Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evenstar, jij ook super veel succes met bezwangerd worden!! hihi

Hier vanmorgen een mega tempdip :( Waarschijnlijk dus toch ongi die er aan komt.

Allemaal een hele fijne dag!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Aaaa bloempje hopelijk hebben jullie ook snel een positest

3. Hey noinja, hoe is het met jou? Zie je ook niet zo veel meer hier, druk?

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    had net wel bijgelezen maar wat er nu geschreven was...

jaylinn op de wc geplast! jeuh! ga zo door!

@hier: vannacht deed lydia het weer hardstikke netjes! half 10 dr wiegje in, kwart over 2 gedronken en toen om half 8 weer:) dat mag vaker zulke nachten!

5. fijn dat het allemaal zo goed gaat gup! Lijkt me echt heerlijk zo'n makkelijk meisje.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    is het ook! weer lekker babytutten en straks staartjes enzo! heerlijk! al is wim meer van het stoere wat kleertjes betreft, maar het moet wel een jurkje of rokje zijn want het is toch een meisje:D

7. Ja, hij heeft wel een goede kledingsmaak voor een man! Die kleertjes waren echt heel leuk.

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Vanochtend toen ik de kids naar me ouders gebracht had, zei jaylinn meteen al: oma ik moet plassen. Dus oma mee naar de wc en ja hoor weer een grote plas!! Ben super trots op haar. Zo maar ff klein cadeautje voor haar kopen die verdient ze wel!!

Nu net thuis, kids zijn nog bij opa en oma. Bij de kraamvrouw is suikerfeest en niks meer te doen dus mocht ik gaan. Bel ik kantoor op om te melden en tevens dat ze gestopt is met bv... zegt ze ja maar je moet gewoon 8 uur per dag werken... Met andere woorden ga je maar extra wassen of schoonmaken... Hallo... ben kraamverzorgster geen schoonmaker!! Bovendien had ik alles al gedaan wat ik kon doen... echt af en toe krijg ik er een punthoofd van. Nu heeft ze me tot vrijdag 8 uur per dag gezet... terwijl t gezin daar niet op zit te wachten en zelfs aangegeven heeft dat als er minder uren nodig zijn dat aangepast word...

Nu dag 2 van de dieet... gaat eigenlijk best goed. Nog geen behoefte gehad aan andere dingen... Wel aankomende ongi beetje balen dus!! Morgen ff een crosstrainer ophalen en dan kan ik ook wat extra bewegen :)

@ Evenstar veel succes met bezwangerd worden... hihih!!

@ Bloempje ahhh balen meis!! hoop dat je snel een posi test hebt.

@ Gup lekker tutten he?! Vond t ook heerlijk!! Enn leuke kleertjes heeft wim gekocht!!

@ Uhhh vergeten, kom later terug!!

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ze heeft ze nu aan, zal zo nog wel spammen

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    SM: lijkt wel of ze het doet om jou te pesten!

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    hello meiden!

Sorry even geen zin om bij te lezen maar ik geef gewoon iedereen een dikke knuffel :D

Ben even ego vandaag hoor. ga het alleen maar over mezelf hebben. ben net terug van het maken van een echografie van me borst. ik ben vrijdag dus naar de ha geweest en die vertrouwde het echt niet. er was niets anders dan klierweefsel te zien maar ik ben nog steeds echt niet gerust gesteld en ik heb er nog altijd gewoon last van. ik wacht het even af en ga anders gewoon weer naar de ha. ik heb gelukkig wel een goede ha, een hele aardige vent die echt wel weet dat als ik kom, er echt iets is zeg maar.

<Meisje heeft in het weekend ook op de wc geplast een paar keer! ben super trots. wel lachen toen het wel fout ging, echt zo oeps hahaha.

lekker weekend gehad bij me mannetje met alle kids. het is zo super altijd met zijn allen.G Grappig, we hadden zaterdag een babyshower, kijken de kids in de kinderwagen en roepen naar me vriend en mij waar iedereen bij was: ja pap en C, wanneer krijgen wij nu een broertje of zusje?! ik moest lachen!

maar zie pendels, het gaat nu toch wel gek worden hoor hahaha

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Back, in ieder geval fijn dat echo goed was. Ik hoop voor je dat je snel van je klachten af bent en er idd niet aan de hand blijkt te zijn.

Evenstar, idd succes met bezwangerd worden :D.

Gup, mooi dat Lydia lekker heeft geslapen vannacht. Wordt Daniel eigenlijk nog wakker van Lydia ’s nachts?
    Ik zou denk ook meer van de stoere meisjes kleren zijn en sowieso weinig roze. ;).

Supermummy, wat een onflexibele mensen op je werk zeg. Kan goed begrijpen dat je elke keer dat gedoe spuugzat wordt.

@alle meiden die zwanger proberen te worden, ik hoop en duim voor jullie dat het bij jullie ook snel raak is.

Hier vandaag weer gewerkt. Weet niet wat ik had, maar was niet vooruit te branden. Gelukkig morgen weer een dagje vrij. Vanaaf nog wel notuleren.
    Vandaag nog ff urine ingeleverd om te checken op blaasontsteking. Heb sinds het weekend regelmatig soort van pijn, trekkerig gevoel thv mn blaas en moet super vaak naar de wc; minimaal 1 keer per uur. Donderdag ff kijken of er wat uit gekomen is en anders hoort het er gewoon bij. Had het bij Stijn ook wel, maar pas vanaf een week of 30 en deze is ongeveer net zo groot als Stijn.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @back: toch fijn dat echo niks ernstigs aan gaf!'
    @nelta: nee daniel slaapt gelukkig gewoon door! Stoere kleertjes zijn wel leuk maar tmoet wel meisjesachtig blijven vind ik!

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nee bij Lila niet, bij de MA daarvoor wel heel erg..

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb geen tijd voor uitgebreide reactie nu maar alvast veel sterkte!!

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Nelta ja word er gek van!! Kan me moeilijk gaan opdringen bij die mensen... hun denken maar dat iedereen alle uren willen... nou dat is niet zo. Mevr. had bij intake al aangegeven dat ze minder uren wil als ze zich goed voelt enzo... vaag dus!!

@ Hier lekker thuis. De kids lekker in bed en ik lekker relaxed op de bank... ben kapot!!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Owjaa... mijn meisje heeft vandaag 8x geplast op de wc, elke keer netjes op tijd. Lekker in dr onderbroekje gelopen.
    Super trots dus!! Ze heeft dan ook een klein cadeautje van mama gekregen ;)!!

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben zo moe en futloos haha en me vriend zit dagen in de week in een hotel voor het werk dus komt veel op mij neer en dan gewoon nog werken wat me ook opbreekt. Vandaar dat ik wat minder puf heb om mee te kletsen. lees ook vaak effe op me mobiel en dan is typen niet zo fijn haha. Want met sem achter de pc is geen pretje hoor.

EN HIJ LOOPTTTTTT!!!!!!!!!!!!! eindelijk haha nu loopt ie ook vanzelf aan dus denk dat ie nou wel een beetje over zijn angst heen is

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    back fijn dat alles goed was bij de echo..

Nelta goed dat je effe laat testen op BO.

Ladytijger hopelijk hebben jullie ook deze maand een posi test.

Sm pffff wat een gezeik steeds op je werk zeg. En wat goed van je meisje!!

Ik lees allemaal kindjes die al zelf naar de wc willen. Ben eigenlijk wel blij dat sem dat nog niet wil haha vind 2 wel een mooie leeftijd. Maar veel kindjes zijn hier ook al verder in de ontwikkeling dan sem.

evenstar suc6 met zwanger worden!!

Hoe gaat het met knorretje?

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Niet echt bij gelezen maar het gaat goed met iedereen zo te lezen?

Hier gaat ook alles zijn gangetje. Vandaag even bloed laten prikken. Morgen daar voor nog wat in leveren me dagcurver van de suiker.'

Verder gaat het wel goed. Alleen nog steeds geen ongie ach ja ik ga er werk van maken. Kom er dan wel achter van wat het is.

O ja gisteren had Karishma haar nageltjes geknipt knipte ik verkeerd bij haar duimpje bloeden en een karishma kompleet over de rode. Logisch ook natuurlijk. Dat doet pijn en ik voelde het gewoon tintelen in mijn lichaam van hoe dat zou voelen brrr. Kon zelf ook wel janken. Een pleister op doen moest wel even want het stopte niet met bloeden maar moest haar samen met Arun in een soort van hout greep nemen om een pleister er op te doen en na een uurtje heb ik hem er weer af gehaald ze is een tijdje vanslag er door geweest steeds met haar duim mama auw:(

O ja als het goed is morgen mijn tijd;) kan ik eens lekker reageren. Karishma naar het kdv hhihih. Man wat is het een zwaan kleef aan op het moment. Daar straks een bril van de bios moest ik op me neus doen na een paar keer mee gespeelt te hebben was ze het er nog niet mee eens.
    Ik zeg nee we stoppen zij boos loopt naar de tafel en doet bonk:(:( Mama auw ja meis moet je hoofd niet tegen de tafel doen.( expres) ze krijgt aandacht zat haha. Maar ja.:)

Fijne avond .

Deel Deze Pagina