Goedemiddag, @ Pnirmal: Er is er 1 jarig, hoera hoera Dat kun je wel zien dat ben jij!!! Hieperdepiep HOERA!!! Gefeliciteerd met je 37e verjaardag!!! Maak er een leuke dag van!!! @ Mir: Vind het nog steeds een bizarre situatie. Ouders kunnen niet met elkaar overweg en daarom moet A naar een pleeggezin?.....Terwijl ze bij vader een stabiele omgeving zou hebben met "stief" broertjes/zusjes.......Snap toch echt niet waarom daar dan niet voor gekozen wordt....Raar hoor!!! Sterkte....Wat zal A een verdriet hebben zeg...Snapt ze het allemaal?! @ Super Mummy: Gisteren nog hard kunnen studeren? Pittig hoor!!! Vind het mega-knap van je dat je dit allemaal zo doet!!! Effe een veer in je reet duwen!!! hihi En wow, een 3e kindje!!!...Super zeg!!! Is je opleiding dan klaar over 3 maanden ofzo? Of ben je rond je afstuderen uitgerekend dan mocht het in 1x raak zijn??? (vroeg me af waar die 3 maanden vandaan komen...snappie?!) edit: heeft met school te maken lees ik net! @ Nelta: He, wel fijn dat je bezichtigingen krijgt zeg!!! Dan valt het iig in de smaak! Hoop voor jullie dat je het snel kunt verkopen!!! @ Belliebel: Goed om te lezen dat het zo lekker met je gaat! Je hebt 2 prachtige kids op de wereld gezet. Daar mag je super trots op zijn!!! @ Guppekop: Hopelijk dient de kleine zich een beetje op tijd aan voor je. Kan me wel voorstellen dat het nu zwaarder is dan bij de 1e. En ook met jullie eigen schip, je blijft bezig!!!...Probeer (zover dat kan) wat rust te pakken!!! Knuff!!! @ 2e kindje: Ik heb er juist HEEL VEEL zin in.... Misschien komt het ook wel omdat wij er alweer een half jaar naartoe aan het leven waren om zwanger te worden. Dat is toch anders dan wanneer je ineens zwanger bent....Misschien is dat het ook?!.... En natuurlijk zijn er twijfels....vooral over dat de 2e een hele andere baby zou kunnen zijn. Aidan is zo verdomd makkelijk......zul je zien dat die 2e een draak wordt....Maar misschien valt het wel mee. En tegen die tijd is Aidan ook wat ouder en zelfstandiger.... Komt allemaal goed meiden!!!...Maar die twijfels = herkenbaar!!! @ Babykamer: Die blijft lekker hetzelfde.... Aidan krijgt een jungle-kamer....Ik heb me toch zin om die te gaan inrichten!!! Doen we in herfstvakantie ofzo.... Ik ga ook voor een goede draagdoek, en verder...Niet zoveel nodig...Alles is er nog....En eerst maar eens zien wat voor een geslacht het wordt en dan ga ik kleertjes shoppen!!! @ Ooms / tantes: Ohhhh, ben gewoon jaloers op jullie....stom he!!! Jullie kindjes hebben allemaal ooms en tantes.... Aidan geen...Nou ja, officieel 1 (mijn broer)....Maar die zie ik niet...Vind het zo sneu voor hem...Gelukkig heb ik 3 hele lieve vriendinnen (waarvan er 1 net een kindje heeft, een ander op knappen staat en de ander gaat vanaf november stoppen met de pil) en heeft manlief 2 lieve vrienden (1 ook net een kind, ander moet er niet aan denken!)....dus uiteindelijk gaat Aidan wel met kinderen opgroeien...maar toch... Ook beperkt het uiteindelijk de oppas mogelijkheden. Zit erg gebonden aan gastouder, buurmeisje en als het kan mijn ouders (werken nog fulltime en wonen ver weg).... Kan er gewoon helemaal jaloers van worden als mensen broers en zussen hebben...>Misschien dat ik daarom ook altijd geroepen heb dat ik een groot gezin wil....Maar financieel gezien en qua ruimte blijft het (helaas) hier bij 2.... @ Ninja: Wat goed van Sem!!! Wat super zeg!!! @ Bloempje: Spannend hoor meid!!! Hoop het voor je!!! @ Ladytijger: Een hele dikke knuffel voor jou! Is ook niet fijn als je niet weet waar je aan toe bent! Hopelijk wordt je of snel ongesteld of heb je een posi-test!!! Knuff!!!
Zo, ben weer bijgelezen! Hier gaat het goed! Het was een zeer heftige, maar kortdurende buikgriep. Het schijnt enorm te heersen bij ons in de regio.... Ben 1,5 kilo kwijt....dus dat is wat minder. Aangezien ik er 6 was afgevallen, gaat het nu iets te hard. Zoveel hoefde ik nou ook weer niet kwijt.... Gisteren de hele dag nog beroerd geweest. Aidan naar gastouder gebracht, zodat ik kon slapen. Nou, en dat heb ik gedaan. De hele dag in mijn nest gelegen. Dan weer ff half uurtje wakker en dan donderde ik weer in slaap! Vandaag gaat het echt super! Kan weer eten/drinken, koortsvrij en goed bijgeslapen! Vandaag boodschapjes voor de vakantie gedaan en 3 trommels was weggewerkt. Verder lekker rustig aan doen. Morgen komen mijn ouders. Mijn moeder gaat het huis poetsen en ik ondersteun (koffie inschenken...hahahaha....grapje...,maar mocht van mams niks doen!)....pa ontfermt zich over Aidan...Vrijdag alles inpakken voor de vakantie en dan zaterdag vertrekken we!!!...Effe 3 weken met het gezinnetje weg...HEERLIJK!!!! Heb er zin in!!! Ik wens jullie allemaal een fijne dag!!!
Zo collegaatje is weg. Net even stoofvlees op gezet voor hachee. Is een beetje winterkost maar had er super zin in. Sam ligt op bed, was helemaal op van het spelen.
Knor, lekker dat je moeder komt helpen! En fijn dat je weer beter bent, is niets en zeker niet als je zwanger bent. Fijne vakantie alvast! Nelta, lekkere taart zeg!! Moet ik ook maar eens halen. Hmm
zo, we zijn weer vol en aan het varen. Lekker onderweg naar NL! als het goed is zijn we er dinsdagavond Vanmiddag de wieg bekleed, kamertje schoongemaakt en alle spullen op zn plek gezet. Moet nu alleen nog gordijn en beetje wandversiering
Zo, Stijn ligt weer op bed. Die maakte net nog ff een lekkere smakker. Dus weer een rode/blauwe plek op zn voorhoofd. De ene is nog niet weg of de volgende zit er al weer. Gup, mooi dat jullie weer richting NL gaan. Is wel fijn denk nu je richting het einde loopt. Bloempje, lekker hachee. En het is ook wel weer voor winterkost toch? Taartje is heel simpel: Kleintje Chocolade taart - Dr. Oetker Straks weer babyboom kijken. Alweer de laatste aflevering
babyboom kijk ik morgen ofzo wel terug. Geen tv hier en internet is nu te sloom. Vind dit seizoen wel heel kort! of ligt dat aan mij? ja ben wel blij dat we nu naar NL gaan. Wil daarna eignelijk ook niet meer de grens over. Misschien dat we nog een reisje in NL doen of 1 dag de grens over zodat we wel heel snel in NL zijn maar dan moet er wel wat zijn wat ook beetje betaald, anders gaan we eerder stilliggen. Maar eerst nog week varen en nog lossen blauwe plekken: hier ook maar weinig plekvrij. Hoort erbij he!
@ Knor die 3 mnd hihihi wil beetje richting zomermaanden en dan is de opleiding nog niet klaar, maar wel bijna. En moet nog prik halen en mag dan 3 mnd niet zwanger raken vandaar eigenlijk Enn thnx!! Ga nu hard leren.... gister wel iets gedaan maar niet heel veel!! @ Nelta hmmm lekker chocolade taartje!! Ga morgen ook eentje bakken denk ik ! @ Hier net terug van ehbo cursus, was voor kinder en baby ehbo... wel leuk!! Ook broodjes waren erg lekker!! Was goed verzorgd. Nu dus maar weer leren, leren en leren!!
Ja, ga me bed lekker opzoeken. Fabiënne was in tegenstelling tot gister (toen heb ik haar de hele dag niet gehoord) vandaag niet in een al te beste stemming. Ze was meer wakker dan dat ze wilde slapen. Opzich niet erg, maar best vermoeiend. Gelukkig was Dinand vandaag op het KDV, dus had ik me handen vrij. Mja bij mij wil ze wel slapen, en zodra ik haar in de box of bedje leg is het brullen. Stiekem ben ik toch ook best wel een beetje blij als ze 3 maanden is, dit is echt de periode dat ze jouw vertrouwde warme buik gaan missen en willen ze veel bij je zijn. Niet erg om lekker te kroelen met haar, maar Dinand vraagt natuurlijk ook zo zijn aandacht (hoewel hij echt heel erg lief is *zucht, aanval van verliefdheid hihi*) Mja goed, mag verder niet klagen hoor! Fabiënne is een dotje en Dinand is echt gek op zijn kleine zussie. *zucht, nog een aanval van verliefdheid hihi* Ja, bedtijd! Ga maar eens verstandig doen en er eens optijd in vandaag hihi. Truste allemaal!
Goedemorgen @ Bel wat een lieve en leuke spam!! En die super die broek van Dinand!! Waar vandaag?? Lekker genieten hoor meis!! Voor je t weet willen ze het niet meer!! @ Hier vroeg op, zometeen me meissie naar school brengen, ff appeltaartje ophalen gewonnen bij postcodeloterij ! Dan ff snel wat boodschapjes doen, dan leren. Jaylinn weer ophalen en ff rust uurtje... hihiih!! Vandaag vooral leren leren & leren dus! Morgen de toets. Ben blij als die voor bij is!!