Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    thanks super mum ;)

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pfff dat had ik dus echt niet kunnen verzinnen!

3. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    hahaha geeft niets hoor ;) dat is voor sommige ook precies de bedoeling hahaha

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    welkom terug in ieder geval:D

kga eens kijken wat we eens zullen eten. Heb nergens zin in! alleen in de mac en die zit niet in de buurt:( en dat is denk maar goed ook want ben afgelopen week al 4x geweest;)

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    welkom terug meid!!! gezellig

6. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Thanks!

zwanger?

ik ga ook eens kijken wat wij gaan eten. restjes geloof ik...geef mij de mac maar dan!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tlijkt er op ja:D
    hier zijn het pannekoeken geworden

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hebben wij weer hoor. Moeten in Deventer gaan lossen:x hoe halen ze het in hun kop om ons daarheen te sturen! Kan ik dus woensdag alsnog een eind in de auto zitten om naar de gyn te gaan:x

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Back, hmm hier ook geen idee. Of misschien toch wel ;)

Gup, denken is op het moment ook niet mijn sterkste kant.

Supermummy, wat een gedoe met je salaris. Vakantie moeten ze toch gewoon doorbetalen lijkt me.

Bloempje, ach wat lief zeg. Super dat hij er nu helemaal voor gaat.

Bellie, hier ook last van hormonen, maar voor manlief juist op een positieve manier ;). Toen ik zwanger was van Stijn had ik er echt weinig zin in en nu juist dus wel.

Ninja, ik heb ook al een paar kleine pakjes. Klein he! Ik kan me haast niet voorstellen dan Stijn daar ook ooit in heeft gepast.

@eten, hier is het chinees geworden. Ik had echt geen puf meer om te koken.

@geslacht willen weten, hier denk ik ook niet. We zijn er nog niet helemaal uit.

@kleertjes, ik krijg morgen trouwens ook weer een tas met kleren van mn neefje. En binnenkort zelf ook shoppen voor de herfst.

Hier verder een drukke dag gehad, ben helemaal gaar. Zo nog ff de huurauto ophalen die manlief morgen heeft en dan maar vroeg naar bed waarschijnlijk.
    En morgen naar de tandarts. Help! Ik had vorige keer al een paar beginnende gaatjes en met dat overgeven vrees ik het ergste…..
    Daarna ff een bakkie doen bij mn schoonzusje, die past ook op Stijn als ik bij de tandarts ben en voor de rest nog niet veel op het programma.

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Nelta ik krijg maand achteraf, maar heb bepaald aantal uren. In mei is er een fout gemaakt met teveel min uren, dat is niet hersteld. nu gaat de manager er ook achter aan!!

11. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Het verhaal van Anne...och meissie wat moet dit door je hart snijden!! Ik wens jullie al het goeds toe en hoop dat deze nachtmerrie snel ten einde mag komen!

Supermum, ben je wanneer je nu slaagt klaar voor alles? Spannend hoor!!

Back?? geen idee, maar goed ben ook een zeer slecht member, mijn excuses dames!

Hier heeft Benthe weer een nare 2 weken gehad na de bmr prik, hoge koorts en uitslag gevolgd door oorontsekingen en de 5de ziekte. Vandaag dus maar even wezen bloedprikken voor de zekerheid. Met het jongentje inside alles ok, wel een stuk rustiger dan zijn altijd drukke zussie:) Heb ook een makkelijke zwangerschap vergeleken met Benthe, die was hels zwaar!

Ik ga even weer spruit 1 recht in bed leggen, die draait altijd alle kanten op tot ze echt wil slapen en dan ligt ze verkeerd. Nu is het niet meer zingen en lachen in bedje maar sikken..

Fijne avond!

12. Wie is Back??

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Je hebt een pb

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ninja, leuk filmpje en foto's op hyves.
    Hij is echt al een klein jongetje en volgens mij ook wel veranderd sinds het uitje of valt het mee?

15. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    hello again

Guppekop: zat toevallig te denken hoe doe je dat met de gyn. maar lekekr dan zeg! :(

All: grappig dat jullie het niet weten wie ik ben. pb anders even dan zeg ik het wel gewoon hoor ;)

Tonka: hint: wij kennen elkaar nog van de andere topic over zwanger worden. En gefeliciteerd met je zwangerschap nog!

Bloempje: even denken of pben anders ;)

Nelta: ik herken je username niet maar de rest wel hahaha

Hier gaat trouwens alles weer helemaal super. ja...nou kan ik ook niet zo veel zeggen natuurlijk ach what the hell. weer gelukkig in de liefde, 2 schatten van pubers rijker eens per 2 weken en ziels gelukkig met mijn kleine meid natuurlijk. gaat veel te snel maar daar weten jullie alles van natuurlijk.

Werk nog druk aan het zoeken maar veel protenties en kansen dus konmt heel snel heel goed.

Nieuw huis ook nog niet maar komt het een dan komt het ander he.

mocht nou nog iemand het niet weten dan weet ik het ook niet meer hoor

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi heb wel een vermoede.

Heb ik het goed dat we ooit de zelfde mensen kende? Zo ja dan weet ik wie je bent.

Nou welkom terug en veel plezier dan maar he;)

Mir5555 meis heb het met je te doen. Arme Anne ik hoop met heel me hart dat dit snel achter de rug is en jullie Anne snel weer terug thuis krijgen. En dat er nog iets postiefs er uit voort komt dat ze idd bij jullie op de JUISTE plek zat en dat de moeder in dit geval voor een hoop extra ellende voor haar kind zorgd sterkte... Bedoel er mee dat jullie al die tijd de waarheid spreken en dat dit voor Anne niet de juiste oplossing is.

Ninja spannend ergens in augustus weet je wat het woord hihih ik ga raden tot nu toe heb ik het met belliebel mir5555 en ik denk ook met gup straks goed.
    Dus hier komt het het word een knul:)

Nelta bij jou heb ik het gevoel voor een knul ook al haha.

Bij knor heb ik het idee van een meisje ;)

Alles goed met iedereen.

Super m wat een klote bedrijf idd wat je zegt over die uren. Als of geld tegenwoordig geen rolspeeld wat denken ze wel niet.

Hier een rustig dag je gehad al hoe wel. Vriend en ik hebben even geknalt vanmiddag alle boos en stress kwam er bij bijde uit gelukkig is het uit gepraat dat klaart de lucht. Heb van me hart geen moordkuil gemaakt.

K slaapt Arun is bij me zusje die zegt ik ga naar me tante zoeken jullie het samen maar uit( heb arun er niet bij betrokken maar hoe ouder hoe meer ze er in gaan mengen)Helaas.

Wel goed soms om te zien volw die ruzie maken en het ook weer goed maken.

Zeg vanmiddag tegen vriend nog als we niet om elkaar zouden geven zouden we nooit ruzie hebben soms ontkom je er niet aan hoe rot het ook is en waar het om ging om iets heel lulligs maar dat is altijd met ruzie. Dan komt de rest er ook uit hij vond me een egowist nou ben een hoop maar juist net niet dat.

:(

O ja leuke fotos gezien leuke kids he;)

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kom nog even spammen hihi:p!

Mirr, lekker als ze je willen gaan helpen! Ik was het op het end ook zo vreselijk zat! Maar het is ook echt zo enorm snel gegaan die zwangerschap! Vind het bij jullie allemaal erg snel gaan!

Ennuh Back, welcome back:D!

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja, gaat hard he.
    Hier alweer bijna op de helft :$

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jaa jeetje alweer bijna op de helft... gaat echt snel!!
    Bij mij ging de eerste heel langzaam maar de tweede vloog voorbij... zou de derde nog sneller gaan??

@ Bell ahhh wat een droppie!!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Over een klein maandje heb je de 20 weken echo alweer:D!

Deel Deze Pagina