Word aangevuld, maar ja dat is achteraf... heb dus werkelijk geen idee!! Maar ze moeten het uitzoeken want klopt helemaal niks van... :x
SM: knuf! weet wat het is wijffie! Dodnersteen: geweldig die zinnetjes! Hier: vanavond nog even met mannetje over gehad dat ik ongi was geworden en ook mijn zorg uitgesproken. pakt die me vast zegd die: lieverd, een kind groeit op uit liefde. vond hem mooi en passend. en ook de grap: dat had een hoop gedoe gescheeld als je nu wel zwanger was geweest qau knoop eruti en hormonen spuiten ect weer maar nee is zeker welkom, als wij er klaar voor zijn. Fijne avond allemaal!
Dat hoop ik ook ja... Vind t echt slecht van bedrijf... is al sinds begin dat t steeds misgaat... maar nu sinds mei dat ik ineens of veel te weinig of terug moet betalen... belachelijk!! Terwijl ze mijn situatie kennen
Hallo, Ik ben online Iemand nog wat leuks meegemaakt? Heb wel wat terug zitten lezen, maar er is niet veel blijven zitten...
Kan me herinneren dat je hier een tijdje terug ook al problemen mee had... ist nou nog niet goed opgelost? Vervelend zeg! Ff wat anders, kga woensdagavond naar een workshop cupcakes maken, kben benieuwd hihi... misschien wordt het nu wel een hobby van me, als ik eenmaal weet hoe het moet hihihi...
Dat is ook een punt waarom ik nog niet aan een 2e wil beginnen. Financieel! We komen nu al amper rond... en dat zal er in 2012 niet beter op worden vrees is... en op dit moment vind ik 1 kind druk zat, als ik nu een 2e zou hebben, zou ik gek worden denk ik
Ik ga zo lekker op bedje, ben nog niet heel moe maar heb gewoon zin om lekker onder de warme dekens te liggen en een lange nacht te hebben (hopelijk slaapt E. door) gisteravond was ik een uur met hem bezig voordat ie weer rustig ging slapen... Morgen weer aan het werk. Heb er niet echt zin in. Ben toe aan een zonvakantie denk ik, heb gewoon te weinig zon gehad deze zomer Sorry, ik klaag wat af... ik voelde me toch lekkerder in mijn vel met die anti depressiva, maar jah... slecht voel ik me niet, dus ik wil niet weer terug naar die 20 mg. zal wel ff tijd nodig hebben! Meiden, weltrusten allemaal en een fijne week! XxX
Goedemorgen, Gisteren de laatste, nu weer de eerste... E heeft lekker doorgeslapen van8, af en toe een huiltje. Zelf vanaf half 5 niet meer zo vast geslapen... Fijne dag allemaal! X
Knuf! de drukte maakt mij niet uit. heb er nu om de week ook 3 waarvan 2 puberpubers en 1 peuterpuber. maar wat je zegd financieel en inderdaad volgend jaar gaat het er echt niet leuker op worden. ik heb er echt slapeloze nachten van hoor.
Goedemorgen Net Jaylinn naar de PSZ gebracht, nu nog ff thuis. Zo weer naar school... laatste les verloskunde. Bizar eigenlijk, zal t wel gaan missen! Me ouders zijn er al, en me pa is stoel aan t spuiten om te kijken hoe t staat/is! Verder gaat me pa vandaag kachels in grondverf doen... komt er eindelijk progressie in me huissie! @ Mammamia hoop dat je je snel weer lekkerder voelt!! Knuff!! En werkse!! @ Back word er idd niet erg vrolijk van... pffff!!
Dames mag ik weer met jullie mee praten. Ben een hele tijd niet erg actief geweest ivm meelezer(s). Gebruikers naam is ook gewijzigd! wil je weten wie ik was pb me dan even! Misschien weet je het ook wel gewoon!!