dat probleem ahd ik dus. maar was puur vanwege mijn zwanegrschap! dus waak ervoor want doen ze het vanwege je zwangerschap kan je stappen ondernemen
guppekop': dingen die je uit handen kan geven zal ik gewoon even niet doen meis en probeer inderdaad toch gewoon te slapen als de kids slapen. snap dat het moeilijk is hoor Hema: ik vind de kleine maatjes juist het leuks! maar moet zeggen dat ik vrij vaak slaag. in de uitverkoop dan.
eten: hier ook een aantal weken een drama geweest hoor maar mevrouw heeft net avond eten, een bak rode vruchtjes en een banaan op dus dat zit wel weer goed SM: mooi zo hahaha
normaal moet slapen ook wel lukken maar door het laden liep het erg rommelig. Uiteindelijk toch nog 3kwartier kunnen liggen
Ninja: met welke organisatie gaan jullie naar disney? ik zit even te kijken maar aanegzien wij dan met een grote groep gaan kan ik het niet rechtstreeks boeken. tips?
Zo, hier Lila's kamer leeggehaald op de commode en het bed na. Nu mevrouw zelf uit bed kan gaat ze spelen! Meteen de deurklinken omhoog gezet want sinds vandaag kan ze deuren openmaken..
Vind het nog lastig aan te haken bij de mei mama's. Ik schrijf af en toe iets maar er wordt (denk ik) overheen gelezen, een heleboel meiden zijn erg bezig met kwaaltjes die ineens minder lijken, buikpijn, testen die lichter worden. Merk dat ik er (nog) niet zoveel mee kan. Ik vind het ook wel heel spannend hoor, heb ook wat nare ervaringen achter de rug, maar merk dat ik toch minder "bang" ben dan bij de zwangerschap van Lila.. toen was het nog maar de vraag of ik echt mama zou worden en dan met vruchtbaarheidsproblemen erbij wordt het wel heel erg spannend, bijna niet leuk meer. Nu ben ik een stuk relaxter, maar wie weet wordt ik straks ook ineens zo.. (Zwangere/bevallen dames die bij een ander mama forum typen, herkennen jullie dat?)
Leuk shirtje lila lief. Ik kan het niet helpen maar door al die lieve zwangere meiden hier ben ik steeds aan het zwijmelen hoe ik de baby kamer zou willen hebben hoe ik het zou vertellen etc. En dan ben ik nog niet zwanger Ik droom er zelf van hihi ik ben denk ik vannacht wel 3 x bevallen hihi
Ik lees idd wel mee met de dec mama's, maar reageer ook maar weinig daar. Het gaat zo snel daar en het is een behoorlijk grote groep. Denk dat het straks wel komt als ik verlof heb en het allemaal echt dichtbij gaat komen.
Ik weet het eigenlijk nog niet zo.. Vandaag was mijn moeder hier en ik vond het zo moeilijk om niets te zeggen! Lila is sinds een paar weekjes erg knuffelig naar mij toe en kletst ineens veel over babies? We hebben het er niet met haar over gehad nog.. Ik denk dat we het met 6 weken vertellen, anders is de kans te groot dat ik "ontplof" haha.. Ik ben niet zo goed in mijn mond houden..
Dromen is heerlijk toch!? Vertrouwen hebben dat het goed komt en lekker dromen over hoe en wat je allemaal graag wilt.. *knuf*