* klaag modus aan * Grrrrr ff klagen hoor!! Krijg ik net me loonstrook... hebben ze gewoon alle min uren (die ik niet eens had) eraf getrokken en moet ik nog 445 betalen, en in totaal 1200 euro!! Klopt echt helemaal niks van!! En dan zijn het maar 160- uren ze zeggen dat ik er nu nog 466 heb, terwijl ik maar iets van 40- uren heb ofzo... echt klote bedrijf!! Grrrrrrrr nu moeten ze het weer uitzoeken, nou ze schieten maar op!! * klaag modus uit *
bij de prenatal.. nee gisteren moest nog een kraamkado hebben haha 25 aug weten we wat het word en jullie ook dan haha ben zo benieuwd
Ik wil het nu niet weten... een ware verassing Jaaa ze hebben echt leuke dingen bij de prenatal... so cute!
Goedemiddag lieve meiden.... Hoop een beetje dat als ik het zo zeg, jullie weten wie ik ben! Mijn usernaam zegt genoeg hoop ik, ik ben der weer! dikke x voor jullie allemaal
hallo meiden!! ik snap ook best dat jullie geen brieven kunnen schrijven maar goed je probeerd alles op een gegevend moment!! het was echt zo verschrikkelijk vreselijk om Anne er achter te moeten laten ze werd letterlijk van ons los getrokken en die ogen van help me help me dan toch pfffff echt mens en kind onterend dit hele gebeuren. ben gisteren naar de gyn geweest en gesprek gehad ik mag maandag terug komen en gaat hij kijken hoe het er voor staat en als ze me kunne inleiden gaan ze dat ook doen om het feit dat het een echt grote baby is en met 38 weken zo bij zo laten komen. Zal vanvond toch even foto's maken van de babykamer die nu ech af is en meteen een buikfoto bell wat een lieve foto's gup hoe is het met je?? hoe is het met de misselijkheid van de zwangeren?? ik zal binnenkort weer eens meepraten miss is het ook wel wat afleiding
Hoop dat Anne daar snel weer weg kan! Oeh bijna bevallen dus! Ben benieuwd naar je foto's! Gaat wel weer vandaag. Hele goeie nacht gehad (22.00-8.45) wel 2x moeten plassen maar daarna snel weer in slaap gevallen. Het is buiten niet zo warm meer (graadje of 20 met wind en zonnetje af en toe) en we zijn onderweg naar NL, babykamer is bijna klaar, spulletjes zijn gewassen, kaartje is eindelijk gekozen, adressenlijst bijna klaar, kortom, veel stressfactoren worden minder Daniël is trouwens gigantisch knuffelig sinds gister! en dat is ook zo ongeveer het enigste wat ik met em mag doen, voor de rest is het papa vind het niet erg, alleen knuffelen is ook weleens lekker
whahaha geweldig dit! Guppekop: jij kent me wel maar tijdje geen contact meer gehad omdat ik weg was van het forum. Mir: sterkte meissie! ook jij moet nu wel weten wie ik ben en ik spreek je wel op andere gronden. Bellie: heeft het goed! Supermommy: moet het nu ook weten