@ Wave voor Sem! HIJ LOOPT!!! GOED ZO!! @ Waver voor Jaylinn!!! Plast op het toilet!! WHOEHOOEEEE! @ Back, Ook wave voor jouw schatje. Wow! al op t toilet?!? (ben je aan het oefenen? hoe doe je dat?!?) @ eh... werk ik heftig. Zow!
@ Pnirmal, ah, jij hebt ook een klittenband kind.... soms erg vermoeiend... lekker morgen naar het kdv. Geniet er van.
Hallo allemaal! Kom weer even buurten... Allereerst: Lila, wat een supernieuws! Van harte gefeliciteerd!! Joehoe! Even kijken, wat weet ik verder nog uit mijn hoofd.. Alle kindjes met plasjes op de wc: Wave! Super goed allemaal. Hier nog totaal geen interesse bij M. Maar goed, J is ook pas sinds een maand of wat zindelijk . Supermummy, balen dat het telkens zo stroef loopt met de planning van je werk. Een dikke knuf voor iedereen die nog bezig is om zwanger te worden. Ik hoop dat jullie wens snel uit mag komen!! ehm, verder ben ik het even kwijt. Lees vaak wel mee op de mobiel maar dat reageert niet zo handig. En wil vanavond op tijd erin, afgelopen nacht was echt weer drama. Gisteravond moest ze al om de paar uur erg huilen en dat ging vannacht zo door. Uiteindelijk is M bij ons in bed geëindigd en hebben we nog wel een paar uur kunnen slapen. Hopelijk gaat het vannacht beter, manlief heeft haar wel druppels gedaan voor tandjes, we denken dat er weer kiesjes op komst zijn. J had daar nooit zoveel last van, M helaas wel... Maar goed, gelukkig nog maar 4 te gaan...
Bellie, ben je er al uit met je sollicitatie? Las dat je aan het twijfelen was. Het lijkt mij ook lastig als je er nog een uitgebreide opleiding voor moet volgen.
Pnir, hopelijk komt er iets uit de onderzoeken. Wel raar van de ongi inderdaad. Back, gelukkig was de echo goed. Maar gaan ze nu nog verdere onderzoeken doen of niet?
Boni, ja ben eruit! Ik ga het niet doen. De onregelmatigheid en de opleiding lijken me nu gewoon veel te zwaar! Moet natuurlijk ook een beetje op mezelf letten dat ik niet meteen alles weer ga geven als ik aan het werk ben. Die depressie ligt natuurlijk wel al een tijdje achter me dankzij de medicijnen, maar dat betekend niet dat het ook echt over is. Ach, voel me verder prima, en maak me er niet teveel zorgen om. Kan alstijd nog bij de kruidvat terecht als ik echt niets kan vinden hihi. Tja, dan is Dinand nu echt de laatste die nog niet loopt. En ergens steekt dat me wel. Waarom wil hij nou niet lopen? Waarom is hij zo bang om los te lopen? Hij kan het echt makkelijk, als je hem achter zijn loopwagen ziet "lopen" (het is eerder rennen), dan denk ik bij mezelf: mannetje toch, waarom kan je het zo wel enorm goed, en waarom durf je het niet los. Ik zit er serieus over na te denken om met hem naar fysiotherapie te gaan. Moet 12 september met hem naar het cb, en dan ga ik het wel eens overleggen. Het is trouwens niet zo dat ik Dinand teveel push ofzo, als hij het echt niet wil/durft dan houdt het natuurlijk op. Hij zal het pas gaan doen wanneer hij er aan toe is. Maar het zou zo verdomd makkelijk zijn hem niet overal naartoe hoef te dragen. En dan die mensen die zeggen: Als hij loopt, dan heb je pas echt geen rust meer! of: Loopt hij nog niet los? Goh das wel laat he! Krijg er ontzettend de kriebels van, en das niet in positieve zin! Zo einde ego hoor hihi.
bellie ik dacht hetzelfde hoor als jouw. Maar ik denk dat fisio niet nodig is hoor. Als ik je filmpjes van dinand bekijk zie ik gewoon sem. Hij liep ook overal achter enz hier was het van de een op andere dag en toen was ie weer gaan kruipen. Nu 2 weken later dus durft ie hetzelfde. Denk dat dinand echt wel gaat lopen hoor meis! Maar ik weet wel hoe je jezelf voelt ik heb soms het idee dat mijn kindje een half jaar jonger is als de meeste kindjes in dit topic. Sommige zeggen al dat ze naar de wc gaan sem kan nog niet eens bal zeggen ofzo haha
boni vervelend meis dat Mirte snachts nog komt ik leef met je mee. Karishma komt ook nog bijna elke nacht. Eerlijk gezegt we worden er ook wel eens gek van. Ze slaapt na het drinken wel verder meestal dat scheelt. Donder jij ook al z.n zwaan kleef aan lastig he. Bellie komt goed met Dinand hij gaat echt op zijn tijd lopen. Maar er na laten kijken kan nooit kwaad als is het maar voor jou gemoeds rust en ik denk ook niet dat het veel meer uit maakt een kind dat wel of niet loopt neem aan dat hij thuis overal op klimt en klauwtert zo ja dan maakt het geen verschil wel dat jij nu twee kinderen te gelijk moet sjauwen kan me voorstellen dat dat lastig is. En knap dat je die keuze gemaakt heb om die opleiding niet te gaan doen. Je kan idd niet alles te snel willen eerst je gezinnetje. Kan je niet eerst wat leren en daarna gaan werken of iets? Anders idd te snel.? Oeps zou niet meer reageren maar met het spel op hyves heb ik even geen energie meer. Wel ik maar het spel niet haha Fijne avond allemaal wederom. O ja Ninja gaaf dat Sem loopt. En lady veel plezier met je vakantie? Toch.
Eeeeeeeh geen idee eigenlijk of die al lopen! Naja kijk je kan zoiets niet afdwingen dat ze het gaan doen, het zou alleen zo makkelijk wezen als hij het wel kon. Nu moet ik elke woensdag als hij naar het kdv gaat, hem in de wagen stoppen omdat ik Fabiënne ook bij me heb. Dinand op de ene arm en Fabiën op me andere arm, gaat hem niet worden hihi.
maar als ie loopt dan is het ook maar lastig want ze lopen gewoon de andere kant op hoor haha en dan sta je daar met je kinderwagen. Misschien een duowagen kopen haha
de baby is zo actief de laatste dagen. Ik ben ook zo zenuwachtig voor donderdag dan hebben we de 20 weken echo!!
Spannend joh komt vast goed. Veel succes/plezier alvast. Zie mijn www op hyves, tis toch te ranzig voor woorden... Boni, sterkte met myrthe en het vele wakker zijn. Hier ook kiesjes leed gelukkig niet veel en lang wakker. Meiden, weltrusten x
ik las het idd mammamia wat een gore vent zeg! Misschien een briefje in de bus doen ofzo? Hoi nelta hoe is het?
Goed hoor, beetje laat geworde net. Ben net thuis, maar moet altijd nog ff zitten voor ik kan slapen. En ik ben nog ff aan het wachten tot ik de beeb goed voel, want die is vandaag ineens best rustig.
Ik kan ook nooit gelijk slapen als ik thuis ben. De baby is vast lekker aan het rusten vandaag. Heb je geen angelsound?
Nope geen angelsound en ik heb ook wel af en toe wat gevoeld, maar normaal is het echt een druk kindje. Oh daar komt wat