Hé Lila krijgt ook een brusje!! Meid, van harte!! Hoop op een fijne zwangerschap voor je! Kindjes die nog niet lopen, joh laat mensen maar lekker praten hoor, komt vanzelf wel. Ze hebben nog een leven lang voor zich, lekker in eigen tempo. Jaylinn zindelijk, wat goed! Grote meid wordt het dan hé! Vanmiddag een groeiecho gehad en mijn jongentje trekt alweer mooi bij in de groei, pak van mijn hart! Had ook al aardig wat haartjes op zijn koppie Heb van mijn ouders vast het kraamcadeau voor de kleine man gekregen, een luvion grand elite babyfoon, zo 1 met camera. Die is nu net geinstaleerd boven Benthe's bedje om vast te testen en er bekend mee te raken. Zo leuk om te zien zeg, dat woelwatertje rolt het hele bedje door (al slapend) met het fantje klem onder de armpjes gedrukt. Nu ligt ze op de buik met haar gatje omhoog Ahhh smelt, wat een heerlijk meisje Fijne avond allemaal!
hello girls! Shoppen: ik ga zaterdag lekekr met mijn beste vriendinnetje! idee is te gaan voor mij maar ja...ken mezelf een beetje :d Ladytijger: ja dat kan heb ik ook helaas. knuf!
hier ook 1 die absoluut niet stilligt en heel zn bed verkent leg hem vaak goed als wij naar bed gaan maar of dat nou echt nut heeft @tonka fijn dat je jochie bijtrekt!
lilalief: lila ook al een peuterbed. gaat snel he. Hier vind ze het eens per twee weken bij mijn vriend ook helemaal geweldig! Tanden: hier heeft meisje al een tijdje der hele gebit! gaat te snel! SM: dikke knuf! moet nog bijlezen evrder maar bij de ha geweest?
Guppekop: lekekr dan Belliebel: beterschap! Bloempje: goed plan! dikke knuffel! Guppekop: dan maar even shoppen via internet
Ninja hoe was de echo? Eigenlijk vandaag niet zoveel te vertellen. Nog steeds een gevoelige onder buik en rug en wat gevoelige borsten. Maar ja dat zegt volgens mij nog niks (geduld is een schone zaak zeggen ze )
ninja: mooi buikje en hoe was je echo? MamaC: zeg ik gewoon hoi Guppekop: lydia heeft dikke-knuffel-nodig-dag denk ik Nelta: fijn weekend!
Tonka: gefeliciteerd met je mooie echo en een boy! joepie! Slaaphouding: hier ook! in me buik al, in stuit en later goed zo.
Guppekop: uhm dat is jammer ja Ladytijger: knuf! Hier: een uitwaaidagje Volendam gedaan met mijn broertje, moeder en meisje. Leuke foto van meisje in klederdracht laten maken (volgt, moet hem inscannen) nu ga ik lekker op de bank met een drankje. Morgen komt mijn mannetje en gaat zaterdag weer naar huis omdat ik met mijn dinnetje ga shoppen...komt die 's avonds weer terug :d mannen Fijne avond!
Hmm, na een half uur huilen toch maar een speentje gegeven en het is gelijk stil. Maar waarom doet hij het op het kdv wel ....... (slapen zonder speen)