Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja, ik wil er eigenlijk wel vanaf voor de kleine er is.
    (en de kleine mag geen speen (mag wel, maar met er met 3-4 mnd al vanaf zijn ivm ok).

Ik ben trouwens vandaag ff langs de thuiszorgwinkel gelopen, voor een Haberman fles met 3 spenen ben ik 50 euro kwijt :$:$:$ (en die spenen gaan maar 2 weken mee)

Ik ga eerst wel die van Nuby proberen, die zijn nieuw en een stuk goedkoper, mocht dat niet lukken, dan maar de Haberman, maar dan willen ze ook van het ziekenhuis een briefje voor de verzekering schrijven.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiekes! dat is duur!

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja he, en ze lekken heel erg, gedoe met ventieltje.
    Maar het is vaak de enige fles die ze goed pakken.

Maar ik heb nu deze Nuby Siliconen Fles 150ml | 2-Aanbiedingen | Babyandmore
    Die fles is ook zacht en kan je meeknijpen; is nieuw en volgens de vlpk uit het sophia, vond de een het super en dan ander niks. Maar hier kan ik geen buil aanvallen en wie weet lukt bv gewoon en dan heb ik geen zin in allemaal dure spullen in huis.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dan is het te hopen dat deze fles goed is als bv niet lukt!

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sorry meiden maar ben net pas thuis!! Alles was goed met de baby!!! alles zat er op en eraan pffff wat een geruststelling is dat zeg. Ze is wel wat klein maar ja niet zorgelijk. ze weegt nu 296 gram.
    Ik laat zo wat foto,s zien en een filmpje!

we waren daarna effe naar de babydump geweest en naar de ikea en id kaarten laten maken was een drukke dag dus.

De echo liep ook 20 min uit gingen ze gewoon pauze houden pfffff ik was al zo zenuwachtig. Naast mij zat een meisje die perse een meid wou ze was nu 13 weken zwanger en had al kleertjes voor een meid gekocht. Ik zei ook al das de goden verzoeken hoor haha

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    die nuby heb ik ook hier liggen voor sem 1x gebruikt. Hij is erg groot voor een baby sem dronk er niet goed uit. Maar misschien in jouw geval wel. Je zult de flessen vast wel vergoed krijgen van de verzekering toch?

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ninja fijn dat alles goed is!

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja, en dit is een zachte fles dus je kunt meeknijpen.
    Die andere flessen krijgen we waarschijnlijk vergoedt.

Hier met 21+2 al 402gr, maar dat was geloof ik ook nog ietsje kleiner als gemiddeld.
    Ik ga nu 7-10 voor een groeiecho met bijna 30 weken

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Guppekop: doel is voor me eigen en mannetje mag niet mee:D

10. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ninja: fijn dat alles goed was!

Rare praat: zie mijn twee pendels. ik geloof het niet maar stel he...ik heb ook al wel gedacht dat mijn borstklachten ect daar vandaan komen maar ik ben wel egwoon ongestled geweest. vaag toch?! afijn ik ga er niet bij stilstaan hahaha.

Ga nu echt de bank op xxx

11. Hey meiden, wil ff snel melden dat ik vandaag toch niet ongi ben geworden?? Zo vreemd. Snap er niets van.

Ben nu ff film kijken, kom zo in de reclame weer ff kijken. Tot later...

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vreemd bloem! misschien toch (nog) maar testje?

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hmmm bloem misschien nog een testje wagen idd.

14. Ik heb woensdag nog gestet en die was echt omo wit!!
    Ik heb net wel bij de KV weer een doosje meegenomen maar ik wil voorlopig geen test gebruiken. Zonde van m'n geld.

15. Het is gewoon zo vreemd, want mijn temp was zo ongeloofelijk laag vanmorgen en dan dat bloedverlies met afvegen vanmorgen. Ik ging er vanuit dat ik ongie zou worden vandaag. Maar in de loop vd ochtend op mijn werk naar het toilet niets te zien behalve wat bruinverlies? Ik wacht het wel even af nog misschien anders het weekend nog een keer testen als ik echt niet ongi wordt.

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ...

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

misschien komt je ongi nog. Heb je normaal nooit wat bruin bloed in het begin?

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Ninja fijn dat je meisje weer is goedgekeurd.

Nelta die flessen zijn echt verschrikkelijk duur.

Bloempje vreemd dat het niet doorgezet. misschien toch nog een kans op het wel zwanger zijn. I hope so

Back het zou toch ongelofelijk fijn zijn als de pendels kloppen. Ik duim voor je.

19. Wel ooit bruin wat overgaat in rood, maar niet rood wat overgaat in bruin. Met de vorige zwangerschap heb ik geloof ik ook wel even bruinverlies gehad. Ik zie morgen wel even wat mij temp doet.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nou bloempje hopelijk toch een zwangerschap dan ik duim voor je.

Ben een filmpje op youtube aan het zetten

Deel Deze Pagina