effe sem uit bed halen. De dokter belt als het goed is zo terug over me medicijnen. En daarna wil ik effe naar de stad een kraamkado kopen en nieuwe kleren voor een bruiloft vrijdag
Ik ga hier eens wat in het huishouden doen. Straks is Sam weer wakker en we krijgen hier vanmiddag visite. Collega/vriendinnetje komt langs met haar dochter van 4. Ben benieuwd of die 2 een beetje met elkaar gaan spelen.
Ach ze zijn jong haha. Nee geef je gelijk het is ook gevaarlijk. Maar appart verhaal. Zij bij haar vriendin en haar vriendin bij haar slapen zo iets wat ik er van begrijp.
sem vind grote kindjes veel leuker als baby,s haha. Komt omdat ei dan in de belangstelling staat whaaa laatst waren we in de speeltuin in de straat en toen waren er een stuk of 6 buurtkindjes van 4/9 jaar en een lol dat ie had haha gingen ze met hem lopen aan de hand enz en in een kring om hem heen zitten. Ik heb hem alleen maar horen schateren haha
Hier zijn ook vooral grote kindjes interessant. Pas wilde Stijn zo een trampoline op lopen waren jongens van een jaar of 10 aan het springen waren.
zusje zei dat ze bij vriendin bleef slapen en vriendin zei dat ze bij mn zusje zou slapen, oftewel, allebei bij de ander en er samen tussenuit gaan MCD is idd supermarkt misschien dat het nog scheelt dat het een rustig dorp is, maar dan nog ik had zoiets echt niet in mn kop gehaald hoor! maar volgens ma val ik achteraf best mee toen ik puber was Had wel regelmatig ruzie enzo, maar was meestal wel op tijd thuis, rookte/dronk niet en haalde ook niet zulke dingen uit.
geweldig die foto!!!! sem wil een boekje lezen met me haha.en nu klimt ie zelf op de bank hahah wat gaat het ineens hard zeg!!!!!
Pnirmal van harte gefeliciteerd met je verjaardag Verder weinig te melden. Nog steeds niet ongi. Ik begin er depri van te worden dat ik zo in het onduidelijke zit.
ooo ik krijg echt z,n gevoel over me heen dat ik zoveel van dat ventje hou en ik ben zo trots op hem haha echte moederliefde hihi. het is echt het mooiste in je leven he een kindje!!
Dikke knuffel!!! Misschien toch maar een afspraak maken met een gyn. je bent ook al veel afgevallen een meestal geeft dat wel een posi werking op je cyclus
haha ja ondanks dat je hem ook wel eens achter het behang kan plakken haha. Maar volgens mij is ie weer uit een sprongentje gekomen ofzo want hij is ineens weer zo lief haha
o nou gata ie huilen want hij krijgt geen koekje haha komt ie aanzetten met de koektrommel denk dat we maar een boterham gaan maken haha
Ninja ik had ook gehoopt dat het afvallen een goede invloed zou hebben op mijn cyclus teminste dat zei de gyn de vorige keer. Ben nu 12 kilo kwijt maar blijkbaar geeft dat niet genoeg invloed En thanks voor de knuffel. Doet me toch wel weer goed