Gup leuke spam van de kinderen. Samen in bad hihih erg leuk hoe is het met jou? Kraamverzorgende al weg? Super m jij succes met je drukke peuter van drie Lady lekker dat je lekker hebt bij kunnen slapen. En toffe buren dat ze je even helpen met opvangen. Lilalief mooi duidelijk streepje Hier bij ha geweest word door gestuurd naar de gyn. En toch sorry moet even klagen.( we zijn van mij natuurlijk niks anders gewent) kreeg bonje met haar. Ze bleef maar door gaan van als de gyn niks kan vinden en je houd deze ongie.s dan moet je aan het koperspiraal ik zeg tot drie keer toe ik wil geen spiraal in MIJN lijf. Als ik weet wat er is kan ik me er op toe leggen. Niets meer niks minder. Ze zegt je moet normaal praten. na mijn weten praten ik normaal??( kan zijn van niet kan) ben nog al nerveus bij de ha Ze zegt ik ben er niet van gedient dat je zo met me praat. De tranen sprongen in me ogen en ik ben weg gegaan ik zeg ik zoek wel een andere ha. Maar ben na 10 min toch terug gegaan en we hebben het uit gepraat. Ik geef het nog een kans. Zit al meer dan 30 jaar bij die praktijk en nog niet eerder problemen gehad met een ha niet een. Dus ?????? de waarheid zal wel in het midden liggen als ik ooit nog eens moet gaan dan als het weer gebeurt dan kies ik voor een andere ha. maar voor nu de voordeel van de twijvel. ( ze dacht trouwens dat ik nog niet in de overgang ben) nou dat zoekt de gyn dan maar mooi uit. En ze vond het normaal dat mijn ongie weg blijft? Oke ik zeg van af me 11 altijd regelmatig ongie en heb nog never nooit een maand over geslagen. Ja tijdens de zwangerschappen. Moet morgen toch voor me suikerbloed laten prikken en heb op het forum zelf even bloedtest zwangerschap aangekruist Ja toch) Ja ook ik kan wel eens stout zijn Einde ego.
Whaha Pnirmal toch! FOEI hihi. Maar denk dat je er best vanuit kan gaan dat je niet zwanger bent hoor! Als de test negatief zegt, dan zal dat ook wel zo zijn! Guppie: Aaah wat lief hoe Daniel met zijn zusje lig te kroelen! Een ehcte grote broer! Lila: is het al een beetje bezonken dat je echt echt ECHT zwanger bent? Vind het zo cool voor jullie. Eeeehm, verder is er niet blijven hangen... Oh jawel... SM: tjee, irritant zo'n jochie die je achter je kont aanloopt! En als je hem nou aan tafel zet met kleurpotloden en papier? Misschien issie dan wel ff zoet en kan jij gewoon even je werk doen!
Hier hebben we echt heerlijke dagen. Bij Fabiënne begint er echt ritme en regelmaat te komen. Heerlijk! 's nachts slaapt ze prima. Komt ergens tussen half 6 en half 7 voor haar eerste flesje. De rest van de dag slaapt ze ook heerlijk. Na haar fles gaat ze voor een half uurtje de box in. Als ze eerder begint te gapen/weg te kijken of vermoeid te raken, gaat ze eerder naar bed. Is ze niet moe ligt ze dus gewoon lekker in de box te spelen en gaat ze na een half uur naar bed. (ik klop het even af) maar ze gaat gewoon slapen zonder te mopperen. Wat een wereldkindjes heb ik toch hihi. Ze zal zo wel wakker worden voor de fles, laatste was om 9.15 uur, dus zit nu eigenlijk te wachten tot ze komt!
Nou moet ik trouwens wel zeggen dat ik heul erg blij ben met de woombie (inbakerzak). Dinand hebben we altijd ingebakerd met hydrofiel doek, maar Fabiënne wurmde zich daarzelf uit. Dus heb maar een woombie gekocht. Dus guppie, misschien is het ook wel wat voor lydia! Het geeft ze gewoon een vertrouwd gevoel omdat ze er gewoon in kunnen bewegen en de armen vrij zijn en niet strak bij elkaar worden gebonden. Het heeft een beetje het effect van de baarmoeder!
Goedemiddag, @sm: succes met de aandacht vragende peuter. @gup: prachtige spam. Je mag trots zijn op je kindjes. Ik vroeg laatst nog hoe dat nou gegaan is met je gevoel van houden van je 2e kindje. Dat is vast helemaal goed gekomen? @pnir: tjonge, nou succes bij de gyn en hopelijk heeft zij een duidelijk antwoord en goed advies. @bellie: die meid van jouw gaat ook hard las ik op hyves, 2,5 maand alweer, waar blijft de tijd... @lady: lekker ff uitslapen. Succes met je nachtdienst. @donder: hoe gaat het nu met jouw nu je mirena er een week uit is? @lila: besef je het al een btje dat je echt zwanger bent? @hier: vanochtend werd Etienne pas rond half 9 wakker, gisteren lag hij er ook rond die tijd in. Heerlijk doorgeslapen dus... was ook wel ff lekker. Nog naar een verjaardag geweest en nu ligt meneertje lekker op bed en heeft mama ff me-time. Ga zo ff tosti maken met ham en kaas mmm Fijne dag allemaal! XxX
Zo kan ik er ook wel 2 hebben Geniet er maar van, van die lieve kindertjes van je Hoe is het trouwens met je nieuwe baan? Je was aangenomen toch? Wat houdt de functie precies in?
@SM: vervelend om zo je werk te moeten doen! hopelijk is dat maar 1 dag door alle veranderingen! @pnir: met mij gaat het goed hoor! Gister lekker ff rondje gelopen buiten. Alleen dag/nachtritme zit er nog niet in! Morgen komt kraamverzorgster voor laatste x. Krijg 10dagen omdat ik 12u extra van verzekering krijg Verwacht niet dat je zwanger bent hoor, anders had je denk al wel eeb positest! @bellie: die 2 knuffelen al heel wat af eerste werk sochtends.
mamamia: ja dat zit nu helemaal goed hoor! bellie: twas vannacht echt dat ze honger had. Lag eerst te smekken en ging daarna pas huilen en dan heel lang drinken
Neee ben nog niet aangenomen, mag voor een 2e gesprek komen. Maaar....ik twijfel echt heel erg. Denk dat het voor nu gewoon te zwaar gaat worden om en in opleiding te gaan en onregelmatige diensten te draaien. Het zou natuurlijk fantastisch zijn dat ik bij de eerste de beste sollicitatie aangenomen wordt, scheelt een hoop onzekerheid m.b.t. de toekomst, maar het is nu ook weer niet zo dat ik per direct weer werk moet hebben. Ga me hoe dan ook vandaag even aanmelden bij het UWV. Kan nooit kwaad denk ik. Ach, heb nog wat sollicitaties lopen en hou alles nauwlettend in de gaten. Meer dan dat kan ik eigenlijk niet doen. Van de week ook maar even bij het uitzendbureau langs!
Thans meiden. Weet ook wel dat ik niet zwanger ben. Maar van wegen die tabletten die ik slik voor me suiker wil ik het gewoon heel zeker weten. Die tabeletten gaan naamlijk niet samen met een zwangerschap. Een maand geleden ben ik gestopt met me tabeletten omdat ik er erge bijwerkingen van heb.Nooit last van medicijnen gehad behalven dan nu met deze als ik deze slik kan ik vijf zes keer per dag naar de wc rennen buikloop En dat is een aantal keer al mis gegaan dan weet je niet waar je het zoeken moet van schaamte. Nu dus ook naar het diabetischplein. Misschien terug aan de insuline en tot de bloedtest slik ik even geen medicijnen voor ik het honderdprocent zeker weet. Je weet het maar nooit natuurlijk. Je hoort van die verhalen testen negatief en toch zwanger blijken te zijn( niet dat ik het verwacht) denk zelf dat mijn hormonen totaal de weg kwijt zijn. Maar dat mag de gyn weer uit zoeken. O ja stel dat ik toch zwanger ben he( Wat niet zo is). Het is niet iets waar ik echt blij mee zal zijn en in mijn situatie ook niet de verstandigste oplossing maar ik laat het dan wel komen. Er is altijd plek in mijn hard voor nog een kindje hoe wel ik het liever niet meer hebt. Gelijk antwoord voor als het zo mocht zijn Vriend is het hier totaal niet mee eens hij zegt ik reimigreer naar Surinamen ach ja.
Pnir: de mogelijkheid is er dus dat je zwanger bent en dat heb je zelf in de hand gehad toch? Of ben je aan de pil/gebruik je condooms? Dan moet je vriend ook deze consequentie op zich nemen, want hij was er ook bij.
Na mijn weten hebben we het zo veilig mogelijk gedaan. Maar er kan er altijd een verdwalen wat dat betreft steek ik niet me kop in het zand. Voor het zingen uit de kerk uit is geen garantie en dat was ik me wel bewust al is het maar twee keer gebeurt
Nou, hier Etienne ook maar eens op de wc gezet. Was er totaal nog niet mee bezig en ook van plan om zo rond zijn 2e ermee te gaan beginnen. Maar hij zegt vaak bah bah en dan heeft hij windjes zitten laten, maar komt er meestal wel wat aan. Dus ik vroeg: wil je op de wc zitten? jah, dat wilde hij wel Zat ie van die pers geluiden te maken, er kwam nog niks. Maar tis een begin hihihi... Zo, wilde ik ff met jullie delen
Leuk he. Hihih. Karishma zit ook vaak bah bah en gaat regelmatig even op de wc zitten. Ga binnenkort toch maar een potje voor haar kopen. Ze heeft er erg veel intressen in. Wilden net als jij pas beginnen rond twee. In elk geval na de winter. Maar als het lukt tja waarom niet Maar het is mijn moeder haar schult haha. Die zetten Karishma een paar keer op de wc en laat haar zonder luier lopen en dan plast ze en zegt ze bah haha. Dat gevoel herkt ze al denken wij. Om het uur of zo zegt ze bah dan denken we die heeft geplast. Maar ik was er eigenlijk ook nog niet aan toe. Nog veel te lui ben ik haha. Ze zijn nog zo klein je moet ze overal nog mee helpen. en ik geef het graag toe ik heb geen zin om 20 keer per dag de wc te bezoeken haha. Erg ben ik he.
Ik ga trouwens sluiten. Hoor Karishma kwebbelen in haar bedje. Fijne dag vandaag en misschien tot vanaaf.
zo, net ff lekker geslapen, was wel nodig! @pnir: ALS het al zou is zou ik het wel laf vnden van vriend als hij er dan vandoor gaat!