar kan blijven. @ Gup hier ook huilen zonder reden en ook niks willen... geen idee waar t van komt. Probeer dan van alles maar hij wil dan niks... lastig!!
Goede morgen meiden, Pnirmal je huisje ziet er goed uit. Fijn dat je nu dan ook over bent. Dat scheelt weer een hoop stres hè Hoe vinden de kids het? Tonka ik zie dat je alweer over de helft ben. Hoe gaat het verder met je. Begin je al weer een leuk buikje te krijgen. En hoe reageert de kleine meid op je zwangerschap. Supermummy succes op school een je cc zien er super uit hoor Mirr hoe gaat het bij jouw en met Anne? Gup nog een beetje geslapen vannacht. Vervelend die bi Hier gaat alles wel goed. We hebben gister een stacaravan gekocht op recreatiepark het blauwe meer in Lommel ( België ) we waren daar kort geleden geweest voor een weekendje en dat was zo goed bevallen dat mijn man met het idee kwam om een stacaravan daar te kopen en gister was de overdracht Verder vandaag op dag 31 Van mijn cyclus. Nog geen ongie te bekennen Ondanks ik wel al dagen af en toe echt het zeurende ongi gevoel heb in mijn onderbuik.