snap ik, maar viel ff verkeerd net ff naar de winkels geweest. Billendoekjes gehaald en een shirt voor daniel voor de bruiloft. Kon alleen geen goed broekje vinden Maar ze hebben hier ook niet veel winkels dus volgendde week nog maar x ergens kijken. Voor mezelf ook geen schoenen kunnen vinden en wim moet nog een overhemd hebben.
Hoihoi, Gup, tja ik weet ook niet zo goed wat ik ga doen, maar het lijkt me idd een hele onderneming in je eentje met 2 kids op stap. Lila, het is hier ook behoorlijk warm en benauwd, misschien dat je daarom nu ook vocht vast houdt. @zwangerschapsdementie; hier was het ook niet helemaal over na Stijn. We hebben denk gewoon veel meer aan ons hoofd dan vroeger en vergeten daardoor dingen. Maar nu ik weer zwanger ben is het extra erg . @hotfix, leuk zeg! Hier vanmorgen auto opgehaald bij mn broertje. Verder nog bezig met een veel te grote berg was en mn tas pakken voor Brugge. Gisteren heeft mn moeder van de stoffenbeurs nog een lapje stof meegenomen, dus wie weet kruip ik straks nog wel ff achter mn naaimachine.
Heb een Asus gekocht bij de bcc voor 500,-! Erg fijn laptopje! Heb h'm even voor je opgezocht: Asus A53ESX124V - Laptop
Whaha, geweldig! Hier roept Dinand keihard HUILEN, als Fabiënne boven in haar bedje ligt te huilen. Ligt ze beneden dat gaat hij met haar knuffelen hihi. En hij blijft net zolang huilen roepen tot ze ermee stopt hihi.
Ben het volkomen met je eens! Bij Dinand was ik ook zo vreselijk bang dat het fout zou kunnen gaan in het begin. Heb toen ook wel de nodige keren bloedverlies gehad, maar ergens wist ik ook wel dat het goed zat. Bij Fabiënne was ik (ondanks die depressie) zo relax onder de zwangerschap. Ik zie het allemaal wel, en heb er eigenlijk ook geen tijd voor gehad om over na te denken dat het misschien wel fout had kunnen zitten.
Zo heb weer een beetje terug gelezen! Wij zijn gisterochten naar Putten vertrokken. We hadden een nachtje weg bij een hotel. Leek ons erg leuk, maar bij aankomst had ik al zoiets van, hmmm ben benieuwd of dit gaat werken. We hadden een kamer van ongeveer 4,5 bij 4,5, en moesten daar met zijn 4tjes op slapen. We haddenvoor zowel Dinand als voor Fabiënne een kinderbedje erbij laten zetten. Dinand zijn bedje was goed, Fabiënne haar bedje zat niet eens een matrasje in. Ze hadden gewoon over het hout heen een hoeslaken gelegd in de hoop dat het niet zou opvallen. WTF, daar ga ik mijn kind echt niet inleggen, wat denken ze wel niet. Afijn, naar de receptie, verhaal uitgelegd en dat ze voor een nachtje wel in de wagenbak zou slapen. Was geen probleem. Gisteravond lekker met zijn 4tjes uit eten geweest, was wel een gedoe, maar wel erg leuk. Tja, toen waren we gisteravond weer in het hotel, en zoals ik zelf al verwacht had, wilde Dinand met geen mogelijkheid gaan slapen. Dinand janken, Fabiënne werd er wakker van, ook janken, en ik zat opden duur ook mee te doen whaha. dat ging hem dus niet worden. Manlief is naar de receptie gegaan, uit gecheckt, auto ingepakt en naar huis gereden.Oh, wat was ik blij dat ik thuis was zeg. Ik was echt kapot. Dinand viel na 1 minuut in zijn autostoel te hebben gezeten al in slaap (zo moe was hij dus), en Fabiënne hebben we onderweg ook niet gehoord. Half 1 lag ik eindelijk lekker in me bedje. Voortaan kijken we dus naareen hotel die eventueel een extra kamer heeft waar we Dinand/Fabiënne op kunnen leggen. Met zijn 4tjes in een hok van +/- 20m2 is echt niet grappig hihi.
@ Bel dat lijkt me idd ook niks! Devin wou op vakantie ook met geen mogelijkheid in t kinderbedje... alleen bij mij sliep hij...! @ Hier vandaag lekker rustig dagje. Net de kiddies lekker in badje gedaan en zometeen ff wat eten voor ze maken, dan op tijd naar bedje. Kids zijn lekker knuffelig, heerlijk dus!! @ Nelta hoe is het met de nijna? hihihih!!
Nijna is vandaag weer een keer lekker druk en ligt nu dwars geloof ik. (heeft mn blaas weer wat meer ruimte ). Bellie, dat schiet idd niet op. Wij hebben in januari een nachtje hotel gedaan en toen wilde Stijn ook niet echt slapen. Wij op de gang voor de deur gaan zitten en na een half uur was het gelukkig stil.
Goed dat je naar huis gegaan bent Bel, da's niks zo! Ze mogen dat bij reservering wel eens doorspreken als ze weten dat er 2 kids meekomen!!
meisje heeft 39,8 heb dr nu in dr romper liggen, hopelijk zakt het zo. Ze dronk wel net en ligt nu in de box te spartelen.
Hou t ff in de gaten, na ong. uurtje weer tempen... baby's onder 3 maanden mogen geen koorts hebben...
ik weet et. Als het niet zakt zo moet wim de auto toch maar van boord zetten want dan wil ik ff langs een ha
kheb 2 thermometers. Wilde net ff kijken of ze zelfde temp aangeven, maar er zit gewoon 0,4 tussen moet toch niet kunnen?
Das idd wel groot verschil... soms is het 0,1 dat mag maar meer heb ik nog niet van gehoord... Kan wel met oorthermometer per oor verschillen, maar rect. zo;n groot verschil volgens mij niet...