Goedemorgen, Bellie, wat een heerlijk foto zeg en wat lijken ze op elkaar. Ik ben ook zo benieuwd wat Stijn er straks allemaal van gaat vinden, voorlopig vind hij (pasgeboren) babys eng Ninja, deze baby is idd ook drukker, wordt nog wat als deze nog bijdehanter wordt als Stijn Al is het de laatste dagen weer redelijk rustig in mn buik. En gaaf zon filmpje van de 20 wkn echo. Pnir, wat een raar verhaal idd. Als je zolang weg bent, neem je je kind toch mee lijkt me. Bloempje, hoe is het nu? Hier zo lekker naar het zwembad. Stijntje is volgens mij al aan het wakker worden. Voor de rest niet veel gepland, maar als het zo lekker blijft vanmiddag ff lekker naar buiten en vanaaf nog ff kijken voor schoenen voor Stijn.
Goedemorgen Hier nog steeds niet lekker. Heb dan ook besloten om maar eens goed uit te zieken... zometeen de kids naar kdv brengen en dan lekker naar bed. Hoewel ik liever andere dingen doe met dit weer natuurlijk Nelta veel plezier met zwemmen!! Bel lieve spam!!
Even snel vanaf m'n werk. Ben nog steeds niet ongesteld, dus vanmorgen toch maar een testje gedaan en die blijft wit. Ik heb de vorige keer met de VK afgesproken dat als ik niet ongesteld zou worden binnen 3 weken na onze afspraak zou ik even bellen. Ze zag toen op de echo namelijk al eitjes zitten die diezelfde week zouden springen. Dus as maandag bel ik haar wel even.
goodmorning! Bloempje: kan het geen innesteling zijn? om je een beetje hoop te geven. anders morgen even testen en anders maandag bloedtest bij de ha? knuf! Ladytijger: ontzettend fijn ja! zeker! maar het maakt mij ook onzeker want financieel is het gewoon geen plus. maar van de andere kant, wanneer wel...
Bellie: ben benieuwd naar je creaties! bellie: wat een schattige foto's! Pnirmal: gefeliciteerd met je moeder! wat betreft je verhaal: ik heb het ook eens gehad maar er was niets aan de hand. verdenk kinderen er ook een beetje van hoor
Emo bij foto's: ik heb een geweldige eerste foto van lily in mijn armen en mijn moeder erbij. dat doet mij ook elke keer nog wat hoor. staat op me nachtkastje
nelta: veel plezier! SM: uitzieken jij! Bloempje: sterkte! Ik ga even naar het dorp, naar de markt en geld halen voor morgen hahaha
SM: Ziek lekker uit meid! Beterschap! Hier een hele goede nacht gehad. Fabiënne kreeg om 22.30 laatste fles, en vanmorgen om 06.45 kwam ze pas weer. Lekker dus. Net als een bezetene door het huis heen gegaan. Wat een troep zeg hihi. Heb 2 wassen gedraaid, gestofzuigd en afgewassen. Zometeen Fabiënne uit bed plukken en even naar de markt en naar de appie. Kattenbrokken zijn op, dus de katjes zijn op dieet hihi. Vanmiddag naar rotterdam. Weer voor me pols. Een gesprek met de chirurg. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen nu. Hoop nu eens te horen of ze gaan opereren of dat ze er een spuit in geven! Ik ben er iig (al een langere tijd) klaar met die rot pols. Loop er nu al 1,5 jaar mee, tis tijd dat er wat aan gaat gebeuren!
Zo we zijn weer terug, gelijk ff wat boodschapjes gedaan. Stijn zit nu lekker een peertje te eten en manlief komt straks gezellig thuis lunchen. Bloempje, idd nog maar ff afwachten en anders maandag ff bellen. Supermummy, idd goed uitzieken, anders ben je straks weer ziek. Back, shopse op de markt.
Even snel hier gaat het goed. En eindelijk kan ik iets zeggen. Waar ik zo lang op heb moeten wachten. Ik ben ongesteld geworden wat een opluchting pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Pak van me hart haha. Gelijk hier voor me zelf 2 sept 2011 ongie geworden. pagina 386 niet vergeten. haha. Bellie sterkte in Rotterdam hoop dat ze nu echt is voor je gaan doen en ik kan het zeggen of die spuit of laat je opereren.
Volgens mij scheelt het heel er naar welke hema je gaat. Die bij ons heeft bijna altijd hetzelfde en ik was van de week bij een andere (grotere) en die had allemaal leuke dingen.
@pnir, fijn dat je ongi bent geworden! @hier: heerlijk lang kunnen slapen! Lydia had om 21.00 gehad en kwam toen pas om half 5 weer! en toen half 9 Wim moet maar vaker varen denk snachts, dan kan ik lang slapen ow ze begint te brullen dus ga voeden!
ze was zo trots hahaha. Verandering van plan. zo mijn broertje even anar huis rijden, dan naar het dorp en vanmiddag in de tuin niets doen. Geen zin emer