Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Thanks! mammamia. toppie!

en al naar deel 10! WOW! gaat hard! (leuk. hihi)

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

@nelta: jah, tis nu gewoon afwachten en kijken wat ze allemaal kunnen doen tegenwoordig. Tzal vast helemaal goed komen met jullie mannetje of vrouwtje;)

Net trouwens programma zitten kijken over een meisje uit India met 4 benen en armen ofzo. Werd gezien als de Godin die ze daar hebben. Maar was gewoon een tweelingzus die er nog aan vast bungelde. Getsie. Maar ze is geopereerd en alles is goedgekomen. Wel bijzonder!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Gelukkig hebben we tegels zonder groeven. hihi :D Scheelt erg met het opruimen. hihi

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Idd geluk wel.

Kan me het wel heel goed voorstellen. Van wegen me nichtje en nu dus die jonge blom van bijna 18 jaar.

Over die meid trouwens daar is de hel mee door uit gebroken.

Ze is 17 en heeft een vriend die in okt 29 jaar word maar 8 jaar jonger dan ik en 7 jaar jonger dan haar moeder.

Mijn zusje is al weken in alle staten. Wat ik ook zeg wat ik ook doe niks helpt.
    Ik heb gezegt kijk mee geef advies maar kraak die jongen voorlopig niet af. Hoe meer je dat doet hoe meer die jongen zijn greep om haar vaster houd. De gaan verhalen de ronden van dat hij drugs en zo heeft gebruik schulden heeft ect ect en ja ik begrijp me zus maar ze moet haar dochter bij haar houden en niet steeds verder van zich af duwen daar schiet niemand wat mee op. Dat heb ik er ook gezegt. Ontvang hem en hou een oog in het zeil..

Mijn god ben blij dat Karishma nog maar 1.5 is krijgen wij straks ook met dochters en ja ook met zonen pffffff.

En Arun kijkt nu nog niet naar meisjes vind ze nog maar stom:D gelukkig.

5. mammamia

Heb het 2 maanden terug al eens gevraagd of ik al bijna tante werd:p en toen zei ze: nee net ongesteld geweest en wacht maar gewoon af totdat je het hoort... dus begin er maar niet meer over. Vond het zelf ook niet fijn als mensen elke maand gingen vragen: en en?

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Pnir, ik ben ook blij dat ze nog maar 1,5 is. Moet er niet aan denken hoe dat later zal gaan... zucht. Maar ik denk dat je wel goed advies hebt gegeven aan je zus.

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zit idd ook wat in.
    Dus wachten geblazen. (duim duim voor je vriendin)

@ Lilalief, hoe voelt u zich?? Hoop goed.

8. mammamia

Heb net wel ff over andere vriendin gepraat, die gaat over 4 nachtjes onder het mes (ks) dan wordt haar zoontje geboren. Spannend hoor. Eens kijken hoe ze daar op reageert, maar ze is vrij nuchter hoor, zal het pas horen als ze de 12 weken gepasseerd is denk ik... wachten duurt lang... en misschien is ze nog wel niet eens zwanger... hoop het wel!

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik kan het niet meer volhouden dus we gaan het morgen bij m'n ouders vast vertellen..
    Lila's shirtje is trouwens met lange mouwen dus ik hoop op een beetje koelte haha!
    Neem wel een shirt met korte mouwen mee..

Mijn moeder is hier best vaak en ik vind het vervelend niet te helpen met zware dingen tillen wanneer we opruimen.. vandaag in de tuin gewerkt MET handschoenen maar oh.. ik wil het zo graag zeggen..
    Vertellen dat ik niet moe ben omdat ik nog steeds ziek ben maar omdat ik zwanger ben.. ik wil dat ze weet dat het goed met me gaat ondanks dat ik nu zo moe ben!

Dus. :)

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    goedeavond meiden!!!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Oh, leuk! nog een vriendin die een vriendje voor Etienne krijgt. hihi.

12. mammamia

Gelukkig heb ik een zoon en zal het iets anders gaan als bij een meid denk ik mbt relatie met een bepaald persoon haha...

maar dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang. Etienne blijft tot zijn 40e bij pappie en mammie wonen hihihihi

Goed advies gegeven hoor pnir.

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Net hierboven wat geplaatst hihi..

Ja ik voel me heel goed!

Ik ben alleen erg moe maar dat hoort bij de zwangerschap, het is niet te vergelijken met wat ik voelde in de "mirena-tijd".

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

leuk johh!!! veel plezier met vertellen:D

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Haaaai Ninja :)

Ja gaan we doen, dank!

Wat grappig, jij hebt op 11 mei positief getest, ik ben op 11 mei uitgerekend..

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben dood van het werken haha. Het was denk wel 40 graden in de keuken kan er niet zo goed tegen nu hoor. gelukkig mocht ik lekker buffetjes bouwen en dat scheelde veel harde buiken vandaag.

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
  18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Haha was me nog niet eens opgevallen maar idd. :D:D

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Blèèèh.. nu weekend??

20. mammamia

Lila, spannend dat jullie het morgen gaan vertellen! Wanneer heb je de eerste afspraak bij de vk?

Hoooi ninja, ja warm he vandaag? pfff, was blij dat ik vrij was hihi

Deel Deze Pagina