Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wim en datums... Dat is geen goeie combinatie. Hij heeft zelfs jaren gedacht dat ik de 18de jarig was ipv de 10de! Had het zelfs verkeerd op de kalender gezet bij zn ouders;) Moederdag enzo "vergeet" hij ook, ondanks de zeer duidelijke hints:)

mn maten weet hij drommels goed hoor, hebben het er 2weken terug nog over gehad. Komt denk ook omdat ik altijd loop te sagrijnen als ik nieuwe bh of bikini oid moet omdat ik nooit wat leuks in de goeie maat voor leuke prijs kan vinden;):):(

2. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    mamamia: leuk zeg dat iedereen zo attent was voor leidster dag! heb het vanuit de oudercommissie ook georganiseerd it jaar. grote map met tekeningen ect. ze waren er allemaal super blij mee en was ook gewoon erg leuk. iedereen ahd goed zijn best gedaan!

Drinken: Drinken jullie kids nog uit een fles? ik had begrepen dat zelfs een tuitbeker nu afgeschaft moet worden vanwege tandjes en dat het alleen uit een beker of drinkbeker (met een rietjesysteem) mag. heb ik van het CB hoor dus ik geloof ook niet alles wat ik hoor.

SM: nee dat is helemaal niet stom dat je naast ze gaat zittene ct. ik herken dat gevoel heel goed. vaak denk ik: iemand moet het tegen ze zeggen...dikke knuf wijffie!

3. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Guppekop: sterkte met de dag doorkomen!

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Dan zeg je maar dat ik vind dat hij op zijn minst een bloemetje3 moet kopen vandaag. als die dan vraagt waarom zeg je omdat we 5 jaar verkering hebben vandaag. en dan voeg je toe: en als je toch bezig bent, wil ik wel iets voor alle keren dat jet het evrgeten bent :D

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen meiden,

Donder ook bedankt voor de felicitatie :D

Nelta fijn dat de beeb weer is goed gekeurd.
    Hopelijk draait hij of zij binnenkort weer en blijft dan met het kopje naar beneden liggen.

Bellie wat attent van je man dat je een lingerie setje krijgt.:D

Nou meiden ik ben weer even een tijdje niet online we gaan straks naar onze stacaravan in Lommel. Helaas is daar geen internet dus ik moet jullie weer even missen:(. Tot snel meiden

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dan moeten we wel op tijd stilliggen anders zijn de winkels dicht:D maar als we niet aan de reis komen zijn we er rond 2u denk. Maar hij heeft beloofd dat we zaterdag gaan winkelen, dus als ik dan nog niks heb gehad, nou, dan istie hoop geld kwijt:D

Drinken: hier alleen nog maar uit gewone glazen en bekers. Tuitbeker en flesjes blijven in de kast. Al heeft hij in de kraamweek wel 2 flesjes afgekolfde melk op;) maar voor de rest al maanden niet meer.

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Gup: :D goede deal!

Ego bericht: Helaas, deze baan is het niet geworden. [​IMG] Weer terug bij af...

Begin op zijn zachts gezegd een beetje waanhopig te worden.

heb ik ook nog een pijn in me rug en buik van aankomende ongi.

K*tZ**i allemaal!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Net eigen CB even gebeld omdat we maandag naar wim zn ouders willen dus het dan wilde combineren. Nou is er maandag bijna nergens cb of ze zaten al vol en de 18maanden controle doen ze normaal thuis. En toen ik er over begon dat ik paar weken terug nog kindje heb gekregen vroeg ze datum, dus ik zeg 21augustus. Oke, nathan. HUh! nathan? nee lydia! Blijkt dat er die datum kindje met zelfde achternaam is geboren en lydia niet in systeem staat:D begint dus al lekker;) Heb nu nog geen afspraak. Ze ging een wijkverpleegkundige bellen en kijken wat ze kon regelen omdat we alleen maandag of zaterdag naar zeeland kunnen en volgende week eigenlijk weer willen gaan laden voor duitsland en dan wil ik de controles wel gedaan hebben. Heb er wel aan gedacht om ze dan naar mn schoonouders te laten komen maar daniel kan daar niet echt zn eigen zijn dus dat vind ik ook niet echt opschieten, dan krijgen ze straks heel verkeerd beeld

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Nou, laat lydia maar lekker meisje blijven! anders heb ik niks meer aan de jurkjes:p of bedoel je dat ik dan zaterdag zn portomonee ga plunderen?:D

ongi is idd k8tz**i:D
    Balen zeg van die baan!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    veel plezier!

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Mammamia, we zijn ook idd met zo’n bootje meegeweest. Was leuk. En super dat je zo bent verwend op het kdv. En goed dat je gestopt ben met de fles. Ik wil hier ook met de speen gaan stoppen (op het kdv slaapt hij al zonder speen), maar thuis pikt hij het echt niet.

Gup, hier is manlief ook niet zo’n held in datums. Ben benieuwd of hij het dan door heeft. Hier was de 18 maanden controle gewoon op het cb.

Back, maten is beetje lastig nu, want het wisselt nog wel wat ;).
    Balen dat het niks is geworden met die vacature.

Bellie, fijn dat Fabienne minder spuugt. Stijn heeft het echt lang gedaan.

Hier net lekker gezwommen met Stijn. Vanmorgen trouwens voor het eerst last gehad van krampen/harde buiken, echt om de paar minuten. Vond het best wel eng, maar gelukkig was het na een half uur over.
    Vanaaf komt manlief weer thuis. Zit een beetje te twijfelen of ik hem op zal halen bij Schiphol. Hij landt om 8 uur, dus dat zal waarschijnlijk wel net lukken met Stijn, als hij iig goed slaapt straks.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Sm, ik kan me zo goed voorstellen dat het er in hakt. Zeker als je zelf al moeder bent. Ik denk toch dat het makkelijker is voor degene die zelf nog geen kinderen hebben. Die weten gewoon niet wat het is om kindjes te hebben.

Heel veel succes en sterkte vandaag! Kan je wel gebruiken denk ik zo!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Badje: Ik heb voor Fabiënne een tummy tub gekocht. Naja, tummy tub...ben naar de blokker gegaan en heb een grote emmer gekocht. En hij lijkt serieus echt op een tummy tub hihi:p. Bespaard een hoopgeld, want ik was er maar 5 euro voor kwijt:p.

Dinand had het ook hoor dat hij in bad wilde als hij Fabiënne in ZIJN badje zag zitten. Maar nu ik haar in de emmer doe gaat het prima, komt hij bij me kijken en zegt vervolgens: badje en water. Dan komen neusje en oogje ook nog voorbij, want meneer is in de aanwijs fase beland hihi:p.

Dus ik zou zeggen: Probeer dat eens! Je kan het ook met een gewone emmer proberen hoor! Gewoon even heel goed schoonmaken! De eerste paar keren is het een beetje hannesen met hoe je haar vast moet houden en haren moet wassen, maar hoe meer je het doet, hoe makkelijker het gaat. En een tip: Niet te veel water erin doen...Het water stijgt natuurlijk sowieso nog als je haar erin doet, maar het is ook makkelijker om haar dan vast te houden!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, toeval, of toeval;).

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee idd, niet te veel water; net onder de helft volgens mij.
    Ik heb er een bij mn kraampakket gehad, ben benieuwd of ik er nu weer een krijg.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja ach weet je, misschien ook maar beter ook dat ik het niet heb geweten, denk toch dat ik het dan veel moeilijker had.

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Die van mij zou dat dan ook wel weer vergeten. Maar gelukkig ben ik er dan die zegt: Goh schat, volgende week alweer zoveel jaar samen:D. Dan onthoudt hij het meestal wel!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik denk in het algemeen dat mannen en datums geen goede combi zijn...Bij mij loopt Paul ook altijd nog te gokken wanneer ik jarig ben whaha:p.

Ach, 't is h'm vergeven hoor!

Maare, is wim een beetje bang om een lingeriezaak in te stappen? Kan me wel voorstellen dat sommige mannen zich daar opgelaten bij voelen!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Go guppie hihihi:p.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaah zwaar balen meid! Is niet leuk als je wordt afgewezen! Wat was de reden?

Dikke knuff!

Deel Deze Pagina